Problemet mitt er at når jeg endrer kosthold og slikt så går jeg bare opp i vekt. Samme hvor lenge jeg holder på. Nesten som om kroppen går i krisemodus hehe. Tenkte at metformin kanskje kunne hjelpe kroppen til å ikke gå i den modusen. Eneste som får meg til å gå ned o vekt er p pillen men den virker litt mot sin hensikt nå hehe..Metformin fungerer bra for meg ja, men jeg merker egentlig ikke noe til at jeg tar de, bortsett fra at de muligens har stabilisert syklusen noe.
Jeg gikk ned i vekt før jeg begynte på metformin, så for meg har ikke den hatt innvirkning der, kan være at den hjelper å holde vekten stabil. Men har mest tro på treningsregimet mitt og kostholdet.
Metformin har jo funket for mange når det kommer til vektnedgang siden det påvirker insulinproduksjonen (om jeg husker rett).
Håper også at neste spire sitter, var hos gyn i dag, og der ble det konkludert med mest sannsynlig kjemisk forrige uke. Men et egg som snart er klart for å slippes, så skal inn for å sjekke om det slipper denne syklusen med blodprøve på dag 20.
Håper blodprøven viser at egget har sluppet denne gangen og at det ikke blir kjemisk denne gangen [emoji4]