Vi som har PCOS og er aktive prøvere

Liker ikke pco...tok.disse på torsdag...aldri hat så sterk test før...tenkte nå..

Men fredag var jeg på ul...ikke ett egg..heller ikke noe væske.... hater at pco tuller så ille med testene mine. Men har hørt at om du har mye insulin i kroppen kan du fåjo forhøyet lh...så tenker å ta blodprøve og se om dette er saken
IMG_20171102_173203-2340x3120.jpg

Liker ikke pco...tok.disse på torsdag...aldri hat så sterk test før...tenkte nå..

Men fredag var jeg på ul...ikke ett egg..heller ikke noe væske.... hater at pco tuller så ille med testene mine. Men har hørt at om du har mye insulin i kroppen kan du fåjo forhøyet lh...så tenker å ta blodprøve og se om dette er sakenVis vedlegget 235662
Har samme problemet... legen min sa at det ikke var noen vits for meg å teste med EL-tester, resultatet hos meg er ikke til å stole på uansett. Hva sier legen din om det?

Har samme problemet... legen min sa at det ikke var noen vits for meg å teste med EL-tester, resultatet hos meg er ikke til å stole på uansett. Hva sier legen din om det?
Jeg går til gynokologen..hun sier det samme...men pp meg virker det innimellom..da.har jeg også fått det påvist via test og ultralyd. Andre ganger lyver den.
Irriterende at det skal være slikt for oss

Jeg har fått utlevert pergotime i dag. Håper de kan gi litt starthjelp[emoji173]️
Jøss har de startet opp med å gi ut pergo igjen? Så bra da.

Jøss har de startet opp med å gi ut pergo igjen? Så bra da.

Gyn hadde kjøpt opp en del pakker før det var gått ut av produksjon, så kjøpte en direkte fra henne. Hun hadde så god erfaring med pergo og syntes det var synd de ikke var å oppdrive lenger. Jeg får stole på henne [emoji5]

I dag fikk jeg se et bankende hjerte på ultralyd, trodde jeg var 7+4 men gyn målte meg til 8+1. <3 Alt så perfekt ut, ei flott lita reke som lå der <3 <3 Er så takknemmelig. Vet jeg var heldig som ble gravid etter bare 2 mnd på metformin <3

I dag fikk jeg se et bankende hjerte på ultralyd, trodde jeg var 7+4 men gyn målte meg til 8+1. <3 Alt så perfekt ut, ei flott lita reke som lå der <3 <3 Er så takknemmelig. Vet jeg var heldig som ble gravid etter bare 2 mnd på metformin <3
Gratulerer så mye og lykke til videre!

Gratulerer så mye med lille spiren på vei [emoji173]️

Da ble det ingen spire på første runde pergo.. Får håpe pausemnd gjør susen denne gangen også ❤️

Da satser vi på reprise ja [emoji2][emoji106]

PCOSen er veldig trøblete for tiden, denne PP har eg spottet fra mensslutt og til gestimert el. Er i teorien i DPO land nå men tviler på at eg har el. denne mnd. Har startet å tempe. så er jo litt spennende å følge temperaturkurven fremover.

Hadde vært helt fantastisk å få positiv grav.test denne PP har sammenfallende IKM og 3 års bryllupsdag 28.11.

Jeg fikk beskjed om at jeg skal begynne på Femar i januar dersom vi ikke blir gravid denne PP. Men det jeg stusset på, er at blodprøvene mine viser lav produksjon av østrogen - og Femar skal vel hemme produksjon av østrogen hvis jeg har forstått riktig? Syntes bare det virket ulogisk å hemme produksjonen når jeg allerede har for lav produksjon.

Noen som har mer kunnskap om hva Femar faktisk gjør med kroppen, og hvorfor det er bra for oss med PCOS og ufrivillig barnløshet? Setter pris på alle svar og info dere som har kjennskap til legemiddelet har [emoji5]

Har PCOS, fikk pergotime. Tok dobbel 3 gang på 6 måna, ska ta annahver måne så. Etter at vi prøva i ca 3 år med en SA oppi alt. Å dæsken satt den ikke på siste dobble kurn. Så hær sitt æ me ei på 15 måna <3
Å håpe æ slipp plages såååå mye me nr 3, har lyst på baby igjen. Siste mtp helsa da <3
Eldste e 11 år og brukte ca 1 år på ho.
Lykke til alle samme, heia på dokker :-)

Første syklus med Metformin gikk fra 50 dager til 30. Denne syklusen aner jeg ikke når EL har vært om den i det hele tatt har vært.

Rart at Metformin funka sist men ikke nå?

Hvordan fikk dere diagnosen?

Back
Topp