Flere som er normalvektige som egentlig ikke trenger å gå ned i vekt men som har fått Metformin og opplever at kiloene raser av? [emoji29]
Ikke direkte overvektig nei, men merker dessverre heller ikke at de kiloene jeg kunne ønske forsvant raser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som er normalvektige som egentlig ikke trenger å gå ned i vekt men som har fått Metformin og opplever at kiloene raser av? [emoji29]
Jeg tok ovitrelle forrige fredag og skal da ha hatt eggløsning forrige helg. Syklusen er jo normalt på bærtur så når min såkalte ikm dag burde komme er jo uvisst. Men hvor lenge går det mellom eggløsning og ikm hos «vanlige»? [emoji28] altså, fra hvilken dag burde jeg kunne stole på graviditetstesten? Jeg vet at ovitrelle skal være ute av kroppen etter 10 dager, men detver vel litt tidlig for å kunne stole på en evt gravititetstest 8 dager etter eggløsning..
Om dere forstår det noe kronglete spørsmålet mitt[emoji85]
Har samme problem Er det ikke 14 dager som er "gullstandarden"?
Har samme problem Er det ikke 14 dager som er "gullstandarden"?
Vet vi med pco ikke skal ta eggløsning tester...men det funker innimellom for meg. Men...jeg har funnet ut at babyplan sine funker ikke for meg (vet den på bilde er negative,men slik er den nesten hele tiden og innimellom sterkere) så jeg stoler mer på de fra ebay. Bruker også digitale.
Hvem tester liker dere best?Vis vedlegget 235252
Hva heter de testene?Jeg bruker eBay tester, og har klart å finne EL de to siste gangene. Den aller siste gangen fant jeg EL, men det viste seg å være en EL som ikke klarte å fullføres. Fant dermed neste EL i samme syklus, og nå kom TR som klaffet 99% med når testene fant EL.
Vet vi med pco ikke skal ta eggløsning tester...men det funker innimellom for meg. Men...jeg har funnet ut at babyplan sine funker ikke for meg (vet den på bilde er negative,men slik er den nesten hele tiden og innimellom sterkere) så jeg stoler mer på de fra ebay. Bruker også digitale.
Hvem tester liker dere best?Vis vedlegget 235252
Funker den med pco?Bruker monitor jeg
Funker den med pco?
så kjedelig :/ har du tatt test også?Jeg var så sikker på at det endelig klaffet denne PP. Men ser dårlig ut [emoji17] 13 DPO i dag, og føles som at TR er på vei. Akkurat nå kjenner jeg at jeg hater livet og ser frem til gyn neste mandag.
Vi prøvde i 7år før det klaffet. Tror det er ca. 3år siden jeg fikk diagnosen pcso. Er ikke sikker på den dag i dag hva jeg følte når jeg hørte det.
Vi begynte å gå privat og fikk hormon sprøyter og merformin, holdt på med dette i ca. 1års tid før vi måtte ta en pause, bryllupet sto for tur.
Vi har hatt to MA, første var i uke 12, andre gang i uke 7, legen satte i gang abort 2gang da det ikke var liv, begge gangene var fosteret 7uker gammelt.
Begynte på en matplan for pcos, og holdt meg nå godt til dette i starten før jeg ble litt slakket av ... Men holdt nå en del av det gående til en grad. Er nå 24+0 på vei [emoji4] håp eksisterer [emoji173]
Det håper jeg ingen trenger. Har vært mye følelser involvert [emoji52] beste tipse jeg kan komme med, er å få en balanse på hormonene. Spise glutenfritt, melkefritt og ikke mye sukker. Er ikke det letteste, men det hjelper på vekt og balansen [emoji4]Gratulerer så mye med en liten på vei! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Det er håp ser jeg. Men håper virkelig ikke det tar 7 år for oss [emoji15]
ikke sjanse at det var festeblødning heller? :/ håpet virkelig på dine vegne denne pp!Rimelig sikker på at det ikke klaffet for oss denne pp heller. Ovitrelle for 13 dager siden, i går hadde jeg mye murringer/menssmerter og stikkinger ut i lysken og begynte å spotte, negativ test i dag (alt mellom 9-12 dpo..
Man blir jo så motløs! Hater å stirre på disse negative testene..
Jeg og min samboer har i en lengre periode prøvd å bli gravide uten å lykkes. I dag fikk jeg diagnosen PCOS, og kjente på en enorm tomhetsfølelse og ensomhet [emoji17] Har søkt meg litt rundt på forumet og funnet flere tråder som omhandler det å leve med PCOS, men ingen konkret «støttegruppe» for vi som er aktive prøvere og som har ekstra utfordringer i prøveperioden som følge av PCOS. Både fysisk og psykisk.
Jeg vil gjerne bli kjent med flere i samme situasjon som meg, og noen som vil være med å dele både gleder og sorger i det som oftes føles som en uendelig lang og urettferdig venteperiode.
Hvor mange er «vi» og hvor lenge har dere prøvd å bli gravide? Hvilken type behandling får dere? Og hva gjør dere selv for å øke oddsene for graviditet? Har dere lenge levd i viten om at dere har denne diagnosen, og hvordan reagerte dere når dere fikk vite det?