Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempebra fangst [emoji1]Hadde egguttak idag! 11 egg! Nå håper jeg bare at de blir befruktet! Ååh så grusomt det er å vente [emoji14]
Er vell ikke så ofte det skjer at ingen av eggene blir befruktet?
Så flott [emoji106][emoji4] Spennende å få vite hvor mange som blir befrukta,det vlir nok et par når du fikk ut så mange egg [emoji4]Lykke til [emoji4]Hadde egguttak idag! 11 egg! Nå håper jeg bare at de blir befruktet! Ååh så grusomt det er å vente [emoji14]
Krysser fingrene for deg! Sjangsen er vel stor når det var såpass mange. Men har lest så mye forskjellig så [emoji28] jeg fikk selv ut 10 egg og 7 ble befruktet og 4 overlevde til nedfrysing og innsett [emoji4] er det om 2 dager du har innsett da ?Hadde egguttak idag! 11 egg! Nå håper jeg bare at de blir befruktet! Ååh så grusomt det er å vente [emoji14]
Krysser fingrene for deg! Sjangsen er vel stor når det var såpass mange. Men har lest så mye forskjellig så [emoji28] jeg fikk selv ut 10 egg og 7 ble befruktet og 4 overlevde til nedfrysing og innsett [emoji4] er det om 2 dager du har innsett da ?Hadde egguttak idag! 11 egg! Nå håper jeg bare at de blir befruktet! Ååh så grusomt det er å vente [emoji14]
Ja, jeg har lest litt forskjellig! Men det går nok bra! Ja, innsett på fredag da får vi mest sannsynlig sette inn 2 egg! Håper det er litt større sjanse å bli gravid da!Krysser fingrene for deg! Sjangsen er vel stor når det var såpass mange. Men har lest så mye forskjellig så [emoji28] jeg fikk selv ut 10 egg og 7 ble befruktet og 4 overlevde til nedfrysing og innsett [emoji4] er det om 2 dager du har innsett da ?
Lykke til!Ja, jeg har lest litt forskjellig! Men det går nok bra! Ja, innsett på fredag da får vi mest sannsynlig sette inn 2 egg! Håper det er litt større sjanse å bli gravid da!
8 av 11 egg ble befruktet! så fornøyd! Men spennende å se imorgen om det er like mange..
Men er det vanlig med brun/mørkebrun utflod etter egguttak ? Har ikke hatt det før. Beklager detaljer men veldig mye klumper.. sikkert lutinus.. men brunt??
Tusen takkSå bra krysser fingrene for at de fortsetter å utvikle seg fint, og at du får mange fine på frys. Lykke til i morgen
Jeg blødde en del etter uttaket, fikk beskjed om at det var normalt. Gikk over etter et par dager
Gratulerer med kjempe bra resultat! [emoji4]8 av 11 egg ble befruktet! så fornøyd! Men spennende å se imorgen om det er like mange..
Men er det vanlig med brun/mørkebrun utflod etter egguttak ? Har ikke hatt det før. Beklager detaljer men veldig mye klumper.. sikkert lutinus.. men brunt??
Det ga seg heldigvis i går kveld men har så vondt midt i magen. Ikke nederst i eggstokkene eller noe sånn, men med navlen. Vondt å gå, og ta på magen. Er det vanlig etter uttak? Har kun kjent det nederst i magen de andre uttakeneGratulerer med kjempe bra resultat! [emoji4]
Det er vanlig med brun utflod ja, bare litt gammelt blod som kommer ut. Ikke noe farlig [emoji5]
Satt inn 2 egg idag og fikk 4 på frys. De ene som er fryst var 5 delt(?) er det bra ? Skjønte ikke helt hva de mente med det
Det ga seg heldigvis i går kveld men har så vondt midt i magen. Ikke nederst i eggstokkene eller noe sånn, men med navlen. Vondt å gå, og ta på magen. Er det vanlig etter uttak? Har kun kjent det nederst i magen de andre uttakene
Negativ test idag!!! For en nedtur neste forsøk ikke før i september!! Dumme ferie må jo starte hele prosessen på nytt siden jeg ikke ikke noen egg på frys.....
Så dumt!! Føler med deg. Føles forferdelig urettferdig og håpløst ut[emoji53] men en dag skal det gå Krysser fingrene for at det går på neste forsøk. Prøv å nyt "pausen" og sommerferien. Nyt vin i sola og spekemat på bordet [emoji4]
Ja må prøve på det! Men ja det føles skikkelig urettferdig. Blir litt bitter av tanken på at mange blir gravide med et uhell og vi må skikkelig jobbe for å få det til Men men, det hjelper ingen å tenke slikt! Kjente meg veldig igjen i din beskrivelse av rugeperioden før testing. Jeg var skikkelig nervøs i går kveld og ville ikke ta testen idag, ville heller leve i håpet Men var egentlig forberedt på at det kunne være negativt siden jeg fikk litt lys rosa farge på lutinusen på torsdag, og nå er mensen i anmarsj!
Får du til et forsøk før sommeren eller må du også vente?
Da ble det som fryktet negativt fryseforsøk her. Håper å få gå i gang med nytt fryseforsøk med en gang. Har 2 eskimoer igjen. De er frosset ned sammen. Får høre med sykehuset når de ringer senere i dag.