Tusen takk! og gratulerer med dagen til deg ogsåSå bra! Da er du skikkelig i gang så gøy! Gratulerer med sprøytestart og gratulerer med dagen [emoji1189][emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! og gratulerer med dagen til deg ogsåSå bra! Da er du skikkelig i gang så gøy! Gratulerer med sprøytestart og gratulerer med dagen [emoji1189][emoji4]
Ja, krysser fingrene for at det går i juni var innom hausken først og hadde utredning + 3 insemineringer der, men så fikk vi komme inn på sykehuset. Veldig fornøyd med hausken kjempeflinke leger og sykepleiere. Selv om det ikke gikk for oss, så anbefaler jeg dem til alle i samme situasjon blir helt klart forsøk der om det ikke går på disse 2 forsøkene vi har igjen på sykehuset vi har også tenkt på å gjøre ett forsøk der dersom det ikke går nå og det blir lang ventetid til 3.forsøk. Man mister ikke plassen sin på sykehuset, men det kan hende at de ikke vil sette i gang forsøket på sykehuset dersom det er for kort tid mellom forsøkene (De anbefaler 2 sykluser mellom hvert forsøk). Men lurer på om de gjerne har sommerstengt på hausken også i juli?
Første sprøyte unnagjort her også [emoji4] Herlig å være i gang igjen [emoji1]Tusen takk Da var første sprøyte satt i kveld
Lykke til du også
Det gikk overraskende bra! tvi tvi for at alt går knirkefritt fremover nå ❤Første sprøyte unnagjort her også [emoji4] Herlig å være i gang igjen [emoji1]
Ja, krysser fingrene for at det går i juni var innom hausken først og hadde utredning + 3 insemineringer der, men så fikk vi komme inn på sykehuset. Veldig fornøyd med hausken kjempeflinke leger og sykepleiere. Selv om det ikke gikk for oss, så anbefaler jeg dem til alle i samme situasjon blir helt klart forsøk der om det ikke går på disse 2 forsøkene vi har igjen på sykehuset vi har også tenkt på å gjøre ett forsøk der dersom det ikke går nå og det blir lang ventetid til 3.forsøk. Man mister ikke plassen sin på sykehuset, men det kan hende at de ikke vil sette i gang forsøket på sykehuset dersom det er for kort tid mellom forsøkene (De anbefaler 2 sykluser mellom hvert forsøk). Men lurer på om de gjerne har sommerstengt på hausken også i juli?
Hvor lenge bør mannen holde seg ifht å avlegge sædprøve? Han kommer hjem fra reise dagen før vi skal på kontroll etter 9 dager på Gonal-f. Regner me at vi fritt kan hoppe til køys da??
Oiii!! men er det ikke dumt å holde seg fir lenge også? Skal nok ikke ha innsett før tidligst mandagen, så da kan vi trygt hoppe i høyet både onsdag og torsdag kanskje siste gang på lengeTror de anbefaler å holde seg minimum 3-4 dager
Oiii!! men er det ikke dumt å holde seg fir lenge også? Skal nok ikke ha innsett før tidligst mandagen, så da kan vi trygt hoppe i høyet både onsdag og torsdag kanskje siste gang på lenge
Lykke til med rugingen [emoji2][emoji2]Da er jeg ruger for første gang! Ble innsett i går av en 2-dagers eskimo[emoji173]️ kjekt man også fikk med bilde hjem [emoji3] er såå redd for å gjøre noe som kan ødelegge nå, men man kan vel ikke gjøre så mye fra eller til [emoji52]
Gratulerer så mye og lykke til med skrulleukene du har foran deg nå [emoji1][emoji28]Da er jeg ruger for første gang! Ble innsett i går av en 2-dagers eskimo[emoji173]️ kjekt man også fikk med bilde hjem [emoji3] er såå redd for å gjøre noe som kan ødelegge nå, men man kan vel ikke gjøre så mye fra eller til [emoji52]
Da er jeg ruger for første gang! Ble innsett i går av en 2-dagers eskimo[emoji173]️ kjekt man også fikk med bilde hjem [emoji3] er såå redd for å gjøre noe som kan ødelegge nå, men man kan vel ikke gjøre så mye fra eller til [emoji52]
Lykke til med rugingen [emoji2][emoji2]
Gratulerer så mye og lykke til med skrulleukene du har foran deg nå [emoji1][emoji28]
Gratulerer som ruger måtte de neste ukene gå fort [emoji4]
Gratulerer!! Hvordan går det?Da er jeg ruger for første gang! Ble innsett i går av en 2-dagers eskimo[emoji173]️ kjekt man også fikk med bilde hjem [emoji3] er såå redd for å gjøre noe som kan ødelegge nå, men man kan vel ikke gjøre så mye fra eller til [emoji52]
Ble ikke nytt innsett på meg i dag. Sykehuset ringte og ingen av mine 2 eskimoer hadde overlevd. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på nytt ferskforsøk i september. Møkka lei hele prøvesirkuset nå.