Vi som hører til Haugesund <3

Får nytt forsøk med en gang. Venter på blødningen som sannsynligvis kommer i dag eller i morgen, så er det rett på Progynova igjen:)

Så bra! krysser fingrene for at neste innsett blir med gullegget :)

Heisann!
Jeg er ny her. Første forsøk er i gang, lang protokoll. innsett uke 22

Velkommen inn hit :)
Jeg har også uttak/ innsett i uke 22. Lang protokoll her også. Kanskje vi dulter borti hverandre på sykehuset :p

Leste at vi til og med hadde samtale på samme dato
Har du hatt flere forsøk?

Skal du også på kontroll den 26 mai? Så spennende!
Jeg har hatt ett forsøk tidligere, privat hos Klinikk Hausken. Gikk da på kort protokoll.

Skal du også på kontroll den 26 mai? Så spennende!
Jeg har hatt ett forsøk tidligere, privat hos Klinikk Hausken. Gikk da på kort protokoll.
Haha, leste du hadde samtale 25/4, stemmer det? Da var vi der også :joyful: og ja. Opprinnelig skulke jeg hatt kontroll 26., men ble fremskyndet til 25. Pga at det var så travelt den 26 :laughing002
Var forresten på første kontroll i går ang nedregulert, og alt så fint ut :D

Haha, leste du hadde samtale 25/4, stemmer det? Da var vi der også :joyful: og ja. Opprinnelig skulke jeg hatt kontroll 26., men ble fremskyndet til 25. Pga at det var så travelt den 26 :laughing002
Var forresten på første kontroll i går ang nedregulert, og alt så fint ut :D

Jeg var aldri inne på forsamtale, da jeg allerede hadde hatt et forsøk hos Hausken. De mente det ikke var nødvendig, da jeg allerede hadde hatt ett forsøk, selv om dette var privat.
Så da var det gjerne noen andre som var inne den 25/4 [emoji4]
Jeg har ingen kontroll før sprøytestart nå i morgen - litt skummelt! [emoji44]
Får bare krysse fingrene at legene har kontroll og at jeg blir nedregulert skikkelig

Jeg var aldri inne på forsamtale, da jeg allerede hadde hatt et forsøk hos Hausken. De mente det ikke var nødvendig, da jeg allerede hadde hatt ett forsøk, selv om dette var privat.
Får bare krysse fingrene at legene har kontroll og at jeg blir nedregulert skikkelig

Jeg hadde en cyste på den ene eggstokken, så forstod det slik at jeg måtte ha kontroll pga den :)
Så spennende at vi skal inn samme uka! Jeg fikk beskjed i går at det tidligst blir uttak 29. mai, men mest sannsynlig mellom 29. Og 31. :cheers

Ja du! Tar du en eller to doser Synarela imorgen tidlig?? Jeg aner ikke. Vet jeg bare skal ta en på kvelden iallefall

Ja du! Tar du en eller to doser Synarela imorgen tidlig?? Jeg aner ikke. Vet jeg bare skal ta en på kvelden iallefall

Svarte deg nettopp på den andre tråden! :)
Jeg starter også med gonal-f, 150ie i morgen. Det blir nok sannsynligvis uttak rundt de samme dagene på meg også. Har ikke fått noen eksakt dato, kun uke 22.

Ja, det er noe dritt. Noen kan omtrent vaske undertøyet sammen så blir de gravide, mens vi andre sliter oss halvt i hel både psykisk og fysisk for å få det til:/ skikkelig kjipt! Men en dag skal det bli vår tur også[emoji4]

Ja, får ett forsøk før sommeren [emoji4] Skal forhåpentligvis ha forsøk i uke 25 [emoji4] er i gang med lang protokoll denne gangen, så her sprøytes det som bare det med nesesprayen [emoji13]

Så bra at du får et forsøk før sommeren :-) satser på at det går den gangen! Krysser fingrene for deg :-)

Leste at du har vært på Hausken og?
Jeg vet ikke om jeg klarer å vente helt til september før forsøk 2, og vurderer sterkt å prøve et forsøk på Hausken i juni/juli. Hvordan var din erfaring med Hausken, og vet du om det er i det hele tatt mulig å sjonglere slik mellom klinikker? Vil ikke risikere å miste plassen min i september om det ikke går på det forsøket... og off det er så dyrt hos Hausken..... :S

Så bra at du får et forsøk før sommeren :-) satser på at det går den gangen! Krysser fingrene for deg :-)

Leste at du har vært på Hausken og?
Jeg vet ikke om jeg klarer å vente helt til september før forsøk 2, og vurderer sterkt å prøve et forsøk på Hausken i juni/juli. Hvordan var din erfaring med Hausken, og vet du om det er i det hele tatt mulig å sjonglere slik mellom klinikker? Vil ikke risikere å miste plassen min i september om det ikke går på det forsøket... og off det er så dyrt hos Hausken..... :S

Ja, krysser fingrene for at det går i juni :) var innom hausken først og hadde utredning + 3 insemineringer der, men så fikk vi komme inn på sykehuset. Veldig fornøyd med hausken :) kjempeflinke leger og sykepleiere. Selv om det ikke gikk for oss, så anbefaler jeg dem til alle i samme situasjon :) blir helt klart forsøk der om det ikke går på disse 2 forsøkene vi har igjen på sykehuset :) vi har også tenkt på å gjøre ett forsøk der dersom det ikke går nå og det blir lang ventetid til 3.forsøk. Man mister ikke plassen sin på sykehuset, men det kan hende at de ikke vil sette i gang forsøket på sykehuset dersom det er for kort tid mellom forsøkene (De anbefaler 2 sykluser mellom hvert forsøk). Men lurer på om de gjerne har sommerstengt på hausken også i juli?

Gratulerer med dagen damer [emoji1189][emoji4] Måtte vi alle være heldige å være gravide eller ha et lite nurk i armene neste år [emoji4]

Tusen takk :D Da var første sprøyte satt i kveld :smiley-ashamed004
Lykke til du også :D

Så bra! Da er du skikkelig i gang :) så gøy! Gratulerer med sprøytestart og gratulerer med dagen [emoji1189][emoji4]

Back
Topp