Så bra at det ordnet seg [emoji4]Tusen takk fikk tilslutt tak i apoteket på Husnes å de hadde!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at det ordnet seg [emoji4]Tusen takk fikk tilslutt tak i apoteket på Husnes å de hadde!!
Var i Haugesund og fikk satt inn et fryseegg i dag. Håpehåpehåpe at det var siste Haugesundstur på leeengeHvordan går det med dere her inne? [emoji4]
Her er det 6 dager igjenn til testdag..Ventetiden er så vanskelig! Noen dager er jeg veldog positiv og tenker at dette skal gå bra,andre dager er det veldog vansklig å tenke positivt..Måtte tiden gå fort...!!
Håper sammen med deg [emoji4][emoji4]Var i Haugesund og fikk satt inn et fryseegg i dag. Håpehåpehåpe at det var siste Haugesundstur på leeenge
Dette er søskenforsøk. Har en datter som snart blir 2. Hun ble til på vår første IVF. Har hatt innsett av 2 eskimoer som var igjen fra uttaket som gav oss datteren vår. Det fryseforsøket endte negativt. Så hadde vi et avbrutt forsøk hvor egghøstingen sannsynligvis ble gjort en dag for tidlig. Fikk ut færre egg enn forventet, og dertil dårlig kvalitet og befruktning. Glad det ble avbrutt, når sannsynligheten for graviditet var dårlig. Kjipt å bruke et forsøk på tull. Så hadde vi et ferskforsøk som heller ikke endte i graviditet. Fikk 3 på frys. 1 av dem jeg hadde innsett av i dag. Så nå håper vi virkelig det er vår tur igjen.Håper sammen med deg [emoji4][emoji4]
Hvor mange ganger har dere hatt forsøk?
Vi har hatt 1 forsøk og 1 frys før..
Så spennende..håper det er gullegget som ble satt inn denne gang [emoji4]Dette er søskenforsøk. Har en datter som snart blir 2. Hun ble til på vår første IVF. Har hatt innsett av 2 eskimoer som var igjen fra uttaket som gav oss datteren vår. Det fryseforsøket endte negativt. Så hadde vi et avbrutt forsøk hvor egghøstingen sannsynligvis ble gjort en dag for tidlig. Fikk ut færre egg enn forventet, og dertil dårlig kvalitet og befruktning. Glad det ble avbrutt, når sannsynligheten for graviditet var dårlig. Kjipt å bruke et forsøk på tull. Så hadde vi et ferskforsøk som heller ikke endte i graviditet. Fikk 3 på frys. 1 av dem jeg hadde innsett av i dag. Så nå håper vi virkelig det er vår tur igjen.
Har dere vært lenge i sirkuset?
Så spennende...Måtte ukene dine gå fort slik at du snart klarer å nyte svangerskapet [emoji170][emoji170]Her går jeg gravid i 9+0 altså min 10`ende svangerskapsuke allerede. Ting føles uvirkelig. Tenk om vi er så heldige å komme i mål etter første ferskforsøk ?! Hadde aldri tenkt det skulle være oss.. tiden vil vise. Slapper av når vi kommer nærmere ule 12/13 tror jeg
På spraydag 5 her, så har fortsatt en del uker igjen før det skjer noe.
Foreløpig veldig heldig, ingen bivirkninger
Jeg hører til i Haugesund var oppe på onsdag og hadde innsett. Spent på de neste ukene
Jeg hadde aller første time i januar og fikk lang protokoll (ble henvist fra gynekolog i september, så det gikk relativt raskt). Så hadde egguttak 28/4, så det ble innsett på dag 5 pga langhelgen.
Gratulerer som ruger når blir testdato ?
Så trist! Har dere flere egg på frys kanskje ?Negativt forsøk denne gang også.. Testdag i morgen,men er på 2.dag med blødninger nå..
Ja..vi har det.. En liten trøst det da.. [emoji173]Så trist! Har dere flere egg på frys kanskje ?
Så trist! Aldri kjekt med negative forsøk. Man vil jo bare lykkes. Frykter jeg kommer etter med negativt forsøk neste uke jeg også. Har dere holdt på lenge? Er det nr.1?Negativt forsøk denne gang også.. Testdag i morgen,men er på 2.dag med blødninger nå..
Håper dere lykkes..[emoji173]Så trist! Aldri kjekt med negative forsøk. Man vil jo bare lykkes. Frykter jeg kommer etter med negativt forsøk neste uke jeg også. Har dere holdt på lenge? Er det nr.1?
Negativt forsøk denne gang også.. Testdag i morgen,men er på 2.dag med blødninger nå..