Vi som hører til Haugesund <3

Åja[emoji1] ekje inne på detta me ukene å dagar å d greiene der[emoji23] ja d va fullt gjennomførbart, einaste eg ikkje likte va deia sprøytene [emoji17] lika ikkje nåler...
Du kommer raskt inni det [emoji6][emoji6] hehe.. nei ikke noe gøy men du har jo klart det [emoji2]

Er det noen her inne så var på sykehuse 05.04 på innsetting? Såg me var hvertfall 3 par å ei dama så va aleina.. hadde vert kjekt å hørt koss d jekk me de :)

Hører også til her :-)
Har hatt et forsøk + innsett av fryst egg på naturlig syklus hos Hausken i August og Oktober..Mens vi venta på å komme til på sykehuset..
Dette er vårt søskenforsøk. Har en datter på 4, som ble til uten hjelp.
Når eg jeg i gang med sprøyter.. Andre medisiner denne gang. Skal på UL på sykehuset på fredag denne uken.. Blir spennende å hilse på der,har kun hatt telefonkontakt. Droppa samtalen da de bare fikk papirene mine sendt fra Hausken.

Har hatt et forsøk + innsett av fryst egg på naturlig syklus hos Hausken i August og Oktober..Mens vi venta på å komme til på sykehuset..
Når eg jeg i gang med sprøyter.. Andre medisiner denne gang. Skal på UL på sykehuset på fredag denne uken.. Blir spennende å hilse på der,har kun hatt telefonkontakt. Droppa samtalen da de bare fikk papirene mine sendt fra Hausken.

De er veldig hyggelig på sykehuse :) jeg er hvertfall kjempe fornøyd med all hjelp :)

Så kjekt å være i gang! De er kjempehyggelige på sykehuset :) masse lykke til på UL på fredag :)

Glemte å spørre sykepleieren i går, men når er det Haugesund tiner fryseegg? Er det dagen før innsett? Klarer ikke huske fra forrige gang, men innbiller meg at det var dagen før og ikke samme dag. Noen som vet? Skal forhåpentligvis ha innsett i slutten av neste uke.

Glemte å spørre sykepleieren i går, men når er det Haugesund tiner fryseegg? Er det dagen før innsett? Klarer ikke huske fra forrige gang, men innbiller meg at det var dagen før og ikke samme dag. Noen som vet? Skal forhåpentligvis ha innsett i slutten av neste uke.
De tiner dagen før :)

Var hos Hausken for innsetting i Begynnelsen av februar. Full treff på første forsøk og venter nå en liten 27 oktober:)

Gratulerer så mye! [emoji4]

I morgen skal vi inn for å hente ut egg.. veldig spent..Krysser alt vi har for at denne gangen er den siste :-)

Så spennende! Masse lykke til [emoji4] krysser fingrene ;) nyt de sprøytefrie-dagene.

Hei! Litt desperat melding fra hytten her! Er det noen som bor i nærheten av Odda/Rosendal som har lutinus liggende? Jeg skal starte opp i morgen å glemte å pakke med!!:happy3:confused013 ringer nå rundt alle apotek, men om så langt ikke lagervare! Setter stor pris på om noen kan hjelpe

Hei! Litt desperat melding fra hytten her! Er det noen som bor i nærheten av Odda/Rosendal som har lutinus liggende? Jeg skal starte opp i morgen å glemte å pakke med!!:happy3:confused013 ringer nå rundt alle apotek, men om så langt ikke lagervare! Setter stor pris på om noen kan hjelpe
Skulle gjerne ha hjulpet til, men er en god del timer ifra Odda dessverre. Håper noen andre som bor nærmere ser dette.

Back
Topp