Vi som hører til Haugesund <3

Emilie89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Tenkte det kunne være greit å opprette en tråd for oss som skal eller er under behandling på fertilitetsklinikken på Haugesund sykehus. Jeg har selv akkurat startet behandling der. Nå stimulerer jeg, har fått kort protokoll og skal på UL på torsdag. Blir spennende!
Hva med dere? Hvor er dere i løypa?
 
Jeg hører til Haugesund og var oppe i dag på innsett :)
 
Jeg hører til Haugesund :) Var der i dag og hadde egguttak. Totalfrys pga. overstimulering igjen :(
Venteventevente....

Forsøk nr. 2.
 
Jeg hører til Haugesund :) Var der i dag og hadde egguttak. Totalfrys pga. overstimulering igjen :(
Venteventevente....

Forsøk nr. 2.

Så forferdelig kjedelig og surt! Føler med deg og sender deg en god klem <3 Blir det innsett neste syklus da eller? Håper du ikke må vente så alt for lenge!
 
Jeg er "nesten" i Haugesund [emoji12] skal ha ett til forsøk på Hausken, mens vi venter på å få time offentlig. Er jo lov å håpe at vi gjerne ikke trenger mer enn et til forsøk hos Hausken [emoji4]
 
Last edited:
Jeg er "nesten" i Haugesund [emoji12] skal ha ett til forsøk på Hausken, mens vi venter på å få time iffe tlig. Er jo lov å håpe at vi gjerne ikke trenger mer enn et til forsøk hos Hausken [emoji4]

Har selv vært på hausken. Begynte der i høst. Kjempe fornøyde med dem! De er så flinke :) på grunn av at vi var utredet der gikk det bare 2 og 1/2 måned fra henvisning til forsamtale! På sykehuset hadde de fått bedre kapasitet og mindre ventetid, så jeg krysser fingrene for at du kommer raskt til du også :)
 
Har selv vært på hausken. Begynte der i høst. Kjempe fornøyde med dem! De er så flinke :) på grunn av at vi var utredet der gikk det bare 2 og 1/2 måned fra henvisning til forsamtale! På sykehuset hadde de fått bedre kapasitet og mindre ventetid, så jeg krysser fingrene for at du kommer raskt til du også :)
Håper også vi kommer raskt inn da vi alt er utredet og allerede har hatt forsøk. 2 1/2 måneds ventetid var ikke lenge å vente. Hvor lenge måtte dere vente på oppstart etter forsamtalen?
 
Hadde innsett på fredag [emoji2] rugetiden er igang [emoji33]
 
Håper også vi kommer raskt inn da vi alt er utredet og allerede har hatt forsøk. 2 1/2 måneds ventetid var ikke lenge å vente. Hvor lenge måtte dere vente på oppstart etter forsamtalen?

Vi var kjempe heldige, fikk begynne med hormoner dagen etter forsamtalen ;) skulle egentlig i gang med ett nytt prøverørsforsøk på Hausken, men så hadde de kapasitet til å ta oss inn på sykehuset. Fikk helt lik protokoll som jeg skulle igjennom på Hausken også, så nå håper jeg bare at vi får stimulert frem litt flere egg denne gangen.
 
Vi var kjempe heldige, fikk begynne med hormoner dagen etter forsamtalen ;) skulle egentlig i gang med ett nytt prøverørsforsøk på Hausken, men så hadde de kapasitet til å ta oss inn på sykehuset. Fikk helt lik protokoll som jeg skulle igjennom på Hausken også, så nå håper jeg bare at vi får stimulert frem litt flere egg denne gangen.
Åh lykke til! Lang/kort protokoll ?
 
Åh lykke til! Lang/kort protokoll ?

Takk! Ja håper på det [emoji6] dagene går seeent![emoji23]
Det er kort protokoll. Er på stimuleringsdag 5 i dag (gikk på progynova i to uker før det). Ja, dagene i DPO-lang går fryktelig sent. Er så utrolig kjedelig.... Håper du klarer å finne på morsomme ting som gjør at tida går litt fortere :) Krysser fingrene X
 
Vi skal på forsamtale i Haugesund i mai. Håper tiden går fort! :D

Jeg lurte på ein ting dere som har vært inne på samtale.
Hvordan er de i forhold til å få satt tilbake to egg istedefor et?
Er det noen som har pratet med de om det?
 
Vi har satt inn to egg flere ganger og fryser også ned to og to hver gang :) til meg så har de vert positive til det selv om jeg er "ung", men vi har kun blitt gravide når de har satt inn to egg og så lenge vi selv er klar over at det kan bli flerlinger å risikoen med det så har det vert enig. Men det går mye på totalen har jeg forstått. Sykehistorie, bmi alder osv
 
Vi skal på forsamtale i Haugesund i mai. Håper tiden går fort! :D

Jeg lurte på ein ting dere som har vært inne på samtale.
Hvordan er de i forhold til å få satt tilbake to egg istedefor et?
Er det noen som har pratet med de om det?

Så bra at du snart er inne i systemet du også :) Håper tiden går raskt, jeg synes alltid det går raskere på våren med helligdager og påske, enn på høst/vinter.

Ang. spørsmålet ditt: jeg snakket med en lege om det (det var faktisk han som nevnte det), i mitt tilfelle (har lite egg igjen) var det muligheter for dette :) Så vi har bestemt oss for å gjøre det dersom det er mulig (nok egg) denne gangen.
 
Last edited:
Vi hører også til Haugesund :) går på kort protokoll nå. Tar menopour og orgalutran. På dag 13 med sprøyter i dag og begynner å bli litt lei :( startet dosen på 112,5 menopour, men eggposene var for små på første ul så måtte øke til 150, var til ny ul i går og det var ingen forandring så har øket dosen til 225 nå. Krysser fingrene for at det gjør susen :) ny kontroll på fredag så tidligst uttak blir i neste uke. Spennende å følge med på dere andre også :)
 
Vi var kjempe heldige, fikk begynne med hormoner dagen etter forsamtalen ;) skulle egentlig i gang med ett nytt prøverørsforsøk på Hausken, men så hadde de kapasitet til å ta oss inn på sykehuset. Fikk helt lik protokoll som jeg skulle igjennom på Hausken også, så nå håper jeg bare at vi får stimulert frem litt flere egg denne gangen.

Så fantastisk at dere fikk starte opp med en gang! :happy:
Jeg blir nok å starte på neste forsøk før henvisningen i det hele tatt er sendt av gårde - irriterende å måtte vente på time hos gynekolog :yuck:
Krysser fingrene mine for at du får mange fine egg denne gangen. Hadde litt samme problemet selv - fikk ut 7 egg, kun 3 befruktet, og kun 1 som delte seg som det skulle.
 
Så fint å lese at de ikke er helt umulige med å sette inn 2 egg. Trodde dette nesten var helt uhørt om en var i det offentlige.
Godt å bli motbevist :)
 
Back
Topp