Vi som hører til Haugesund <3

Ånei... :( så kjipt og så forferdelig dumt :( sender mange varme klemmer [emoji173] Skjønner at du er lei, man blir det når ting ikke går vår vei.. prøv å nyt sommeren, kos deg med noe godt i glasset og spis alt du ikke kan spise når du først blir gravid. Krysser fingrene for at du får en fin sommer og at spira sitter i september :) [emoji173]
Nå slipper jeg i det minste å bekymre meg for hvilken unnskyldning jeg skulle bruke for å være edru i bryllupet vi skal i neste helg:laughing021

Dumt spørsmål: jeg har testdato 13. Juni, og da skal klinikken ringe meg. Får jeg da time til blodprøve for å måle hcg hvis testen er positiv, eller har jeg gått glipp av noe info?

Dumt spørsmål: jeg har testdato 13. Juni, og da skal klinikken ringe meg. Får jeg da time til blodprøve for å måle hcg hvis testen er positiv, eller har jeg gått glipp av noe info?
Jeg har ikke tatt blodprøve. Bare testet hjemme selv, og det er det. Ikke alle klinikker som opererer med blodprøver.

Ble dessverre negativt forsøk her :( snakket med sykehuset nå og vi får heldigvis lov til å starte opp igjen med nytt fryseforsøk med en gang, så da blir det forhåpentligvis innsett av 2 eskimoer i juni :)

Ble dessverre negativt forsøk her :( snakket med sykehuset nå og vi får heldigvis lov til å starte opp igjen med nytt fryseforsøk med en gang, så da blir det forhåpentligvis innsett av 2 eskimoer i juni :)

Trist at det ikkje gikk. Føler med deg [emoji173] Men så fantastisk at dere får starte opp igjen med en gang :) krysser fingrene for ei sommerspire :)

Uttak i dag, 4 egg ut. Nå krysser vi alt vi har for at det blir innsett [emoji120]
Hyggelige sykepleiere i Haugesund da [emoji4]

Trist at det ikkje gikk. Føler med deg [emoji173] Men så fantastisk at dere får starte opp igjen med en gang :) krysser fingrene for ei sommerspire :)

Ja, var en stor trøst at vi kunne starte rett opp igjen :) vet du hvilken uke du får uttak? nå må det bli sommerspirer på oss :):Heartred

Krysser fingrene for at eggene klarer seg fint :) man trenger jo også bare ett gullegg [emoji813]red har de sagt noe om hvilken dag det blir innsett?
De vet ikke helt enda når det blir innsett - har snakt om både i dag, i morgen eller tirsdag [emoji44] Regner med de vet mer i dag når de ser an evt befruktning [emoji4]
Så bra at du får starte opp med det samme [emoji4]

De vet ikke helt enda når det blir innsett - har snakt om både i dag, i morgen eller tirsdag [emoji44] Regner med de vet mer i dag når de ser an evt befruktning [emoji4]
Så bra at du får starte opp med det samme [emoji4]

Åh, så spennende! Krysser fingene for at de snart ringer med gode nyheter [emoji5][emoji173]️

Åh, så spennende! Krysser fingene for at de snart ringer med gode nyheter [emoji5][emoji173]️
De ringte nettopp- 4 av 4 befruktet, så det blir innsett i morgen [emoji7]
Er helt i sjokk over at det ble full klaff, hadde aaaaldri trodd det!

Ååh, så fantastisk [emoji7][emoji7] full klaff jo, det er jo helt sykt [emoji54][emoji3] hurra!
Ja sykepleier var også litt i sjokk, var vistnok ikke så vanlig med 100% befruktning [emoji1]
Er det fryseforsøk dere skal i gang med nå? Naturlig eller styrt syklus?

Ja sykepleier var også litt i sjokk, var vistnok ikke så vanlig med 100% befruktning [emoji1]
Er det fryseforsøk dere skal i gang med nå? Naturlig eller styrt syklus?

Nei det tror jeg ikke er er så vanlig [emoji3] skikkelig kvalitetsegg dette jo [emoji7]
Ja andre fryseforsøk vi skal i gang med nå [emoji846]Ble totalfrys ved første uttak i april. Fikk ut 24 egg, så ble ganske overstimulert. Har ikke EL av meg selv så må ha styrt syklus. Har heldigvis 4 egg igjen på frys, så satser på at i hvertfall en av de sitter [emoji173]️

Fikk dere lov?!:o Jeg hører også til i Haugesund men fikk ikke lov i juni.. hadde du fersk forsøk nå ?

Nei det tror jeg ikke er er så vanlig [emoji3] skikkelig kvalitetsegg dette jo [emoji7]
Ja andre fryseforsøk vi skal i gang med nå [emoji846]Ble totalfrys ved første uttak i april. Fikk ut 24 egg, så ble ganske overstimulert. Har ikke EL av meg selv så må ha styrt syklus. Har heldigvis 4 egg igjen på frys, så satser på at i hvertfall en av de sitter [emoji173]️

Oi, 24 egg var mye ja! Så bra du har 4 til igjen i fryseren, forhåpentligvis er ett av dem gullegget [emoji4]

Back
Topp