Vi som hører til Haugesund <3

Fikk dere lov?!:o Jeg hører også til i Haugesund men fikk ikke lov i juni.. hadde du fersk forsøk nå ?

Vi hadde fryseforsøk denne runden, kanskje det som er grunnen? [emoji846]Hadde uttak i starten av april, men det ble totalfrys. Måtte da vente en syklus før vi fikk starte opp igjen med hormoner. Hadde dere fersk eller fryseforsøk?

Ja, var en stor trøst at vi kunne starte rett opp igjen :) vet du hvilken uke du får uttak? nå må det bli sommerspirer på oss :):Heartred

Uke 25 :) begynner på sprøyte i dag :)

Hvordan går det med dere damer?

Jeg venter på å informere Haugesund om positivt resultat :Heartred
Regner med at de ringer meg på fredag? Eller var det jeg som skulle ringe dem? :hilarious:

Jeg hadde ul kontroll i går og alt så fint ut så da blir det innsett på mandag :)
Hvordan går det hos deg Emilie? :)

Så bra :) Jeg skal ha ul i morgen :) gleder meg til å få vite om eggene det bra ut og når uttak/innsett blir :) Så gøy at vi forhåpentligvis kommer til å ruge sammen :)

Hei alle :-)

Jeg er ny her, men har vært en sniker ganske lenge så nå tenkte jeg det var på tide å faktisk hilse på ;-) Er litt usikker på hvor aktiv jeg kommer til være, men det kan godt tenkes at jeg fort blir hekta :-D

Vi skal til første samtale i Haugesund i neste uke og er selvsagt veldig spent på hvordan det blir. Har noen lyst til å dele erfaringer fra forsamtalen? Fikk dere vite når dere kunne starte på medisiner osv.? Må vi tilbake til ny time før oppstart på medisiner? Vi har prøvd lenge etterhvert, og er ganske ivrige på å komme i gang nå! [emoji5]

Ønsker alle som er i gang med prosessen masse lykke til! :-)

Velkommen hit :) hehe, det er lett å bli hekta [emoji23]
De er veldig flinke på sykehuset. Jeg hadde forsamtale i begynnelsen av mars og fikk starte opp med en gang. Hadde hatt utredning på hausken først og hadde ett mislykket forsøk der (stimulerte til prøverør, men var bare to egg som var modne så ble en inseminering i stedet), så sykehuset bare overtok protokollen (hormonplanen).
På forsamtalen snakket legen med oss om hva vi hadde vært igjennom tidligere, gikk igjennom det skjemaet som vi hadde sendt inn og til slutt en ultralyd.

Jeg fikk protokoll for hormoner når jeg var der ettersom jeg fikk begynne rett på. Men har også hørt om de som får denne tilsendt i posten. Ettersom det er sommerstengt så blir forsøket deres sikkert i august/september :) må nok ikke på ny time før UL. Hvor lenge har dere prøvd? Har dere barn fra før?

Velkommen hit :) hehe, det er lett å bli hekta [emoji23]
De er veldig flinke på sykehuset. Jeg hadde forsamtale i begynnelsen av mars og fikk starte opp med en gang. Hadde hatt utredning på hausken først og hadde ett mislykket forsøk der (stimulerte til prøverør, men var bare to egg som var modne så ble en inseminering i stedet), så sykehuset bare overtok protokollen (hormonplanen).
På forsamtalen snakket legen med oss om hva vi hadde vært igjennom tidligere, gikk igjennom det skjemaet som vi hadde sendt inn og til slutt en ultralyd.

Jeg fikk protokoll for hormoner når jeg var der ettersom jeg fikk begynne rett på. Men har også hørt om de som får denne tilsendt i posten. Ettersom det er sommerstengt så blir forsøket deres sikkert i august/september :) må nok ikke på ny time før UL. Hvor lenge har dere prøvd? Har dere barn fra før?

Tusen takk for svar :-) Blir spennende å høre hva de sier.

Jeg kasta p-pillene august 2015. Tålmodige som er (var!) gikk vi ikke videre med noe før november i fjor. Ble henvist til Haugesund i februar i år. Hos oss er det mannen som er 'utfordringen', så det blir nok mikroinjeksjon for vår del. Alt ser fint ut med meg. Ingen av oss har barn fra før. Jeg er 28 år. Han er noen år eldre :-) Dere da? Barn fra før? :-)

Tusen takk for svar :-) Blir spennende å høre hva de sier.

Jeg kasta p-pillene august 2015. Tålmodige som er (var!) gikk vi ikke videre med noe før november i fjor. Ble henvist til Haugesund i februar i år. Hos oss er det mannen som er 'utfordringen', så det blir nok mikroinjeksjon for vår del. Alt ser fint ut med meg. Ingen av oss har barn fra før. Jeg er 28 år. Han er noen år eldre :-) Dere da? Barn fra før? :-)

Håper dere er heldige og får starte opp i august :) Vi føler oss veldig godt ivaretatt på sykehuset :) er mange opp og nedturer vi prøvere må igjennom, så håper veien deres herfra blir kort. Jeg kasta p-pillene i januar 2015. Har ingen barn fra før, så ønsket er sterkt. Jeg er også 28år og mannen noen år eldre :)

Hei alle :)

Jeg er ny her, men har vært en sniker ganske lenge så nå tenkte jeg det var på tide å faktisk hilse på ;-) Er litt usikker på hvor aktiv jeg kommer til være, men det kan godt tenkes at jeg fort blir hekta :-D

Vi skal til første samtale i Haugesund i neste uke og er selvsagt veldig spent på hvordan det blir. Har noen lyst til å dele erfaringer fra forsamtalen? Fikk dere vite når dere kunne starte på medisiner osv.? Må vi tilbake til ny time før oppstart på medisiner? Vi har prøvd lenge etterhvert, og er ganske ivrige på å komme i gang nå! ☺

Ønsker alle som er i gang med prosessen masse lykke til! :)
Velkommen hit! De er dyktige i Haugesund og ikke minst hyggelige.
Vi hadde forsamtale i april 2014. Fikk da vite videre behandling og også sprøyteopplæring. Fikk ikke starte opp før i august pga sommeren, men hadde ikke flere oppmøter på sykehuset før oppstart.
Jeg skal ha ferskforsøk nå i september. De hadde ikke ledig før. Håper du får komme raskt i gang. Lykke til! Du går spennende tider i møte.

Håper dere er heldige og får starte opp i august :) Vi føler oss veldig godt ivaretatt på sykehuset :) er mange opp og nedturer vi prøvere må igjennom, så håper veien deres herfra blir kort. Jeg kasta p-pillene i januar 2015. Har ingen barn fra før, så ønsket er sterkt. Jeg er også 28år og mannen noen år eldre :)

Jeg krysser fingrene for august :-)
Masse lykke til fremover! Håper det klaffer snart for dere.

Velkommen hit! De er dyktige i Haugesund og ikke minst hyggelige.
Vi hadde forsamtale i april 2014. Fikk da vite videre behandling og også sprøyteopplæring. Fikk ikke starte opp før i august pga sommeren, men hadde ikke flere oppmøter på sykehuset før oppstart.
Jeg skal ha ferskforsøk nå i september. De hadde ikke ledig før. Håper du får komme raskt i gang. Lykke til! Du går spennende tider i møte.

Takk for svar :-) Da må jeg nok belage meg på at det ikke blir før september for oss heller. Håper tiden går fort. Heldigvis sommer nå. Den skal nytes :-) Masse lykke til i september! Krysser fingrene for dere :-)

Back
Topp