~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Noen flere her inne som har termin i desember ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Innsett i dag. Er veldig spent. Hadde uttak på onsdag
Lykke til! Krysser fingrene for at du slipper en ny runde med de medisinene!Flere som er i gang nå?
Våger meg såvidt inn igjen her etter forrige gangs nedtur
Går på Progynova nå, og det funker heller dårlig for meg. Har lyst å gi meg, men kan liksom ikke det heller når vi først er i gang igjen.
Tusen takk det håper jeg også kommee til å velge naturlig syklus neste og siste gangLykke til! Krysser fingrene for at du slipper en ny runde med de medisinene!
Lenge siden jeg har oppdatert inne på denne tråden; hadde uttak og innsett i juni - ble gravid og er i dag 27 uker [emoji5]Er det noen som har hatt innsetting nå å d har gått bra?
Takk! Skal du opp det snart?Så kjekt[emoji1] gratulera[emoji1]
Åååh så kjektMe hadde innsetting for to uker siden å testa positiv på tirsdag[emoji1]
Så fantastisk, gratulerer så mye [emoji173]Så kjekt [emoji1] gratulera[emoji1] me e i uke 4+2. Satte inn to egg, så e spente på om begge festa seg.
Jeg fikk beskjed om at de ikke satte inn i helgen, MEN de lovde meg innsett uansettNoen her som vet om Haugesund setter inn embryo på lørdager?