Vi som hører til Haugesund <3

Jeg hadde to egg (todagers) igjen, fryst sammen. Jeg fikk valget om å tine dem og sette inn dagen etter opptiningen, eller dyrke til blasto. De fryser dem ikke igjen etter opptiningen, for det spurte jeg om. Jeg turde ikke ta sjansen på å dyrke til blasto , og ringte dagen før opptiningen og sa at jeg hadde ombestemt meg. Fikk satt inn begge to, som da var tredagers, og begge festa seg! Er så utrolig glad for at jeg valgte det :) "tenk hvis" [emoji173][emoji173]

Vet du hvorfor noen fryses ned sammen, har de sagt noe om det?
Jeg fikk satt inn to stk som var fryst sammen nå sist. Så har jeg to stk som eg fryst hver for seg. Kunne tenkt meg å fått begge, men vet ikke om det tiner kun 1 om gangen

Vet du hvorfor noen fryses ned sammen, har de sagt noe om det?
Jeg fikk satt inn to stk som var fryst sammen nå sist. Så har jeg to stk som eg fryst hver for seg. Kunne tenkt meg å fått begge, men vet ikke om det tiner kun 1 om gangen
Har ingen aning, og har lurt på det samme. Synes det er dumt at de gjør det sånn. Når begge mine siste egg overlevde så kunne jeg bare ikke sette inn ett for så å destruere det ene. Så vi valgte selvsagt to.

Har ingen aning, og har lurt på det samme. Synes det er dumt at de gjør det sånn. Når begge mine siste egg overlevde så kunne jeg bare ikke sette inn ett for så å destruere det ene. Så vi valgte selvsagt to.

Jeg spurte forresten om hvorfor de velger å fryse ned feks 1+1+2. Da sa hun at noen ganger så velger de å fryse ned to dersom kvaliteten ikke var helt på topp på det ene feks. Så jeg håper at de jeg har igjen (1+1) er av bra kvalitet. Hun la inn notis på at jeg ønsker begge inn nå neste gang så veldig spent :)

Vi har fått time til forsamtale i Haugesund i slutten av november :) Vil gjerne skravle med andre som hører til der og prøver å dra liv i denne tråden igjen :)
Hvor langt er dere kommet i i løypa?
Hvilke erfaringer har dere med Haugesund? Dere som har kommet et stykke ut i løypa, hvor lenge måtte dere vente fra forsamtale til oppstart? :)

Vi fikk sendt henvisning for to uker siden [emoji173]️ hvor lang tid tok det for dere fra den var sendt til dere fikk time? Vi (jeg) har allerede blitt utreder hos privat gyn og har prøvd ett år med ulike medikamenter, håper det fremskynder det litt [emoji28]

Vi fikk sendt henvisning for to uker siden [emoji173]️ hvor lang tid tok det for dere fra den var sendt til dere fikk time? Vi (jeg) har allerede blitt utreder hos privat gyn og har prøvd ett år med ulike medikamenter, håper det fremskynder det litt [emoji28]

Spennende[emoji2] Henvisningen ble sendt rundt 20. Juni hvis jeg ikke husker feil, og vi fikk tildelt time i dag. Men det har nok tatt så lang tid pga feriestengt antar jeg.

Håper dere får time fort[emoji4]

Hei :)

Henvisningen ble sendt i dag til prøverør, så da hører jeg til her inne sammen med dere :)

Spennende[emoji2] Henvisningen ble sendt rundt 20. Juni hvis jeg ikke husker feil, og vi fikk tildelt time i dag. Men det har nok tatt så lang tid pga feriestengt antar jeg.

Håper dere får time fort[emoji4]

Er de ferdige med fellesferien nå? :)

Er de ferdige med fellesferien nå? :)

Har ikke sett denne før nå, men så du hadde fått svar fra de[emoji4] Man får tydeligvis tildelt timer selv om de har ferie, for vi fikk for noen dager siden, så det er jo bra.[emoji4] Når jeg ringte sykehuset og lurte på hvorfor det tok så lang tid å få time sa de nemlig at det fikk man ikke før de åpnet igjen etter ferien.
Spennende at henvisningen er sendt, håper dere får time fort[emoji4] Det stod 5-6 mnd ventetid i brevet vi fikk, men vi fikk time i slutten av november så jeg ble positivt overrasket[emoji4] (selv om det definitivt er lenge nok til november )[emoji57]
Tenkte jeg skulle ringe Hausken i dag og høre om jeg kunne starte med en ny hormonstimulering hos de neste syklus (måtte ha pause i sommer pga ferien deres), så jeg føler at det skjer noe i ventetiden (har PCOS).

Har ikke sett denne før nå, men så du hadde fått svar fra de[emoji4] Man får tydeligvis tildelt timer selv om de har ferie, for vi fikk for noen dager siden, så det er jo bra.[emoji4] Når jeg ringte sykehuset og lurte på hvorfor det tok så lang tid å få time sa de nemlig at det fikk man ikke før de åpnet igjen etter ferien.
Spennende at henvisningen er sendt, håper dere får time fort[emoji4] Det stod 5-6 mnd ventetid i brevet vi fikk, men vi fikk time i slutten av november så jeg ble positivt overrasket[emoji4] (selv om det definitivt er lenge nok til november )[emoji57]
Tenkte jeg skulle ringe Hausken i dag og høre om jeg kunne starte med en ny hormonstimulering hos de neste syklus (måtte ha pause i sommer pga ferien deres), så jeg føler at det skjer noe i ventetiden (har PCOS).

Spennende! :D

De mottok henvendelsen min i dag :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vi skal ringe Haugesund imorgen, veldig spent!

Nå kommer jeg til å sjekke postkassen nøye fremover de neste par ukene :p
Jeg hadde alltid med nettbank brikken. Husker jeg fikk sms om at jeg hadde fått nytt brev i helsenorge og da var jeg 15 minutt unna hjemme og DET var en lang kjøretur! Man er SÅ nysgjerrig på når timen er liksom

Hmm, 2- 3 uker ? Men inne på helsenorge ser du jo brevet og så kommer det i postkassen sånn 2-3 dager etter det.

Sjekket i dag og henvisningen lå ikke der inne. Svaret kommer inn dit altså?

Jeg hadde alltid med nettbank brikken. Husker jeg fikk sms om at jeg hadde fått nytt brev i helsenorge og da var jeg 15 minutt unna hjemme og DET var en lang kjøretur! Man er SÅ nysgjerrig på når timen er liksom

Ohoi! Det skjønner jeg godt!"

Back
Topp