Tusen takk det håper jeg også kommee til å velge naturlig syklus neste og siste gang
Og det ble naturlig syklus, og det ble siste gang hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk det håper jeg også kommee til å velge naturlig syklus neste og siste gang
Er ferskforsøk her. Jeg skal på ny ultralydkontroll i morgen, så er uttak tidligst på torsdag og da kræsjer det i såfall med helg. Men får høre med dem når jeg snakker med dem på telefon igjen i morgen. De har nok en plan. Bare jeg som liker å planlegge Takk for svarJeg fikk beskjed om at de ikke satte inn i helgen, MEN de lovde meg innsett uansett
Endte opp med at jeg fikk satt in 3-dagers egg kun 2 dager etter eggløsning
De trikser det til!
Ta en prat med den og si at du vil sette inn uansett om der blir en dag "feil."
De legger garantert ikke uttak og innsett i ferskforsøk til helg.Er ferskforsøk her. Jeg skal på ny ultralydkontroll i morgen, så er uttak tidligst på torsdag og da kræsjer det i såfall med helg. Men får høre med dem når jeg snakker med dem på telefon igjen i morgen. De har nok en plan. Bare jeg som liker å planlegge Takk for svar
Regner med uttak torsdag eller fredag. De har alltid dyrket bare 2 dager hos meg. Femte uttak som venter nå.De legger garantert ikke uttak og innsett i ferskforsøk til helg.
Det hadde vært utrolig dårlig gjort
Kanskje de vil dyrke til blasto?
Jeg hadde uttak på en torsdag, og planen var da at de skulle ha innsett påfølgende mandag, med blasto.Noen her som vet om Haugesund setter inn embryo på lørdager?
Har hatt et forsøk der i fjor og fikk satt inn 2 dagers.Dere som har hatt forsøk i Haugesund. Har dere som regel fått satt inn 2-3 dagers eller blasto? Bare lurte siden jeg aldri har hørt snakk om blasto mens jeg har vært der
Har hatt et forsøk der i fjor og fikk satt inn 2 dagers.
Var aldri noe spørsmål om det ifht blasto til meg iallefall.
Har du spurt etter da?Nei samme her. Har hatt 2 uttak men aldri blitt snakt om. Ser bare det er så mange som setter inn blasto
Jeg skulle egentlig få satt inn blasto på fersk forsøket mitt i juni i fjor, men fikk kun ut 4 egg så da turte ikke legen å vente så lenge med innsett. Så dersom forholdene ligger til rette for det så får en satt inn blasto ja [emoji846]Dere som har hatt forsøk i Haugesund. Har dere som regel fått satt inn 2-3 dagers eller blasto? Bare lurte siden jeg aldri har hørt snakk om blasto mens jeg har vært der
Har du spurt etter da?
Ja jeg visste jo ikke om dette hadde det ikke vært for forumet
Jeg skulle egentlig få satt inn blasto på fersk forsøket mitt i juni i fjor, men fikk kun ut 4 egg så da turte ikke legen å vente så lenge med innsett. Så dersom forholdene ligger til rette for det så får en satt inn blasto ja [emoji846]
Sikkert lurt. Hvor mange forsøk har du hatt ?Samme her
Nei har ikke spurt, tenkte høre med dem ved neste forsøk
Sikkert lurt. Hvor mange forsøk har du hatt ?
Men fikk du noen på frys på forsøk nr.2 om jeg forstår riktig ? Vil du at se skal tine et egg og la det utvikle seg til blasto før innsett ?Har hatt to forsøk. Første gang 2 egg som klarte seg, andre gang 5. Fikk 4 på frys på forsøk 2. Kanskje jeg ikke hadde nok til at de «turte» å prøve på blasto kanskje
Men fikk du noen på frys på forsøk nr.2 om jeg forstår riktig ? Vil du at se skal tine et egg og la det utvikle seg til blasto før innsett ?
Da har du iallefall litt å gå påJa fikk 4 på frys, har to igjen
Tenkte mer hvis det ble et nytt uttak om det gjerne hadde vært en mulighet da om å utvikle til blasto. Får høre med de hvis det blir til det
Jeg hadde to egg (todagers) igjen, fryst sammen. Jeg fikk valget om å tine dem og sette inn dagen etter opptiningen, eller dyrke til blasto. De fryser dem ikke igjen etter opptiningen, for det spurte jeg om. Jeg turde ikke ta sjansen på å dyrke til blasto , og ringte dagen før opptiningen og sa at jeg hadde ombestemt meg. Fikk satt inn begge to, som da var tredagers, og begge festa seg! Er så utrolig glad for at jeg valgte det "tenk hvis" ❤❤Da har du iallefall litt å gå på
Går det an å tine og la de utvikle seg til blasto for å så fryse igjen ? Det overlever de kanskje ikke. ble bare nysgjerrig. har du nettopp hatt uttak ?