Vi som hører til Haugesund <3

Det gjorde iallefall det for meg, men det går kanskje et par dager før det blir scannet inn ?

Den har kommet inn der :D
Står "Til vurdering"
Sjekket 3 ganger i dag for å se etter endring :P

I går ringte jeg til Haugesund for å forhøre meg om hvordan jeg lå an, men di hadde ikke fått henvisninga som legen skulle sende for 4! Uker siden. Jeg ble så lei meg[emoji20] sendte melding (en litt sur sådan) til gyn og spurte, og da tok det ti min etter jeg fikk svar av han før jeg fant henvisningen på vestlandspasienten. Så han hadde nok glemt det.
Noe som betyr en ekstra måned med venting.

I går ringte jeg til Haugesund for å forhøre meg om hvordan jeg lå an, men di hadde ikke fått henvisninga som legen skulle sende for 4! Uker siden. Jeg ble så lei meg[emoji20] sendte melding (en litt sur sådan) til gyn og spurte, og da tok det ti min etter jeg fikk svar av han før jeg fant henvisningen på vestlandspasienten. Så han hadde nok glemt det.

Åh neii :( Så utrolig kjipt :( Sender deg en klem!
Det står inne på vestlandspasienten, at man skal få svar innen 10virkedager (arbeidsdager)
Da kan det hende vi får time ganske så likt :)

Åå nei, sånn er så innmari kjipt!! Og urettferdig ikke minst! Føler med deg!
Jeg kom 45 min for sent til legetimen hvor jeg skulle få henvisning. Hadde bestilt timen 6 uker før mens vi stadig bodde utenlands. Da vi kom hjem flyttet(!?) kalenderen min avtalen 1 time frem pga tidsforskjell. Ble nødt til å vemte 5 uker på ny time[emoji85]

Det er sikkert nevnt i tråden, men det er så mye å lese gjennom.

Noen som vet hvor lang ventetid det er for søskenforsøk? Vi har fått brev om å ta blodprøver, og at vi skal ha "enkel" forsamtale, men de nevner ikke noe om hvor lang tid det kan ta. Sist var det 9 mnd fra brev til forsamtale, så lenge klarer jeg ikke vente. :oops:

Åh neii :( Så utrolig kjipt :( Sender deg en klem!
Det står inne på vestlandspasienten, at man skal få svar innen 10virkedager (arbeidsdager)
Da kan det hende vi får time ganske så likt :)

Tusen takk, en klem hjelper alltid [emoji8]

Jeg snoket inne på vestlandspasienten i dag, og ser at den allerede er vurdert, så håper det går fort [emoji2]

Åå nei, sånn er så innmari kjipt!! Og urettferdig ikke minst! Føler med deg!
Jeg kom 45 min for sent til legetimen hvor jeg skulle få henvisning. Hadde bestilt timen 6 uker før mens vi stadig bodde utenlands. Da vi kom hjem flyttet(!?) kalenderen min avtalen 1 time frem pga tidsforskjell. Ble nødt til å vemte 5 uker på ny time[emoji85]

Åh, tror jeg hadde kasta hele telefonen i bakken da[emoji28]

Åh, tror jeg hadde kasta hele telefonen i bakken da[emoji28]
Det var tett på [emoji23] vurderer å bytte fastlege da, 5 ukers ventetid på time er horribelt synes jeg.. jobber hos en annen lege to etasjet over, der får man tid på dagen eller dagen etter hvis man vil[emoji54]

Tusen takk, en klem hjelper alltid [emoji8]

Jeg snoket inne på vestlandspasienten i dag, og ser at den allerede er vurdert, så håper det går fort [emoji2]

Så bra :D
Håper vi får tildelt time like kjapt ;)

Er det lov å klage litt?
Fytti grisen de er trege!
Henvisningen min er ferdig vurdert.. Men jeg må vente på å få time.. Kan de ikke bare gi meg en dato og et klokkeslett som jeg kan forholde meg til?!

Her venter jeg bare på å få ringet inn tr[emoji4]

Er det lov å klage litt?
Henvisningen min er ferdig vurdert.. Men jeg må vente på å få time.. Kan de ikke bare gi meg en dato og et klokkeslett som jeg kan forholde meg til?!

Det er lov å klage[emoji6] Jeg var også veldig utålmodig når jeg var der du er nå. Var godt å få en dato å forholde seg til, selv om det er lenge til enda.

Er det lov å klage litt?

Vi fikk brev i dag!! Endelig[emoji28]
I brevet sto det at ventetiden er ca. 4-5mnd. Så da er den kortere enn gyn trodde!
Fulgte også med noen skjema vi måtte fylle ut, i tillegg til at vi måtte sende bilde av oss.

Typisk at mannen min er på sjøen da, så han får ikke signert sin[emoji15]

Håper du får brevet snart[emoji173]️

Vi fikk brev i dag!! Endelig[emoji28]
I brevet sto det at ventetiden er ca. 4-5mnd. Så da er den kortere enn gyn trodde!
Fulgte også med noen skjema vi måtte fylle ut, i tillegg til at vi måtte sende bilde av oss.

Typisk at mannen min er på sjøen da, så han får ikke signert sin[emoji15]

Håper du får brevet snart[emoji173]️
Fikk samme brevet i går [emoji3][emoji3]
Betyr brevet at vi er godkjente?

Fikk samme brevet i går [emoji3][emoji3]
Betyr brevet at vi er godkjente?

Ja det tror jeg [emoji4] vi må vel gjennom undersøkelse og forsamtale med dem først så klart.

Fyller ut papirene nå, blir spennende å se. Jeg er så spent!

Lurer på hvilket bilde jeg skal sende med [emoji23]

Ja det tror jeg [emoji4] vi må vel gjennom undersøkelse og forsamtale med dem først så klart.

Fyller ut papirene nå, blir spennende å se. Jeg er så spent!

Lurer på hvilket bilde jeg skal sende med [emoji23]

vi har bare 1 bra bilde sammen :P Så skal sende det ;)
Når skal du sende svaret? Jeg sender det i morgen :D

Back
Topp