Vi som hører til Haugesund <3

Vi sendte henvisning 07/08.
Fikk tildelt time i dag [emoji4][emoji4]
Skal inn 04/12 på forsamtale [emoji4][emoji4]

Vi sendte henvisning 07/08.
Fikk tildelt time i dag [emoji4][emoji4]
Skal inn 04/12 på forsamtale [emoji4][emoji4]

Så herlig å fått tildelt time :D
Håper tiden frem mot desember går fort :)

Så bra! [emoji2]

Vi har ikke fått svar enda.. fikk du brev i posten eller lå det på vestlandspasienten?[emoji4]

Fikk det på vestlandspasienten først. De sa at brevet er åp vei i posten :)

Fra forsamtale til oppstart. Hvor lang ventetid var det for dere? :)

Vi har ikke fått time enda, selv om jeg nå vet flere som ble henvist samtidig som oss som har fått utdelt timer i slutten av nov/starten av desember. For en tålmodighetsprøve dette er [emoji23][emoji27]

Ringte sykehuset for å spørre, og alt di sa var at man hadde krav innen et år, men at hun tippet det ble i desember.
Mannen min jobber annenhvermnd på sjøen så det kreves litt planlegging... dagens syt fra meg[emoji85]

Vi har ikke fått time enda, selv om jeg nå vet flere som ble henvist samtidig som oss som har fått utdelt timer i slutten av nov/starten av desember. For en tålmodighetsprøve dette er [emoji23][emoji27]

Ringte sykehuset for å spørre, og alt di sa var at man hadde krav innen et år, men at hun tippet det ble i desember.
Mannen min jobber annenhvermnd på sjøen så det kreves litt planlegging... dagens syt fra meg[emoji85]

Det forstår jeg godt trenger planlegging! Når sendte dere henvisningen?

Samtidig som dere tror jeg? Fikk melding om time 11.12 en time etter at jeg ringte da[emoji28][emoji322]
Så bra :D
Da skal dere dit uka etter oss [emoji173][emoji173]

Vi var veldig heldige. Dette var for ett og et halvt år siden da: vi sendte henvisning i november/desember 2016 og fikk time 1.mars 2017. Jeg var på dag 2 i syklusen når vi var på forsamtalen (og ikke vet jeg om de hadde en avbestilling da), men vi fikk starte opp med medisiner dagen etter, og etter 13 dager hadde jeg mitt første uttak :) De er veldig flinke på Haugesund sykehus [emoji4] Følte oss veldig godt ivaretatt, i alle fall av sykepleierne [emoji173]️

Vi var veldig heldige. Dette var for ett og et halvt år siden da: vi sendte henvisning i november/desember 2016 og fikk time 1.mars 2017. Jeg var på dag 2 i syklusen når vi var på forsamtalen (og ikke vet jeg om de hadde en avbestilling da), men vi fikk starte opp med medisiner dagen etter, og etter 13 dager hadde jeg mitt første uttak :) De er veldig flinke på Haugesund sykehus [emoji4] Følte oss veldig godt ivaretatt, i alle fall av sykepleierne [emoji173]️

Det er veldig betryggende å høre :Heartred:Heartred

Dette var for over to år siden, men jeg fikk starte på medisiner samme dag som forsamtalen. Var nok veldig heldige da :)

Har hatt mange forsøk ved Haugesund og har også opplevd å måtte vente 3 og 4 måneder mellom førskene.. Så min erfaring er at det svinger opp og ned hvor lang ventetiden er.

Dette var for over to år siden, men jeg fikk starte på medisiner samme dag som forsamtalen. Var nok veldig heldige da :)

Har hatt mange forsøk ved Haugesund og har også opplevd å måtte vente 3 og 4 måneder mellom førskene.. Så min erfaring er at det svinger opp og ned hvor lang ventetiden er.

Er vel ingenting man får gjort, før man sitter der og får informasjon av legen

Man får bare håpe man slipper å vente så lenge :) Om ikke annet, så er man iallefall i systemet etter forsamtalen :)

Ja, det er sant :D
Desember blir en interessant måned.

Back
Topp