Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende Masse lykke til!Hei alle så hører til Haugesund er nå tilbake på nett igjen etter en liten pause etter 1 kjemisk og 1 negativt forsøk. Trengte en liten pause. Ruger nå på 2 flotte egg. Dette blir spennende lykke til dere andre
Tusen takkSå spennende Masse lykke til!
Gratulere så masse kjære degJeg har fått positiv test[emoji7] Jeg håper at den holder helt ut og at noen andre kan få fremskyndet timen sin ved å få vår time i november[emoji1]
Jeg er på innsettet nå, hatt 1 fersk og 1 frys. Ruger nå på 2 egg som har vært frys, siste som var igjen går det ikke nå så må jeg i gang me ny runde med stimulering og uttak. Du da? Hvor langt i løypa er du?Hvem er det som er igang her inne?? Hvor langt er dere kommet angå stimulering?
Oi så spennende Her er jeg på dag 3 med stimulerings sprøyter. Dette blir mitt 5. ivf ferskt. Ikke fått frys de andre gangene. Så er veldig spendt på hvordan det blir denne gang. Håper så inderlig dette går veien nå. Gratulere som rugerJeg er på innsettet nå, hatt 1 fersk og 1 frys. Ruger nå på 2 egg som har vært frys, siste som var igjen går det ikke nå så må jeg i gang me ny runde med stimulering og uttak. Du da? Hvor langt i løypa er du?
Takk for det, veldig spennende nå! Håper det går veien for deg nå da går du privat nå da siden det er ditt 5 forsøk ?? Masse lykke tilOi så spennende Her er jeg på dag 3 med stimulerings sprøyter. Dette blir mitt 5. ivf ferskt. Ikke fått frys de andre gangene. Så er veldig spendt på hvordan det blir denne gang. Håper så inderlig dette går veien nå. Gratulere som ruger
Jeg er på innsettet nå, hatt 1 fersk og 1 frys. Ruger nå på 2 egg som har vært frys, siste som var igjen går det ikke nå så må jeg i gang me ny runde med stimulering og uttak. Du da? Hvor langt i løypa er du?
Takk! Lykke til til deg ogsåLykke til! Krysser fingrene for deg
Nei, jeg fikk innvilget 3 nye forsøk Men gikk privat det 4.forsøket.Takk for det, veldig spennende nå! Håper det går veien for deg nå da går du privat nå da siden det er ditt 5 forsøk ?? Masse lykke til
2 egg! Så flott! Hvordan har det gått? Kan jeg spørre hvorfor du fikk satt inn to?Hei alle så hører til Haugesund er nå tilbake på nett igjen etter en liten pause etter 1 kjemisk og 1 negativt forsøk. Trengte en liten pause. Ruger nå på 2 flotte egg. Dette blir spennende lykke til dere andre
Hei, jeg er ifra samme distrikt. Man får ikke dekket hotell overnatting dessverre. Vi reiste opp for sjekk/kontroll første gang underveis og kunne ta andre kontroll hos lokal gyn. Ved selve uttak la vi oss inn på hotell for egne penger natten før uttak (pga været og ofte stengte ferje) så turte vi ikke å reise samme morgen som uttak. Vi valgte å være der til innsett to dager etterpå. Dette pga mye smerter og at det ble helt tull å reise hjem en dag for å så snu igjen. Men folk er forskjellige. Vi gikk turer,spiste og så mye serier på hotellrommet og hadde nok gjort det samme igjen!det var så verdt pengene. Iflg pasientreiser dekkes kun om du tar buss osv..Hei!
Vi skal til forsamtale i Haugesund 27/11 og er veldig spente på tiden fremover. Vi bor i Sandnes og får derfor ca 2 timers reisevei.
Når selve behandlingen starter; det er kun dagsturer? Eller er det slik at vi må påregne å legge oss inn på hotell for sjekk dagen etterpå uttak/innsett ol? Må vi også dit for å sjekke hvordan kroppen reagerer på medisinene?
Neste uke melder jeg inn mens, og da nærmer jeg meg å "være i gang"Hvem er det som er igang her inne?? Hvor langt er dere kommet angå stimulering?
Hei, jeg er ifra samme distrikt. Man får ikke dekket hotell overnatting dessverre. Vi reiste opp for sjekk/kontroll første gang underveis og kunne ta andre kontroll hos lokal gyn. Ved selve uttak la vi oss inn på hotell for egne penger natten før uttak (pga været og ofte stengte ferje) så turte vi ikke å reise samme morgen som uttak. Vi valgte å være der til innsett to dager etterpå. Dette pga mye smerter og at det ble helt tull å reise hjem en dag for å så snu igjen. Men folk er forskjellige. Vi gikk turer,spiste og så mye serier på hotellrommet og hadde nok gjort det samme igjen!det var så verdt pengene. Iflg pasientreiser dekkes kun om du tar buss osv..
For oss var det iallefall lurt.. send meg gjerne en PM om du vil prate merHei, og takk for svar! Det hørtes lurt ut! Hvor langt er dere i prosessen?
Hei! jeg ble faktisk gravid er nå 6+2 og skal på tidlig ultralyd på tirsdag, får da se om det er 1 eller 2 der inne. Fikk satt inn 2 da de var fryst i samme strå, så da kjørte jeg på2 egg! Så flott! Hvordan har det gått? Kan jeg spørre hvorfor du fikk satt inn to?
Hei!
Vi skal til forsamtale i Haugesund 27/11 og er veldig spente på tiden fremover. Vi bor i Sandnes og får derfor ca 2 timers reisevei.
Når selve behandlingen starter; det er kun dagsturer? Eller er det slik at vi må påregne å legge oss inn på hotell for sjekk dagen etterpå uttak/innsett ol? Må vi også dit for å sjekke hvordan kroppen reagerer på medisinene?