Vi som hører til Haugesund <3

Hei alle så hører til Haugesund:-) er nå tilbake på nett igjen etter en liten pause etter 1 kjemisk og 1 negativt forsøk. Trengte en liten pause. Ruger nå på 2 flotte egg. Dette blir spennende :-) lykke til dere andre :-)

Hei alle så hører til Haugesund:) er nå tilbake på nett igjen etter en liten pause etter 1 kjemisk og 1 negativt forsøk. Trengte en liten pause. Ruger nå på 2 flotte egg. Dette blir spennende :) lykke til dere andre :)
Så spennende Masse lykke til!

Jeg har fått positiv test[emoji7] Jeg håper at den holder helt ut og at noen andre kan få fremskyndet timen sin ved å få vår time i november[emoji1]
Gratulere så masse kjære deg :)

Hvem er det som er igang her inne?? Hvor langt er dere kommet angå stimulering?

Hvem er det som er igang her inne?? Hvor langt er dere kommet angå stimulering?
Jeg er på innsettet nå, hatt 1 fersk og 1 frys. Ruger nå på 2 egg som har vært frys, siste som var igjen:) går det ikke nå så må jeg i gang me ny runde med stimulering og uttak. Du da? Hvor langt i løypa er du? :)

Jeg er på innsettet nå, hatt 1 fersk og 1 frys. Ruger nå på 2 egg som har vært frys, siste som var igjen:) går det ikke nå så må jeg i gang me ny runde med stimulering og uttak. Du da? Hvor langt i løypa er du? :)
Oi så spennende:Heartred Her er jeg på dag 3 med stimulerings sprøyter. Dette blir mitt 5. ivf ferskt. Ikke fått frys de andre gangene. Så er veldig spendt på hvordan det blir denne gang. Håper så inderlig dette går veien nå. Gratulere som ruger :)

Oi så spennende:Heartred Her er jeg på dag 3 med stimulerings sprøyter. Dette blir mitt 5. ivf ferskt. Ikke fått frys de andre gangene. Så er veldig spendt på hvordan det blir denne gang. Håper så inderlig dette går veien nå. Gratulere som ruger :)
Takk for det, veldig spennende nå! Håper det går veien for deg nå da :) går du privat nå da siden det er ditt 5 forsøk ?? Masse lykke til :Heartred

Jeg hører også til i Haugesund. Hadde to negative forsøk hos Hausken i vinter/vår. Sendte søknad for offentlig behandling i slutten av mai i år og fikk begynne rett på kort protokoll i september.

Forsøket ble avbrutt grunnet få egg og skal i gang igjen allerede neste syklus. Det blir lang protokoll og Gonal-F 350 denne gang på grunn av lav amh-verdi. Uttak er planlagt i uke 49 og jeg håper det er dette som skal til :)

Alt i alt så synes jeg det har gått svært fort fra søknad ble sendt og til vi var i gang med behandling.

Lykke til! Krysser fingrene for deg :)

Takk for det, veldig spennende nå! Håper det går veien for deg nå da :) går du privat nå da siden det er ditt 5 forsøk ?? Masse lykke til :Heartred
Nei, jeg fikk innvilget 3 nye forsøk :P Men gikk privat det 4.forsøket.
Ja nå håper vi at det går veien her :thumleft

Hei!

Vi skal til forsamtale i Haugesund 27/11 og er veldig spente på tiden fremover. Vi bor i Sandnes og får derfor ca 2 timers reisevei.

Når selve behandlingen starter; det er kun dagsturer? Eller er det slik at vi må påregne å legge oss inn på hotell for sjekk dagen etterpå uttak/innsett ol? Må vi også dit for å sjekke hvordan kroppen reagerer på medisinene?

Hei alle så hører til Haugesund:) er nå tilbake på nett igjen etter en liten pause etter 1 kjemisk og 1 negativt forsøk. Trengte en liten pause. Ruger nå på 2 flotte egg. Dette blir spennende :) lykke til dere andre :)
2 egg! Så flott! Hvordan har det gått? Kan jeg spørre hvorfor du fikk satt inn to?

Hei!

Vi skal til forsamtale i Haugesund 27/11 og er veldig spente på tiden fremover. Vi bor i Sandnes og får derfor ca 2 timers reisevei.

Når selve behandlingen starter; det er kun dagsturer? Eller er det slik at vi må påregne å legge oss inn på hotell for sjekk dagen etterpå uttak/innsett ol? Må vi også dit for å sjekke hvordan kroppen reagerer på medisinene?
Hei, jeg er ifra samme distrikt. Man får ikke dekket hotell overnatting dessverre. Vi reiste opp for sjekk/kontroll første gang underveis og kunne ta andre kontroll hos lokal gyn. Ved selve uttak la vi oss inn på hotell for egne penger natten før uttak (pga været og ofte stengte ferje) så turte vi ikke å reise samme morgen som uttak. Vi valgte å være der til innsett to dager etterpå. Dette pga mye smerter og at det ble helt tull å reise hjem en dag for å så snu igjen. Men folk er forskjellige. Vi gikk turer,spiste og så mye serier på hotellrommet og hadde nok gjort det samme igjen!det var så verdt pengene. Iflg pasientreiser dekkes kun om du tar buss osv..

Hei, jeg er ifra samme distrikt. Man får ikke dekket hotell overnatting dessverre. Vi reiste opp for sjekk/kontroll første gang underveis og kunne ta andre kontroll hos lokal gyn. Ved selve uttak la vi oss inn på hotell for egne penger natten før uttak (pga været og ofte stengte ferje) så turte vi ikke å reise samme morgen som uttak. Vi valgte å være der til innsett to dager etterpå. Dette pga mye smerter og at det ble helt tull å reise hjem en dag for å så snu igjen. Men folk er forskjellige. Vi gikk turer,spiste og så mye serier på hotellrommet og hadde nok gjort det samme igjen!det var så verdt pengene. Iflg pasientreiser dekkes kun om du tar buss osv..

Hei, og takk for svar! Det hørtes lurt ut! Hvor langt er dere i prosessen?

Hei, og takk for svar! Det hørtes lurt ut! Hvor langt er dere i prosessen?
For oss var det iallefall lurt.. send meg gjerne en PM om du vil prate mer :happy:
Vi fikk full klaff på den første IVF (tenk det) og skal nå igang med søskenforsøk om et par uker :angelic:

Hei!

Hei!
Ser du har fått svar at det ikke dekkes hotell, men ville bare gjøre deg oppmerksom på at man får refusjon av pasientreiser for en fast takst pr. kilometer, uavhengig av om dere kjører egen bil eller tar buss opp. Så husk å søke om det etter dere har vært til behandling :)

Ved det første forsøket må du sannsynligvis opp dit for kontroll for hvordan kroppen reagerer på medisinene, om du skulle behøve flere forsøk får du ta kontrollene hos samarbeidende gynekologer i Sandnes/Stavanger. Du vil få en liste over hvem de samarbeider med.

Lykke til! :)

Back
Topp