Vi som hører til Haugesund <3

Da viser det at henvisningen vår er vurdert inne på HELFO. Husker dere hvor lang tid det tok fra den var vurdert til dere fikk tildelt time? Er jo inne å sjekker flere ganger dagen ..Hehe. Krysser fingrene for at det blir Desember.

Da viser det at henvisningen vår er vurdert inne på HELFO. Husker dere hvor lang tid det tok fra den var vurdert til dere fikk tildelt time? Er jo inne å sjekker flere ganger dagen ..Hehe. Krysser fingrene for at det blir Desember.

Tror det tok noen dager før vi fikk et skjema vi måtte fylle ut, så tok det ca. 1.5uke etter skjemaet var sendt til vi fikk time i desember [emoji4]

Da har dagen kommet og er i gang med nedregulering i morgen. Må si det har gått for fra søknad til å være igang.. Litt skummelt.
Noen flere som snart er igang?

Så bra du er i gang leverihåpet![emoji2] Hvor lang tid er det gått siden søknaden?[emoji4] Lykke til![emoji5]
Her ventes det fortsatt på forsamtale, går som regel greit men akkurat i dag er jeg utålmodig.
Er det noen av dere som har blitt oppringt og fått forsamtalen tidligere enn først tildelt? Jeg håper veldig på det, men det ser dårlig ut[emoji57]

Så bra du er i gang leverihåpet![emoji2] Hvor lang tid er det gått siden søknaden?[emoji4] Lykke til![emoji5]
Her ventes det fortsatt på forsamtale, går som regel greit men akkurat i dag er jeg utålmodig.
Er det noen av dere som har blitt oppringt og fått forsamtalen tidligere enn først tildelt? Jeg håper veldig på det, men det ser dårlig ut[emoji57]

Jeg ble tildelt tidligere forsamtale enn avtalt i 2016. :) i mellomtiden ble jeg gravid vha privat klinikk, så jeg trengte ikke det da.

For meg tok det halvannen uke :)

Vi sendte inn søknad slutten av februar og fikk brev om samtale 5-6mnd. Så ringte de ca 3 måneder etter og da fikk jeg bekreftet at vi fikk det innvilget og at time med litt mer info skulle komme i posten samt litt flere skjema som de trengte svar på. Etter å ha sendt dette inn fikk vi nytt brev om at vi fikk time juni og det var da før antatt i første brev. Så vi kom inn til samtale litt under 4 mnd. Pga de hadde sommerferie hele juli så var det ikke rom for at vi kunne starte opp med en gang. Så oppstart etter å ha ringet inn mens august ble da tidlig september og utakk oktober uke 41.

Håper dere får time før antatt slik at det ikke blir så lenge å vente.

Da har vi endelig fått tildelt time til forsamtale 18/12.
Håper de 3 mnd går fort!
Dere andre som skal til samtale, skal dere også ta blodprøver og gynekologisk undersøkelse?

Da har vi endelig fått tildelt time til forsamtale 18/12.
Håper de 3 mnd går fort!
Dere andre som skal til samtale, skal dere også ta blodprøver og gynekologisk undersøkelse?

Ja, vi skal testes for Hepatitt A, B og C samt syfilis.
Men vi har kun fått time inn til forsamtale.
Håper det ikke tar lang tid etter forsamtalen om vi får vite om vi er godkjente eller ei :(

Ja, vi skal testes for Hepatitt A, B og C samt syfilis.
Men vi har kun fått time inn til forsamtale.
Håper det ikke tar lang tid etter forsamtalen om vi får vite om vi er godkjente eller ei :(

Ja, håper de er raske med tilbakemelding.
Når skal du inn til samtale?

Jeg har fått positiv test[emoji7] Jeg håper at den holder helt ut og at noen andre kan få fremskyndet timen sin ved å få vår time i november[emoji1]

Har blitt oppringt og fikk starte med uttak 1 uke tidligere enn forventet, men ikke forsamtale

Noen som har vært gjennom forsøk tidlogere og skal på søskenforsøk snart ?

Back
Topp