Vi som hører til Haugesund <3

Jeg tok et familiebilde fra toårsfotograferingen til sønnen vår[emoji23]

Jeg sendte det nå i dag [emoji4]

Fikk sendt avgårde i dag jeg også :D
Blir spennende å se når vi får time :D Hvem som får time først :P

Fikk samme brevet i går [emoji3][emoji3]
Betyr brevet at vi er godkjente?

Hei, jeg skal også henvises til Haugesund. Bare lurer på da de skriver 4-5 mnd venting , er det på forsamtalen? Skal sende inn henvisning på tirsdag, og håper dette ikke tar for lang tid

Hei, jeg skal også henvises til Haugesund. Bare lurer på da de skriver 4-5 mnd venting , er det på forsamtalen? Skal sende inn henvisning på tirsdag, og håper dette ikke tar for lang tid
Etter det jeg har forstått, så er det 4-5mnd vente til forsamtalen ja [emoji4]

Jeg forsto det slik at det er 4-5mnd venting til selve forsøket.. kanskje jeg misforstod damen på telefonen[emoji28]

Gynekologen fortalte at det er ventetid til forsamtalen, så er det oppstart rett etter det. Men det er mulig han har fått feil informasjon da :)

I er så heldige å ha en toåring [emoji173]️ vi ble gravide naturlig med han, kroppen er et mysterium[emoji28]
Da er dere heldige ja [emoji173][emoji173]

Holy cow, det er stor forskjell på resepsjonistene som sitter på fertilitetsavdelingen der..
Snakket først med ei super hyggelig norsk ei, men linja ble brutt.
Jeg ringe opp igjen og snakket med ei som snakket blanding av norsk og svensk. Altså, hun var ikke så hyggelig per telefon :sad015

Holy cow, det er stor forskjell på resepsjonistene som sitter på fertilitetsavdelingen der..
Snakket først med ei super hyggelig norsk ei, men linja ble brutt.
Jeg ringe opp igjen og snakket med ei som snakket blanding av norsk og svensk. Altså, hun var ikke så hyggelig per telefon :sad015

Jeg snakket med en norsk en som var veldig hyggelig[emoji4] Hvordan var hun lite hyggelig hun du snakket med? Skjønner ikke hvorfor folk som ikke greier å være hyggelige skal ha slike jobber (forutsatt at personen ikke hadde en veldig dårlig dag da).
Har dere fått tildelt time nå? [emoji4]

Jeg snakket med en norsk en som var veldig hyggelig[emoji4] Hvordan var hun lite hyggelig hun du snakket med? Skjønner ikke hvorfor folk som ikke greier å være hyggelige skal ha slike jobber (forutsatt at personen ikke hadde en veldig dårlig dag da).
Har dere fått tildelt time nå? [emoji4]
Hun viste tydelig i stemmen at det var irriterende at jeg ringte.
Følte at jeg var til bry og "kastet vekk" tiden hennes.
Ikke en behagelig følelse [emoji17]

Nei, ikke enda :( må bare smøre meg med tålmodighet

Hun viste tydelig i stemmen at det var irriterende at jeg ringte.
Følte at jeg var til bry og "kastet vekk" tiden hennes.
Ikke en behagelig følelse [emoji17]

Nei, ikke enda :( må bare smøre meg med tålmodighet

Så dårlig gjort! [emoji15] De som sitter der burde jo ha forståelse for at man har mange spørsmål i denne situasjonen her.
Timen dukker nok plutselig opp i løpet av noen dager skal du se[emoji2] Spent på når du får time[emoji4]

Så dårlig gjort! [emoji15] De som sitter der burde jo ha forståelse for at man har mange spørsmål i denne situasjonen her.
Timen dukker nok plutselig opp i løpet av noen dager skal du se[emoji2] Spent på når du får time[emoji4]
Ja, det er nok mange som ringer [emoji4] Men likevel da..
Er jo en del av jobben deres.

Ja, jeg håper jeg får beskjed innen uken er omme. ;)

Er det veldig viktig å sende inn bilde? Vi får ikke printet ut bilde før neste uke,, men vil helst få sendt inn papirene kjappest mulig. Går det an å levere i etterkant?

Er det veldig viktig å sende inn bilde? Vi får ikke printet ut bilde før neste uke,, men vil helst få sendt inn papirene kjappest mulig. Går det an å levere i etterkant?

Vet ikke, jeg vill vært litt redd for at jeg havnet i en «ventebunke» da, til alle papirene var i orden.
Tror jeg ville ringt de for å høre.
Jeg fikk akkurat med meg brevet på ferie og innså ikke før jeg hadde fyllt ut papirene at de skulle ha bilde også. Så jeg skrev de ut på et bibliotek. Nå vet jo ikke jeg hva som er årsaken til at du ikke får skrevet ut da, men hvis det er lignende årsak som meg kan jo det være et tips[emoji4]

Da har gynekologen min sendt henvisning til Haugesund. Ser det står 26 uker ventetid på hjemmesiden, tok det så lang tid hos dere andre som har fått svar til forsamtame?
Noen av dere som går privat mens dere venter?

Da har gynekologen min sendt henvisning til Haugesund. Ser det står 26 uker ventetid på hjemmesiden, tok det så lang tid hos dere andre som har fått svar til forsamtame?
Noen av dere som går privat mens dere venter?

Vår henvisning ble sendt i slutten av juni, og vi har fått time i november. Men tenker at det kanskje ble litt lengre ventetid pga ferie?[emoji4]
Vi går ikke privat for prøverør i mellomtiden, men vi går privat og får lavdose hormonbehandling og nå skal vi også prøve inseminering (fælt ord[emoji28][emoji23]). Godt å føle at man har litt sjangs imens man venter også[emoji4]

Vår henvisning ble sendt i slutten av juni, og vi har fått time i november. Men tenker at det kanskje ble litt lengre ventetid pga ferie?[emoji4]
Vi går ikke privat for prøverør i mellomtiden, men vi går privat og får lavdose hormonbehandling og nå skal vi også prøve inseminering (fælt ord[emoji28][emoji23]). Godt å føle at man har litt sjangs imens man venter også[emoji4]
Takk for svar Håper det ikke tar 26 uler for min del. Vurderer et forsøk privat i mellomtiden. Hvor lang tid fra den ble sendt til du fikk svar tok det?
Håper det klaffer for dere i ventetiden

Back
Topp