Jeg tok et familiebilde fra toårsfotograferingen til sønnen vår[emoji23]
Jeg sendte det nå i dag [emoji4]
Fikk sendt avgårde i dag jeg også
Blir spennende å se når vi får time Hvem som får time først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok et familiebilde fra toårsfotograferingen til sønnen vår[emoji23]
Jeg sendte det nå i dag [emoji4]
Fikk sendt avgårde i dag jeg også
Blir spennende å se når vi får time Hvem som får time først
Ja, vi får holde hverandre oppdatert [emoji2] blir dette barn 1 for dere?
Fikk samme brevet i går [emoji3][emoji3]
Betyr brevet at vi er godkjente?
Etter det jeg har forstått, så er det 4-5mnd vente til forsamtalen ja [emoji4]Hei, jeg skal også henvises til Haugesund. Bare lurer på da de skriver 4-5 mnd venting , er det på forsamtalen? Skal sende inn henvisning på tirsdag, og håper dette ikke tar for lang tid
Jepp Blir første ja
For dere også?
Etter det jeg har forstått, så er det 4-5mnd vente til forsamtalen ja [emoji4]
Jeg forsto det slik at det er 4-5mnd venting til selve forsøket.. kanskje jeg misforstod damen på telefonen[emoji28]
Takk for svarEtter det jeg har forstått, så er det 4-5mnd vente til forsamtalen ja [emoji4]
Da er dere heldige ja [emoji173][emoji173]I er så heldige å ha en toåring [emoji173]️ vi ble gravide naturlig med han, kroppen er et mysterium[emoji28]
Holy cow, det er stor forskjell på resepsjonistene som sitter på fertilitetsavdelingen der..
Snakket først med ei super hyggelig norsk ei, men linja ble brutt.
Jeg ringe opp igjen og snakket med ei som snakket blanding av norsk og svensk. Altså, hun var ikke så hyggelig per telefon
Hun viste tydelig i stemmen at det var irriterende at jeg ringte.Jeg snakket med en norsk en som var veldig hyggelig[emoji4] Hvordan var hun lite hyggelig hun du snakket med? Skjønner ikke hvorfor folk som ikke greier å være hyggelige skal ha slike jobber (forutsatt at personen ikke hadde en veldig dårlig dag da).
Har dere fått tildelt time nå? [emoji4]
Hun viste tydelig i stemmen at det var irriterende at jeg ringte.
Følte at jeg var til bry og "kastet vekk" tiden hennes.
Ikke en behagelig følelse [emoji17]
Nei, ikke enda må bare smøre meg med tålmodighet
Ja, det er nok mange som ringer [emoji4] Men likevel da..Så dårlig gjort! [emoji15] De som sitter der burde jo ha forståelse for at man har mange spørsmål i denne situasjonen her.
Timen dukker nok plutselig opp i løpet av noen dager skal du se[emoji2] Spent på når du får time[emoji4]
Er det veldig viktig å sende inn bilde? Vi får ikke printet ut bilde før neste uke,, men vil helst få sendt inn papirene kjappest mulig. Går det an å levere i etterkant?
Da har gynekologen min sendt henvisning til Haugesund. Ser det står 26 uker ventetid på hjemmesiden, tok det så lang tid hos dere andre som har fått svar til forsamtame?
Noen av dere som går privat mens dere venter?
Takk for svar Håper det ikke tar 26 uler for min del. Vurderer et forsøk privat i mellomtiden. Hvor lang tid fra den ble sendt til du fikk svar tok det?Vår henvisning ble sendt i slutten av juni, og vi har fått time i november. Men tenker at det kanskje ble litt lengre ventetid pga ferie?[emoji4]
Vi går ikke privat for prøverør i mellomtiden, men vi går privat og får lavdose hormonbehandling og nå skal vi også prøve inseminering (fælt ord[emoji28][emoji23]). Godt å føle at man har litt sjangs imens man venter også[emoji4]