Vi som hører til Haugesund <3

Jeg gleder meg litt til turen opp til Haugesund igjen, dere! Er veldig optimistisk på første fryseforsøk, jeg vet. Men bare det å sette seg i bilen og kjøre opp dit og vite at man er ruger på vei hjem... (for de ringer vel forhåpentligvis ikke samme dag og avlyser om embryoer ikke overlever håper jeg det blir avslørt dagen før og at neste blir tint "raskere" om det går ?)

Når har dere time? Håper dere får til på første forsøk! :) Tining har jeg ingen peiling på.

Når har dere time? Håper dere får til på første forsøk! :) Tining har jeg ingen peiling på.
Usikker, men skal på kontroll hos lokal gyn på tirsdag, så spørs det når positiv el er! Men mellom 8 og 12 November tror jeg.

Usikker, men skal på kontroll hos lokal gyn på tirsdag, så spørs det når positiv el er! Men mellom 8 og 12 November tror jeg.

November blir en spennende måned! Endelig er måneden vi skal til forsamtale kommet. Er jo ikke før 27., men det nærmer seg ihvertfall!

En måned igjen. Gosh, kjenner nervene komme allerede nå

November blir en spennende måned! Endelig er måneden vi skal til forsamtale kommet. Er jo ikke før 27., men det nærmer seg ihvertfall!
Nærmer seg da :D

Jaa! Jeg er overrasket over hvilken boble jeg allerede er gått inn i, og hvor mye tid jeg bruker på å tenke og å lese her inne. Håper det gir seg litt når vi har vært til samtalen og vet litt mer hva vi har å forholde oss til.
Forstår det. Er i en boble selv...

Noen som har vært på forsamtale og vet om det stemmer at en må vente 20 uker på oppstart slik det står på nett? Står 26 uker til forsamtale , men jeg fikk time 16 uker etter søknad var sendt, så det gikk jo raskere enn forventet.

Noen som har vært på forsamtale og vet om det stemmer at en må vente 20 uker på oppstart slik det står på nett? Står 26 uker til forsamtale , men jeg fikk time 16 uker etter søknad var sendt, så det gikk jo raskere enn forventet.
Når en kommer til for samtale blir en satt opp ut ifra funn der. Da er ventetiden som regel veldig mye mindre.

Dette er vi også så spente på! Håper virkelig ikke det går 20 uker...

Når skal dere til samtale? Vi skal 27/11.

Jaa! Jeg er overrasket over hvilken boble jeg allerede er gått inn i, og hvor mye tid jeg bruker på å tenke og å lese her inne. Håper det gir seg litt når vi har vært til samtalen og vet litt mer hva vi har å forholde oss til.

Second that!
Gleder meg veldig til vi er ferdige med forsamtalen. Da har jeg noe å forholde meg til.

Dette er vi også så spente på! Håper virkelig ikke det går 20 uker...

Når skal dere til samtale? Vi skal 27/11.
Vi skal ikke før 18 desember , men satser på tiden går fort . Du får oppdatere når du har vært. Blir en spennende tid fremover.

Melder meg inn her jeg :happy: har ikke forsamtale før i februar, det blir spennende. Lurer litt på om andre har byttet timen de har fått tiltelt? Er det slik at vi må vente enda lengre for time hvis vi bytter? Fikk time midt i vinterferien og vi har planlagt tur til Dubai da :rolleyes:

1mnd og 1dag igjen til forsamtale.. Uuuuææææææ

Melder meg inn her jeg :happy: har ikke forsamtale før i februar, det blir spennende. Lurer litt på om andre har byttet timen de har fått tiltelt? Er det slik at vi må vente enda lengre for time hvis vi bytter? Fikk time midt i vinterferien og vi har planlagt tur til Dubai da :rolleyes:

Det er jeg usikker på. Du kan jo ringe og høre :)

Vi fikk komme til behandling litt tidligere når jeg meldte inn mens, pga de hadde kapasitet. Så du kan jo bare ringe og høre? Sånn ferie er jo greit å få dratt på :happy:

På tirsdag er det kontroll hos gyn og prate med Haugesund. Spennende.

Back
Topp