Vi som hører til Haugesund <3

Snart vet jeg mer! Gleder meg masse til å få informasjon. Å ha noe jeg kan forholde meg til
Da er alt litt mer virkelig, liksom ? :D
Jeg bruker en sånn countdown app, den er genial i dette gamet.:p

Jeg er spent på hva Haugesund sier imorgen!

Altså : i papirene står det at jeg skal ringe klinikken etter kontroll hos gyn.
Når jeg meldte inn mens så så hun at de skulle ringe meg når de hadde fått resultatet. Hva gjør jeg?

Da er alt litt mer virkelig, liksom ? :D
Jeg bruker en sånn countdown app, den er genial i dette gamet.:p

Hahaha, det har jeg også :P
Er 27 dager, 8 timer, 46 min og 30 sek til forsamtale :P

Det kommer til å gå fort! :)

Så forresten nå at de vanlige mobilemojiene ikke kommer med. Syns det var morsomt at du hadde full kontroll på timer og sekunder. :hilarious:

Tiden samlet sett går nok veldig fort for oss begge ja. Tenk at om 1 mnd har vi vært der begge to! :) Dagene og ukene flyr, men selve ventingen føles likevel som en evighet.

Så forresten nå at de vanlige mobilemojiene ikke kommer med. Syns det var morsomt at du hadde full kontroll på timer og sekunder. :hilarious:

Tiden samlet sett går nok veldig fort for oss begge ja. Tenk at om 1 mnd har vi vært der begge to! :) Dagene og ukene flyr, men selve ventingen føles likevel som en evighet.

Ja, må bruke ventetiden fornuftig :P
Blir spennende å se :D

Noen som har vært på forsamtale og vet om det stemmer at en må vente 20 uker på oppstart slik det står på nett? Står 26 uker til forsamtale , men jeg fikk time 16 uker etter søknad var sendt, så det gikk jo raskere enn forventet.
Jeg var på forsamtale november 2017 og var i gang med medisiner januar 2018 :) Når du er inne i systemet er ikke ventetiden så langt :) masse lykke til!

Noen som har vært til behandling/forsamtale i Haugesund? Hvordan er legene der? Leste bare et innlegg her inne hvor en hadde hatt en veldig dårlig opplevelse med en av legene !
Håper de fleste er forståelsesfulle og greie. Siste jeg trenger når jeg kommer der er en sur lege.

Noen som har vært til behandling/forsamtale i Haugesund? Hvordan er legene der? Leste bare et innlegg her inne hvor en hadde hatt en veldig dårlig opplevelse med en av legene !
Håper de fleste er forståelsesfulle og greie. Siste jeg trenger når jeg kommer der er en sur lege.
Vi synes legene var helt fantastiske. Leste sikkert det samme innlegget som deg og ble veldig trist for det er ikke slik vi ble møtt i det hele tatt. (Heldgivis)

Synes begge legene jeg hadde var flinke og greie jeg :) har aldri hatt noen ubehagelige opplevelser me de. Sykepleieren er fantastiske og det er dem du har mest med å gjøre :)

Back
Topp