~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Får håpe detSå bra. Satse på vi også er like heldig![]()
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe detSå bra. Satse på vi også er like heldig![]()
Har akkurat blitt henvist etter fertilitetssjekken hos Hausken. Så flott å ha en slik gruppe som dette.
Hvor lang ventetid opplevde dere at det var? Skulle gjerne forsatt hos Hausken men prislappen gjør at vi vil prøve på sykehuset.
Vi ble henvist i begynnelsen av oktober, fikk time i slutten av februar men måtte flytte den da det er i vinterferien så vi har time 5/3![]()
Du kan sette på varsling på sms og mail, så slipper du å sjekkeJeg hadde helt glemt ut at jeg kunne sjekke henvisninger på Helse Norge frem til jeg leste her. Den er heldigvis sendt og det står mottat på den. Nå blirdet vel å gå inn der hvert dag x flere for å sjekke. Syns det er godt å føle jeg ksn gjøre noe .
Du kan sette på varsling på sms og mail, så slipper du å sjekke
Så bra da,håper du får raskt svarTakk for tips. Visste det egentlig, har bare helt glemt det. Har SMS varsel på.![]()
Hva er dere igang med ?Da er vi igang igjen. Kjenner jeg ikke klarer å glede meg så veldig denne gang. Er så redd for at det skal bli avbrutt igjen.
Nytt ivf forsøk da det forrige ble avbrutt...Hva er dere igang med ?
Så bra da,håper du får raskt svar
ÅåhNytt ivf forsøk da det forrige ble avbrutt...
Får håpe det!Fått svar at de ønsker papirer fra Hausken før se setter time så håper det får fortgang i prosessen at vi har vært der nettopp.
Det står ikke som et tilbud på nettsiden, og hva du gjør privat har vel ikke de noe med ?Har noen snøring i om Haugesund sykehus har tilbudet scratching?
Hvis de ikke har kan en ta denne prosedyren ved en privatklinikk før en skal til forsøk ved det offentlige??
Er det noe regler ved dette eller??
Skal høre med de når jeg kommer opp der, for jeg rekker det ikke i denne syklusen uansett.Det står ikke som et tilbud på nettsiden, og hva du gjør privat har vel ikke de noe med ?![]()
Hvordan gikk det? Fikk du snakket med dem??Noen som vet hvor lenge de på lab jobber? Venter på tlf ifht egga
Nei, men de skulle ringe meg for oppdatering underveis sa sykepleier. Det som hendte var at jeg kom til innsett i den tro at 3 egg overlevde og det var kun 1 som overlevde...Hvordan gikk det? Fikk du snakket med dem??