Vi som hører til Haugesund <3

Har akkurat blitt henvist etter fertilitetssjekken hos Hausken. Så flott å ha en slik gruppe som dette.

Hvor lang ventetid opplevde dere at det var? Skulle gjerne forsatt hos Hausken men prislappen gjør at vi vil prøve på sykehuset.

Vi ble henvist i begynnelsen av oktober, fikk time i slutten av februar men måtte flytte den da det er i vinterferien så vi har time 5/3 :happy:

Jeg hadde helt glemt ut at jeg kunne sjekke henvisninger på Helse Norge frem til jeg leste her. Den er heldigvis sendt og det står mottat på den. Nå blirdet vel å gå inn der hvert dag x flere for å sjekke. Syns det er godt å føle jeg ksn gjøre noe .

Jeg hadde helt glemt ut at jeg kunne sjekke henvisninger på Helse Norge frem til jeg leste her. Den er heldigvis sendt og det står mottat på den. Nå blirdet vel å gå inn der hvert dag x flere for å sjekke. Syns det er godt å føle jeg ksn gjøre noe .
Du kan sette på varsling på sms og mail, så slipper du å sjekke

Da er vi igang igjen. Kjenner jeg ikke klarer å glede meg så veldig denne gang. Er så redd for at det skal bli avbrutt igjen.

Har noen snøring i om Haugesund sykehus har tilbudet scratching?
Hvis de ikke har kan en ta denne prosedyren ved en privatklinikk før en skal til forsøk ved det offentlige??

Er det noe regler ved dette eller??

Har noen snøring i om Haugesund sykehus har tilbudet scratching?
Hvis de ikke har kan en ta denne prosedyren ved en privatklinikk før en skal til forsøk ved det offentlige??

Er det noe regler ved dette eller??
Det står ikke som et tilbud på nettsiden, og hva du gjør privat har vel ikke de noe med ? :happy:

Det står ikke som et tilbud på nettsiden, og hva du gjør privat har vel ikke de noe med ? :happy:
Skal høre med de når jeg kommer opp der, for jeg rekker det ikke i denne syklusen uansett.

Noen som vet hvor lenge de på lab jobber? Venter på tlf ifht egga

Hvordan gikk det? Fikk du snakket med dem??
Nei, men de skulle ringe meg for oppdatering underveis sa sykepleier. Det som hendte var at jeg kom til innsett i den tro at 3 egg overlevde og det var kun 1 som overlevde...

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp