Vi som hører til Haugesund <3

Har akkurat blitt henvist etter fertilitetssjekken hos Hausken. Så flott å ha en slik gruppe som dette.

Hvor lang ventetid opplevde dere at det var? Skulle gjerne forsatt hos Hausken men prislappen gjør at vi vil prøve på sykehuset.
 
Har akkurat blitt henvist etter fertilitetssjekken hos Hausken. Så flott å ha en slik gruppe som dette.

Hvor lang ventetid opplevde dere at det var? Skulle gjerne forsatt hos Hausken men prislappen gjør at vi vil prøve på sykehuset.

Vi sendte henvisningen i august, fikk svar etter 3 uker og skal inn til forsamtale 04/12 :)
 
Har akkurat blitt henvist etter fertilitetssjekken hos Hausken. Så flott å ha en slik gruppe som dette.

Hvor lang ventetid opplevde dere at det var? Skulle gjerne forsatt hos Hausken men prislappen gjør at vi vil prøve på sykehuset.
Sykehuset er helt topp :)
 
Har du bilde ?

Screenshot_20181108-224313_Google Play Store.jpg
 
Takk for det. Hvordan ligger det ann med deg?

Jobber med å gå ned slik at jeg når vektgrensa :)
Vet ikke noe mer fra eller til før etter 04/12 :)
 
Måtte ringe Haugesund idag og høre om de ville ha høy eller maks på eggløsningstest. For den som er hakket billigere gir jo bare høy mens den dyreste gir maks.
Alltid veldig hyggelige. Satser på maks imorgen og at jeg får melde ifra. Hvis ikke skulle jeg ringe på Mandag.
 
Back
Topp