Vil bare si at Haugesund ringer ikke dagen etter på automatikk, men de ringer hvis dere ber om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hadde håpet jeg kunne få kort protokoll også her, og starte opp igjen i juni. Men, jeg hadde riktignok ikke høye forventninger til det. Hadde vært en bonus. Forstår ikke hvorfor de setter lang protokoll, når det fungerte med kort. Mistenker det er for å kunne kalkulere bedre, når de har mange pasienter.
Uff, så trist! Det er så brutalt. Stor klem til deg.
Medicus. Har fått god oppfølging. Er dette deres første ivf-forsøk?
Noen som vet... Hvis det blir uttak onsdag, får jeg innsett fredag eller blir det blasto på mandag hvis alt går?
Ok, bare slik jeg har en ca pekepinn på når det evt blirJeg har hatt uttak i H. sund onsdag to ganger. Begge gangene har de satset på blasto, men nå har jo begge mine innsett blitt avbrutt av ulike grunner. Begge gangene fått beskjed om å være klar fredagen i tilfelle.
De ringer ikke ang befruktning? Får vi svar om vi ringer å maser?
De ringte akkurat, kun 1 befrukta..Du må be om det Så lenge du ber om at de skal ringe ang befrukning, så gjør de det
De ringte akkurat, kun 1 befrukta..
Krysser fingrene for gullegg!De ringte akkurat, kun 1 befrukta..
Håper bare det blir noe av det egget, var dessverre ikke sikkert det var godt nok det hellerDa satser vi på at det ene er gullegget
Virkelig men har mistet troen da egget ikke var av god kvalitetKrysser fingrene for gullegg!
Håper bare det blir noe av det egget, var dessverre ikke sikkert det var godt nok det heller
Glemte å quote degPåpekte de noe?
Jeg spurte jo veldig da det kom som et sjokk egentlig. Hun lab dama sa at det var egentlig 6 stk som først ble befrukta men at det var så mye kromosomfeil på de at de hadde falt fra ganske kjapt. Hun sa ikke hele årsaken men mest sannsynlig er det jo eggene mine som er feilen da mannen har gode svømmere? Men forstår jo godt at vi ikke har klart det på egenhånd når de sliter å gjøre det i ei skål det blir hvertfall ICSI neste gang sa hun.
Godt å høre jeg ikke er alene som har litt dårlige egg de ringer i morgen tidlig kl 07.30 om hva som er planen. Vi må være klar for å reise opp med en gangJa ok. Jeg håper virkelig egget klarer seg og deler seg normalt. Hos meg var 8 egg befrukta men 5 hadde kromosomfeil.
Det er jo bra at de tar det med ICSI neste gang
Har samme problemstilling her Svømmerne til S er krigere
Når skal de ringe deg neste gang?
Godt å høre jeg ikke er alene som har litt dårlige egg de ringer i morgen tidlig kl 07.30 om hva som er planen. Vi må være klar for å reise opp med en gang
Ja Ålgård så blir fort 2,5 time reisSpennende!! Bor dere langt unna?
Ja Ålgård så blir fort 2,5 time reis