Vi som hører til Haugesund <3

Hvor lenge er Haugesund sommerstengt?

Usikker på hvilke uker de faktisk har stengt, men jeg er satt opp på sprøytestart første mulig uke etter ferien og begynner da 05/08. Skal gå på spray i juli :)

Ja, jeg regner ikke med at neste forsøk blir før i august/september :)

Håper du slipper et neste forsøk :) ❤️

Jeg håper jeg slipper flere fersk forsøk. Fryseforsøk er jeg ganske sikker på at jeg må igjennom :)
Men tusen takk :Heartred:Heartred

I morgen er vårt første møte med Haugesund. Fikk egentlig tildelt time etter sommeren, men så fikk de plutselig en ledig time nå. Skulle hatt nytt forsøk privat, nå når mens endelig var tilbake etter MA, men så fikk mannen en infeksjon og vi måtte skippe den syklusen. Max uflaks.

Håper så inderlig det blir flere sånne «luker» og at vi kan få starte opp et nytt forsøk hos Haugesund allerede i juni før de har sommerstengt, men det er vel tvilsomt.

Er det slik at de ikke ringer ang befruktning? Sånn at jeg ikke hører noe som helst før innsett med mindre noe er galt?

Var sånn med meg hvertfall.
Tenkte eg sko spør denne gang om de kan ringe hvertfall dagen etterpå :)

Ja, skulle gjerne vist hvor mange som klarte å bli befruktet.

I morgen er vårt første møte med Haugesund. Fikk egentlig tildelt time etter sommeren, men så fikk de plutselig en ledig time nå. Skulle hatt nytt forsøk privat, nå når mens endelig var tilbake etter MA, men så fikk mannen en infeksjon og vi måtte skippe den syklusen. Max uflaks.

Håper så inderlig det blir flere sånne «luker» og at vi kan få starte opp et nytt forsøk hos Haugesund allerede i juni før de har sommerstengt, men det er vel tvilsomt.

Så kjekt at dere fikk flyttet frem timen! :) Så trist at dere har opplevd MA og infeksjon som utsatte nytt forsøk. Vi har også hatt en pause mellom 1. og 2. uttak pga feber hos mannen.

Håper dere rekker et forsøk før sommeren! Lykke til i morgen! :)

Er det slik at de ikke ringer ang befruktning? Sånn at jeg ikke hører noe som helst før innsett med mindre noe er galt?

Vi har ikke hørt noe etter uttaket på onsdag. Så veeldig spent på morgendagen nå!

Sist ringte de oss torsdag 1455 for å fortelle at kun ett så brukbart ut og at vi istedenfor innsett mandagen måtte komme fredagen. Fredag morgen ringte de på ny for å si at to var med og at de ville vente til mandagen. Når mandagen kom var ingen av de med lengre.. :/ Så dersom det ser dårlig ut tar de ihvertfall kontakt.

Vi har ikke hørt noe etter uttaket på onsdag. Så veeldig spent på morgendagen nå!

Sist ringte de oss torsdag 1455 for å fortelle at kun ett så brukbart ut og at vi istedenfor innsett mandagen måtte komme fredagen. Fredag morgen ringte de på ny for å si at to var med og at de ville vente til mandagen. Når mandagen kom var ingen av de med lengre.. :/ Så dersom det ser dårlig ut tar de ihvertfall kontakt.

Gosh, sitte med hjertet i halsen hver gang de ringer da

Hvordan gikk det med dere idag? Fikk dere vite noe om oppstart?
Jeg skal selv til første time neste uke og er utrolig spent på hvor lenge vi må vente med oppstart :)

Hvordan gikk det med dere idag? Fikk dere vite noe om oppstart?
Jeg skal selv til første time neste uke og er utrolig spent på hvor lenge vi må vente med oppstart :)

Hei! Det gikk fint.

Fikk forespeilet uttak først i september. De ville sette meg på lang protokoll og menopur, uten noen annen forklaring enn å prøve noe nytt.

Jeg ble gravid på første forsøk som vi hadde privat, men jeg mistet. Har ny stimuleringsplan hos privat klinikk klar, lik den forrige med kort protokoll og gonal f. Kommer til å ta et nytt forsøk der i juni, da vi kjenner på tidspresset.

Lykke til! :)

Hei! Det gikk fint.

Fikk forespeilet uttak først i september. De ville sette meg på lang protokoll og menopur, uten noen annen forklaring enn å prøve noe nytt.

Jeg ble gravid på første forsøk som vi hadde privat, men jeg mistet. Har ny stimuleringsplan hos privat klinikk klar, lik den forrige med kort protokoll og gonal f. Kommer til å ta et nytt forsøk der i juni, da vi kjenner på tidspresset.

Lykke til! :)

Ååh, kjedelig! Håpet å få tid før sommeren, men sjangsen er vel minimal for det :wtf:

Så synd å høre at du mistet. Jeg har gjort det to ganger selv, så vet hvor kjipt det er :Heartpink

Hvor går du privat?

Ååh, kjedelig! Håpet å få tid før sommeren, men sjangsen er vel minimal for det :wtf:

Så synd å høre at du mistet. Jeg har gjort det to ganger selv, så vet hvor kjipt det er :Heartpink

Hvor går du privat?

Ja, hadde håpet jeg kunne få kort protokoll også her, og starte opp igjen i juni. Men, jeg hadde riktignok ikke høye forventninger til det. Hadde vært en bonus. Forstår ikke hvorfor de setter lang protokoll, når det fungerte med kort. Mistenker det er for å kunne kalkulere bedre, når de har mange pasienter.

Uff, så trist! Det er så brutalt. Stor klem til deg. :Heartred

Medicus. Har fått god oppfølging. Er dette deres første ivf-forsøk?

Back
Topp