Såå braa! Dette lover godt
håper det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå braa! Dette lover godt
Hvor lenge er Haugesund sommerstengt?
Usikker på hvilke uker de faktisk har stengt, men jeg er satt opp på sprøytestart første mulig uke etter ferien og begynner da 05/08. Skal gå på spray i juli
Mener de sa at de hadde stengt hele juliHvor lenge er Haugesund sommerstengt?
Mener de sa at de hadde stengt hele juli
Ja, jeg regner ikke med at neste forsøk blir før i august/september
Håper du slipper et neste forsøk
Er det slik at de ikke ringer ang befruktning? Sånn at jeg ikke hører noe som helst før innsett med mindre noe er galt?
Var sånn med meg hvertfall.
Tenkte eg sko spør denne gang om de kan ringe hvertfall dagen etterpå
Ja, skulle gjerne vist hvor mange som klarte å bli befruktet.
I morgen er vårt første møte med Haugesund. Fikk egentlig tildelt time etter sommeren, men så fikk de plutselig en ledig time nå. Skulle hatt nytt forsøk privat, nå når mens endelig var tilbake etter MA, men så fikk mannen en infeksjon og vi måtte skippe den syklusen. Max uflaks.
Håper så inderlig det blir flere sånne «luker» og at vi kan få starte opp et nytt forsøk hos Haugesund allerede i juni før de har sommerstengt, men det er vel tvilsomt.
Er det slik at de ikke ringer ang befruktning? Sånn at jeg ikke hører noe som helst før innsett med mindre noe er galt?
Vi har ikke hørt noe etter uttaket på onsdag. Så veeldig spent på morgendagen nå!
Sist ringte de oss torsdag 1455 for å fortelle at kun ett så brukbart ut og at vi istedenfor innsett mandagen måtte komme fredagen. Fredag morgen ringte de på ny for å si at to var med og at de ville vente til mandagen. Når mandagen kom var ingen av de med lengre.. :/ Så dersom det ser dårlig ut tar de ihvertfall kontakt.
I morgen er vårt første møte med Haugesund. Fikk egentlig tildelt time etter sommeren, men så fikk de plutselig en ledig time nå. Skulle hatt nytt forsøk privat, nå når mens endelig var tilbake etter MA, men så fikk mannen en infeksjon og vi måtte skippe den syklusen. Max uflaks.
Håper så inderlig det blir flere sånne «luker» og at vi kan få starte opp et nytt forsøk hos Haugesund allerede i juni før de har sommerstengt, men det er vel tvilsomt.
Hvordan gikk det med dere idag? Fikk dere vite noe om oppstart?
Jeg skal selv til første time neste uke og er utrolig spent på hvor lenge vi må vente med oppstart
Hei! Det gikk fint.
Fikk forespeilet uttak først i september. De ville sette meg på lang protokoll og menopur, uten noen annen forklaring enn å prøve noe nytt.
Jeg ble gravid på første forsøk som vi hadde privat, men jeg mistet. Har ny stimuleringsplan hos privat klinikk klar, lik den forrige med kort protokoll og gonal f. Kommer til å ta et nytt forsøk der i juni, da vi kjenner på tidspresset.
Lykke til!
Ååh, kjedelig! Håpet å få tid før sommeren, men sjangsen er vel minimal for det
Så synd å høre at du mistet. Jeg har gjort det to ganger selv, så vet hvor kjipt det er
Hvor går du privat?