Vi som hører til Haugesund <3

Alle kvitteringer må sendes inn, ellers vet de jo ikke at du har nådd egenandelsgrensa. Nye papirer fra legen skal også sendes etter hvert forsøk. Men var mye mindre styr enn jeg hadde forventet. Sendte inn, fikk svar, så kom penger på konto:)

Men det går over 6 mnd fra første forsøk til neste så må i såfall sende inn kun at jeg har nådd grensa for seg selv. Derfor jeg ble usikker. :happy:

Jeg nådde ikke gensa etter første forsøk jeg heller. Kvitteringene kan ikke være eldre enn 6 mnd hvis jeg ikke husker feil.

Jeg nådde ikke gensa etter første forsøk jeg heller. Kvitteringene kan ikke være eldre enn 6 mnd hvis jeg ikke husker feil.

Jeg er "kun" oppe i 7000kr.. Så hvis dette forsøket feiler og jeg ikke får nytt forsøk før f.eks 8mnd, så gjelder ikke de første kvitteringene?

Jo de gjelder men må være innsendte før det er gått 6 mnd. Står på helfo sine sider hvis du ikke har fått papirerer fra klinikken

Jo de gjelder men må være innsendte før det er gått 6 mnd. Står på helfo sine sider hvis du ikke har fått papirerer fra klinikken

På nettsiden til HELFO står det at man skal sende inn 6 mnd etter en har nådd satsen? Derfor jeg blir forvirret. Skal jeg da bare skrive 0 kr på hvor jeg skal fylle ut hva jeg ønsker dekke da? Vi er på 17300 kr mens satsen er 17730 kr

På nettsiden til HELFO står det at man skal sende inn 6 mnd etter en har nådd satsen? Derfor jeg blir forvirret. Skal jeg da bare skrive 0 kr på hvor jeg skal fylle ut hva jeg ønsker dekke da? Vi er på 17300 kr mens satsen er 17730 kr

Nå ble jeg også forvirret :confused::confused:

Jeg sendte bare inn, vi havnet vel akkuratt på grensen vi og:happy:

Tror nok de fleste har stor forståelse. Viktig å bruke hverandre i denne fasen. Det er god støtte fra venner, men det er vanskelig for dem å sette seg inn i nøyaktig hvordan det føles.

Ja, det er sant!

Hei alle sammen :)

Jeg er ny her. Skal på utredning i Haugesund nå i mai og har noen spørsmål som dere sikkert kan svare på.
Vi har allerede vært på utredning på Medicus og vet derfor hva problemet er.

Jeg har et par SA bak meg. Har det noe betydning for om man får behanling eller ikke?

Hvor lang tid tar det fra den første timen til forsøkene kan starte?

Var på første kontroll i dag :D Har bare positive ting å si :D
17 eggposer på vei, 4 på 15mm, ei på 14mm, ei på 13mm og resten mellom 9mm og 12mm.
9mm slimhinne :D
Skal gå på Gonal-F i dag og i morgen :D Fyremadel i morgen og lørdag :) Lørdag kl.22 skal EL sprøytene tas! :D
Slapp flere kontroller og jeg vil bli tilbudt TUL uke7 hvis det går bra! :D

Hei alle sammen :)

Jeg er ny her. Skal på utredning i Haugesund nå i mai og har noen spørsmål som dere sikkert kan svare på.
Vi har allerede vært på utredning på Medicus og vet derfor hva problemet er.

Jeg har et par SA bak meg. Har det noe betydning for om man får behanling eller ikke?

Hvor lang tid tar det fra den første timen til forsøkene kan starte?

Heiii :D

Jeg tror ikke SA har noen betydning om dere får behandling eller ei :)
Når oppstart er kommer an på kapasiteten :)

17 eggposer på vei, 4 på 15mm, ei på 14mm, ei på 13mm og resten mellom 9mm og 12mm.
Skal gå på Gonal-F i dag og i morgen :D Fyremadel i morgen og lørdag :) Lørdag kl.22 skal EL sprøytene tas! :D

Åååhh. Så fantastisk :Heartbigred

Såå braa! Dette lover godt :D:D

Back
Topp