Vi som hører til Haugesund <3

Så enig med deg! Forstår fint lite av dette FER-greiene. Timene kan ikke gå fort nok til kontrollen i morgen. Gleder meg til å få vite litt mer. Syklusdag 13 i morgen, men EL-testene viste ikke tegn til eggløsning i morges.

Håper virkelig du får mer info i morgen og at slimhinnen din har blitt tykk og fin :D

Jeg tror jeg har EL rundt uke 24, men kan ikke si noe sikkert

Hei.
Er helt ny i dette ivf sirkuset hører til på hgsd sykehus og er så heldig og skal ha lang protokoll med sommerlukking midt oppi alt dette . Kommer mensen når den skal begynner jeg med synarela nesespray rundt 20 juli, og skal starte med bemfola sprøyter 28.august, er det noen andre som som har gått på synarela i så lang tid? Bivirkninger ? Er livredd for å gå mye opp i vekt , har noen ekstra kg fra før ‍♀️

Hei.
Er helt ny i dette ivf sirkuset hører til på hgsd sykehus og er så heldig og skal ha lang protokoll med sommerlukking midt oppi alt dette . Kommer mensen når den skal begynner jeg med synarela nesespray rundt 20 juli, og skal starte med bemfola sprøyter 28.august, er det noen andre som som har gått på synarela i så lang tid? Bivirkninger ? Er livredd for å gå mye opp i vekt , har noen ekstra kg fra før ‍♀️

Så artig! Jeg starter også med bemfola 28.august :happy: begynner nok på sprayen 10 dager etter deg og kan dessverre ikke svare på spørsmålene dine!

Får ikke sove. Er så spent på om eggene overlever timingen eller om vi får tlf fra h.sund.
Magefølelsen min sier at vi vil få telefon og forsøket blir avbrutt.
Jeg håper inderlig at den tar feil..

Hei.
Hei!
Jeg er også helt ny på dette og skal begynne med sprøyter 4. September. Jeg begynte på Synarela for to uker siden så det blir veldig lenge for meg! Foreløbig er bivirkningene hodepine, trøtt, noe vimsete/glemsk og sliter med å sove.. Heldigvis er ikke alt like gale hele tiden, men merker at det skjer noe i kroppen!

Hei.

Så spennende! Men skjønner at det er fortvilende når sommerstengt kommer i veien. Håper du klarer å nyte sommeren litt før det blir oppstart av medisiner og forsøk.

Jeg brukte vel Synarela i totalt 4 uker, inkludert sprøytetiden, men tror det er forskjellig hvor lenge en går på den. Mener å huske at det stod min. 4 u et sted?

Jeg har tålt hormonene veldig godt; både mtp. humøret, formen og vekten. Håper du blir like heldig! :)

Får ikke sove. Er så spent på om eggene overlever timingen eller om vi får tlf fra h.sund.

Håper du tar feil og at de små klarer seg fint! :) Ikke mange timene igjen til i morgen nå.

Skal de tine i dag?

Hei!
Jeg er også helt ny på dette og skal begynne med sprøyter 4. September. Jeg begynte på Synarela for to uker siden så det blir veldig lenge for meg! Foreløbig er bivirkningene hodepine, trøtt, noe vimsete/glemsk og sliter med å sove.. Heldigvis er ikke alt like gale hele tiden, men merker at det skjer noe i kroppen!
Holder dere to også til i hgsd ? Tusen takk for svar , det er litt beroligende å snakke med folk som er i "samme båt " :) håper bivirkningene roer seg ned over tid :)

Så spennende! Men skjønner at det er fortvilende når sommerstengt kommer i veien. Håper du klarer å nyte sommeren litt før det blir oppstart av medisiner og forsøk.

Jeg brukte vel Synarela i totalt 4 uker, inkludert sprøytetiden, men tror det er forskjellig hvor lenge en går på den. Mener å huske at det stod min. 4 u et sted?

Jeg har tålt hormonene veldig godt; både mtp. humøret, formen og vekten. Håper du blir like heldig! :)

For første gang håper jeg på en real vestlands sommer med sol og 15 grader ,hehe. Men så gøy å høre at flere har hatt det greit ifht bivirkningene , er jo somregel skrekkhistorier som først melder seg med et googlesøk

Håper virkelig du tar feil! Hvor mange egg tiner de ved innsett?

Hei!

Huff! Håper det går seg til når du skal bruke sprayen såpass lenge. Jeg syntes jeg skal bruke den lenge, men det er bare 4 uker før sprøytestart :hilarious:

Hei.
Gikk på synarela i 5 uker og hadde ikke så mange bivirkninger utenom at jeg var veldig sliten. Starter også med sprøyter 28. august :p

Krysser alt for at du ikke får en telefon fra de i dag!! :Heartred Heier på eggene:smiley-angelic001

Gikk på synarela i 5 uker og hadde ikke så mange bivirkninger utenom at jeg var veldig sliten. Starter også med sprøyter 28. august :p

Da får vi satse på en skikkelig babyboom i september mnd :happy::happy: er det bemfola du også skal gå på ?:) det positive er jo at det ikke er så mange forskjellige medisiner å holde kontroll på :p:rolleyes: en kan jo få stressutslett av mindre :hilarious:

Da får vi satse på en skikkelig babyboom i september mnd :happy::happy: er det bemfola du også skal gå på ?:) det positive er jo at det ikke er så mange forskjellige medisiner å holde kontroll på :p:rolleyes: en kan jo stressutslett av mindre :hilarious:
Vi får håpe mange av oss får positive tester den mnd :D Nei jeg skal gå på menopur og fyremadel denne gangen i håp om at eggene blir av bedre kvalitet :) Har dere prøvd lenge?

Vi får håpe mange av oss får positive tester den mnd :D Nei jeg skal gå på menopur og fyremadel denne gangen i håp om at eggene blir av bedre kvalitet :) Har dere prøvd lenge?

Så spennende, da krysser jeg fingrene for deg :smiley-angelic003
Er jo helt fantastisk at det går an å mikse og trikse slik at en forhåpentligvis finner den rette metoden for den enkelte :)
Ja, vi har et barn som ble til all naturale, men så sa det bom stopp, og har ikke blitt gravide siden. Har prøvd i mellom 2 og 3 år, men nå var det nokk, ventingen og testingen e så utmattende, godt å endelig ha et holdepunkt og forholde seg til :happy:
Hva med deg ?:)

Back
Topp