Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Denne runden virker det som jeg får ekstra vondt i endoen min nå som det nærmer seg EL. Så dette blir siste pp med Letrozol på meg før jeg får mer hjelp med endoen. I natt har jeg sovet utrolig dårlig og nå har jeg mye smerter.

Endoen min blir verre for hver pp nå uansett, men det er ekstra ille nå før EL. Det er ikke sikkert det har noe med Letrozol å gjøre (siden det ble verre for hver pp før Letrozol også), men nå er smertenivået så høyt at det nærmer seg bli-hjemme-fra-jobb. Og det går ikke. Så jeg må eventuelt se om det hjelper uten Letrozol, selv om jeg er redd det ikke gjør det.

Jeg har snakket med gynekologen min. Hun sa at jeg må for all del ikke ta dobbel Pergo når jeg hadde så god EL med enkel dose.

Gyn ville også at jeg skal ta flere undersøkelser pga helsa mi før jeg får gå på pergo igjen. Så ting kan nok ta tid...

Jeg skal begynne på pergo igjen neste pp om det ikke klaffer denne pp :)

Brukte det i sommer og da ble jeg gravid på kur nr 2 :D var jo uheldig å mistet da så håper vi kan ha hellet med oss denne gangen :)

Denne runden virker det som jeg får ekstra vondt i endoen min nå som det nærmer seg EL. Så dette blir siste pp med Letrozol på meg før jeg får mer hjelp med endoen. I natt har jeg sovet utrolig dårlig og nå har jeg mye smerter.

Håper det ikke er Letrozolen da jeg begynner med det neste gang tr kommer på besøk :/ spent. Fikk brev fra sykehuset i går. 6 mnd ventetid på lap. Frustrerende, selv om man ikke kan gjøre noe annet enn å vente. Jeg fikk forresten beskjed om å ta kontakt med sykehuset hvis syklusen min ikke stabiliserer seg og jeg fremdeles har over 32 dagers syklus etter jeg starter med Letrozol, du som kan alt Lykkeliten, vet du hvorfor? ;) Bare lurer hva tanken er da.

Jeg har snakket med gynekologen min. Hun sa at jeg må for all del ikke ta dobbel Pergo når jeg hadde så god EL med enkel dose.

Gyn ville også at jeg skal ta flere undersøkelser pga helsa mi før jeg får gå på pergo igjen. Så ting kan nok ta tid...

Så bra at du får god EL av enkelkur, men så dumt at du må ha pergo-pause.

God bedring da om man kan si det

Tusen takk. ♡ Det pleier å bli bedre de første dagene etter EL og så blir det vondt igjen. Så forhåpentligvis får jeg snart EL og noen pausedager.

Da får jeg vel ringe gyn da, og si at vi ikke klarte det på tre kurer med pergo

Håper det ikke er Letrozolen da jeg begynner med det neste gang tr kommer på besøk :/ spent. Fikk brev fra sykehuset i går. 6 mnd ventetid på lap. Frustrerende, selv om man ikke kan gjøre noe annet enn å vente. Jeg fikk forresten beskjed om å ta kontakt med sykehuset hvis syklusen min ikke stabiliserer seg og jeg fremdeles har over 32 dagers syklus etter jeg starter med Letrozol, du som kan alt Lykkeliten, vet du hvorfor? ;) Bare lurer hva tanken er da.

Da er vel kanskje tanken at Letrozol ikke gir deg ordentlig EL?

Jeg vet ikke om det er pga Letrozol. Tror egentlig ikke det, for smertene har blitt verre hver pp siden februar (etter aborten). Jeg bare tør ikke ta noen sjanse for nå er det helt på grensen til at jeg kan fungere de dagene jeg har mest smerter.

Hvilket sykehus har gitt deg 6 måneder? Jeg fikk sånn rett til helsehjelp innen 4 måneder da jeg ble henvist til lap ved Ullevål.

Da får jeg vel ringe gyn da, og si at vi ikke klarte det på tre kurer med pergo

Ring gyn og få ny time. Jeg er utrolig lei meg på dine vegne nå. :(

Ånei, nå fikk jeg vondt av deg :( At det aldri skal ta slutt. Nå håper jeg du får hjelp veldig snart for den hersens endoen din! <3

Her venter vi fortsatt på alt.. EL, TR, positiv test, prøve av mannen, pergo.. Bare venting, og jeg merker prøvingen er satt litt på hold akkurat nå. Er på CD 47 og fortsatt ikke en dritt som skjer. De høye tempene som var, var pga sykdom, så det var ikke noe spennende der i gården heller. Mannen var ikke klar over at man måtte time sædavgang i forhold til når han skal ta testen, så det hadde gått for lang tid til at han kunne tatt testen i dag. Nå kan han tidligst ta den på torsdag, men han har så mye å gjøre på jobb, så han tør ikke garantere det.. Sukk!!!

Her venter vi fortsatt på alt.. EL, TR, positiv test, prøve av mannen, pergo.. Bare venting, og jeg merker prøvingen er satt litt på hold akkurat nå. Er på CD 47 og fortsatt ikke en dritt som skjer. De høye tempene som var, var pga sykdom, så det var ikke noe spennende der i gården heller. Mannen var ikke klar over at man måtte time sædavgang i forhold til når han skal ta testen, så det hadde gått for lang tid til at han kunne tatt testen i dag. Nå kan han tidligst ta den på torsdag, men han har så mye å gjøre på jobb, så han tør ikke garantere det.. Sukk!!!

Usj for en dårlig dag. :( Jeg håper at mannen din får levert prøve på torsdag. Og jeg krysser fortsatt fingrene for at du ruger på et skikkelig gullegg. ♡

Ånei, nå fikk jeg vondt av deg :( At det aldri skal ta slutt. Nå håper jeg du får hjelp veldig snart for den hersens endoen din! <3

Takk. ♥ Jeg er bare lei og sliten i dag, men håper veldig at jeg skal få hjelp.

Usj for en dårlig dag. :( Jeg håper at mannen din får levert prøve på torsdag. Og jeg krysser fortsatt fingrene for at du ruger på et skikkelig gullegg. ♡
Takk for det <3 Det er så kjedelig når man er i en sånn situasjon hvor det eneste man kan gjøre, bare er å vente og se..

Back
Topp