Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Takk. ♥ Jeg er bare lei og sliten i dag, men håper veldig at jeg skal få hjelp.
Det er lov til å ha noen sånne dager innimellom. Ingen dans på roser dette her :(

Noen dager er bare sånn.

Min er ikke så ille i dag, faktisk. Merkelig.

Noen dager er bare sånn.

Min er ikke så ille i dag, faktisk. Merkelig.

Det var godt å høre. Jeg tror det er fordi jeg har fysisk vondt og det minner meg om det at jeg kanskje ikke kan få barn med disse smertene. Da blir det brått psykisk vondt også.

Mens jeg ikke har vondt i det hele tatt. Og har time hos gyn om tre uker, og ser fremover.

Jeg aner ikke om vi kommer til å få tre barn, og går nok i bakken igjen i kveld, men nå har jeg det bra.

Mens jeg ikke har vondt i det hele tatt. Og har time hos gyn om tre uker, og ser fremover.

Jeg aner ikke om vi kommer til å få tre barn, og går nok i bakken igjen i kveld, men nå har jeg det bra.

Jeg er veldig glad for at du har det bra, selv om det sikkert kommer til å svinge. Du skal få Bonusen.

Da er vel kanskje tanken at Letrozol ikke gir deg ordentlig EL?

Jeg vet ikke om det er pga Letrozol. Tror egentlig ikke det, for smertene har blitt verre hver pp siden februar (etter aborten). Jeg bare tør ikke ta noen sjanse for nå er det helt på grensen til at jeg kan fungere de dagene jeg har mest smerter.

Hvilket sykehus har gitt deg 6 måneder? Jeg fikk sånn rett til helsehjelp innen 4 måneder da jeg ble henvist til lap ved Ullevål.
Stolav :/ legen vår snakket om over jul så da trodde jeg tre-fire måneder, ikke et halvt år :(

Ser du har en dårlig dag, kjipt at det skal være så vanskelig for så mange av oss. Ta deg en kopp te, tenn litt lys å gjem deg under pleddet. Dårlig trøst men allikevel godt på slike dager.

Stolav :/ legen vår snakket om over jul så da trodde jeg tre-fire måneder, ikke et halvt år :(

Ser du har en dårlig dag, kjipt at det skal være så vanskelig for så mange av oss. Ta deg en kopp te, tenn litt lys å gjem deg under pleddet. Dårlig trøst men allikevel godt på slike dager.

Du har fritt sykehusvalg da, kan jo be om at lap'en overføres til et annet sykehus om du ønsker det.

Ja, skikkelig dårlig dag i dag gitt, jeg sitter under et pledd på sofaen og har akkurat spist god middag. Dessuten kjøpte vi ost og kjeks til helgen, men det ble aldri til at vi spiste det sammen da, så jeg tror det blir i kveld. Liker ikke å spise myke oster etter EL, så det passer bra nå.

Trist å høre at du har så vondt Lykkeliten! Stor klem❤️ Krysser fingrene for at en spire holder det unna fremover!

Hvor viktig er det at man tar blodprøve og ultralyd akkurat på dag 22 for å se om man har hatt eggløsning etter første kur med pergo?
Gyn sa jeg skulle få time da, men skulle vente til jeg fikk TR med å bestille den time.
Fikk TR igår, ringte for å bestille time nå og da hadde de ikke noe ledig på dag 22, men fikk dagen etter.
Har det noe å si?

Da ser det ut som TR kommer her så satt nok ikke denne gangen men vi prøver igjen skal ha en pause mnd uten medesin så på igjen i desember annet ikke hva gynekolog gir meg da

Hvor viktig er det at man tar blodprøve og ultralyd akkurat på dag 22 for å se om man har hatt eggløsning etter første kur med pergo?
Gyn sa jeg skulle få time da, men skulle vente til jeg fikk TR med å bestille den time.
Fikk TR igår, ringte for å bestille time nå og da hadde de ikke noe ledig på dag 22, men fikk dagen etter.
Har det noe å si?
Nei, det går helt fint:-)

Om det ikke er feste blødning da men har aldri hatt det Før så tror vel det er menstruasjon som er der men har en dyktig gynekolog så ordner vel en slag plan

Har det noe å si?

Jeg har fått beskjed om at dersom dagene jeg skal ta blodprøver faller på en helg, kan jeg uten problemer ta prøven fredag eller mandag. Så det går helt fint :)

Da har mannen sjekket opp på kartet hvor han skal i morgen, så DA skal det vel mye til for at noe skal komme i veien for sædprøven i morgen *redd for å jinxe* Hurra! Ingen TR enda. Pleeeease drøy litt til, kjære tante!! :P

Da var prøven tatt! Nå er det bare å vente spent :D Er det noen som vet hvor lang tid man må beregne på å få svaret? Dette er på Riksen i Oslo.

Da var prøven tatt! Nå er det bare å vente spent :D Er det noen som vet hvor lang tid man må beregne på å få svaret? Dette er på Riksen i Oslo.

Så bra! :D Jeg vet ikke.

Hurra! Flinke mennene våre som har fått jobbene gjort;)

Jeg vet ikke på Riksen, men her tok det ca ei uke å få svar.

Back
Topp