Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Da kan jeg også melde meg inn i gjengen her;)
skal begynne på min første pergokur på 5. mensdag, så sant vi ikke har klart å bli gravide på egenhånd denne mnd. Ikm er til uka.
Lurer bare på en liten ting, jeg fikk beskjed av gyn at jeg skulle ta to tabletter i 5 dager, en morgen og en kveld. Vil det da si enkel dose eller dobbel?

To piller er dobbel kur ja. Jeg tar bare en, enkel kur. Siste forsøk nå, så vi får se.

Sitter med første positive test kan liksom ikke helt forstå det ,er fremdeles tidlig men klarte ikke å vente 3+2 bare krysser nå får at mirakle klorer seg fast fram til juli måned 2015, nå venter jeg spent på dere andre damer om flere kommer inn i termin klubben juli 2015

To piller er dobbel kur ja. Jeg tar bare en, enkel kur. Siste forsøk nå, så vi får se.

Ok, noen formening om hvorfor gyn satt meg rett på dobbel og ikke prøver enkel først?
Alle blodprøvene mine var fine, unntatt en. Den som viser om jeg har hatt eggløsning. Gyn pratet litt utydelig syns jeg, så usikker på om eggløsning er helt fraværende eller om den bare er dårlig. Hvis det går ann da?
Har syklus på ca 26 dager, eltestene mine bygger seg oppover, men får aldri sterkere strek enn kontrollstreken, selv om jeg tester 3 ganger om dagen..

Håper det lykkes nå på siste forsøket for deg:) krysser fingrene!

Det gjorde gynekolog med meg også like greit med ekstra puff sa han å det fungerte jo men må innrømme at det var tøft mens det stod på

Sitter med første positive test kan liksom ikke helt forstå det ,er fremdeles tidlig men klarte ikke å vente 3+2 bare krysser nå får at mirakle klorer seg fast fram til juli måned 2015, nå venter jeg spent på dere andre damer om flere kommer inn i termin klubben juli 2015
Hurra!! Gratulerer så mye:D

Gratulerer:D

Gratulerer så mye :D Er det første kur eller har du tatt flere?

Gratulerer :)

Da kan jeg også melde meg inn i gjengen her;)
skal begynne på min første pergokur på 5. mensdag, så sant vi ikke har klart å bli gravide på egenhånd denne mnd. Ikm er til uka.
Lurer bare på en liten ting, jeg fikk beskjed av gyn at jeg skulle ta to tabletter i 5 dager, en morgen og en kveld. Vil det da si enkel dose eller dobbel?

Sa gyn noe om hvorfor du skal ta en morgen og en kveld? Jeg fikk beskjed om å ta begge tablettene samtidig.

Sa gyn noe om hvorfor du skal ta en morgen og en kveld? Jeg fikk beskjed om å ta begge tablettene samtidig.

Hmm..Nei, han sa ikke noe om hvorfor, så vet ikke hvorfor jeg skal det.
Har ikke hentet de ut fra apoteket ennå, venter på mensen først, så får se hva han har skrevet på den lappen:)

Gratulerer! :)

Back
Topp