Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk skrevet ut 5(!!!) doble pergokurer på rappen!
Skal bare inn hver tredje mnd å sjekke hos gynekolog..
Åh??Så greit du kun skulle på kontroll hver 3. mnd. Er jo svindyrt å dra dit. På onsdag var jeg der i 15min og betalte samme som første gang jeg var der (da litt mer snakk+gyn. undersøkelse). 1300kr.
Så greit du kun skulle på kontroll hver 3. mnd. Er jo svindyrt å dra dit. På onsdag var jeg der i 15min og betalte samme som første gang jeg var der (da litt mer snakk+gyn. undersøkelse). 1300kr.
Du går kanskje til privat gyn du då? Eg går til offentlig åg det er 320 kr eg fekk 4 enkle kurer som eg ska ta og ska hverken ta blodprøver eller undersøkelse før om 5 mnd!
Forresten så ryke siste tablett av min første kur i dag, spennende dager framover. Ingen humørsvingninger så langt (var redd for at det skulle bli uutholdelig)... Men kanskje det kommer i etterkant eller ved seinere kur, eg har alltid tålt hormonprepararet (p-piller osv) dårlig med tanke på bivirkninger
Ingen modne egg på CD 12.. Eller hun målte ett egg til 1,07 mm. Men sjansen for at det ble modnet ordnet var visst ganske minimal, da fruktbarheten min var veldig lav.
Blir å se an om egget utvikler seg de neste 7-10 dagene før jeg eventuell settes på en dobbelkur. Så sa gynekolog at jeg måtte over på sterkere medisiner (gonal-f mest sannsynlig) om det ikke klaffer med dobbel kur.
Min gyn peiset på med dobbel kur med en gang. Det har gitt meg to fine eggløsningen på to sykluser. EL på dag 18 hos meg.
Håper det ordner seg for deg og at vi begge kan få en spire snart
Ingen modne egg på CD 12.. Eller hun målte ett egg til 1,07 mm. Men sjansen for at det ble modnet ordnet var visst ganske minimal, da fruktbarheten min var veldig lav.
Blir å se an om egget utvikler seg de neste 7-10 dagene før jeg eventuell settes på en dobbelkur. Så sa gynekolog at jeg måtte over på sterkere medisiner (gonal-f mest sannsynlig) om det ikke klaffer med dobbel kur.
Hadde du noen oppfølging med ultralyd før EL?
Gyn var ikke direkte optimistisk for min del dessverre.. Men alt kan jo skje Kanskje EL kommer dag 18 her også?
Jeg går på pergo og skal starte på pervera denne måneden for å få tr. Jeg skal starte med pervera etter en syklus pause fra pergo. Jeg er i dag på dag 12 og det står i bruksanvisningen til pervera at jeg skal starte på dag 16 eller 21. Lurer på om det er viktig eller om jeg kan starte i morgen? Er utålmodig!! Noen bruker jo pervera hver måned men dette er altså min første kur med det. Har hatt en enkel kur på pergo tidligere og skal ta dobbel nå.
Ja må nok vente Men lurer på hva som skjer om man starter en annen dag enn hva det står. Feks 14 eller 18..Ville fulgt bruksanvisning da det står veldig spesifikk dag 16 eller 21
Ja må nok vente Men lurer på hva som skjer om man starter en annen dag enn hva det står. Feks 14 eller 18..