Lykke tilWoohoo, pergoen har hatt god effekt! Er på dag 15, og det er allerede et egg straks klart til å slippe. Vanvittig digg at syklusen ser ut til å bli normal. Veldig letta Nå gjelder det bare å lure med seg mannen da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilWoohoo, pergoen har hatt god effekt! Er på dag 15, og det er allerede et egg straks klart til å slippe. Vanvittig digg at syklusen ser ut til å bli normal. Veldig letta Nå gjelder det bare å lure med seg mannen da..
Takk takk!Lykke til
Woohoo, pergoen har hatt god effekt! Er på dag 15, og det er allerede et egg straks klart til å slippe. Vanvittig digg at syklusen ser ut til å bli normal. Veldig letta Nå gjelder det bare å lure med seg mannen da..
Jeg begynner å teste sånn om en dag eller to, hva med deg?
Nei har ikke vært på noe. Jeg fikk disse tablettene av legen min på fertilitetsklinikken, har aldri vært i kontakt med noen gyn, men jeg skal uansett kontakte han over helgen. Skulle gjøre de hvis syklusen min overgikk 32 dager. Har alltid hatt ustabil syklus ja så ser kanskje for meg at han kommer til å sette meg på dobbelkur neste syklus, var bare usikker om hva jeg skulle gjøre med denne. Men jeg har sluttet å teste å får ta det som det kommer nå tror jegDu har ikke tempet eller vært på UL eller blir sånn?
Pleier du ha så lange sykluser? Hva er avtalen med gyn? Du trenger kanskje sterkere kur, dobbel eller trippel? Men da må du snakke med gyn
Noen som kan svare på hvorfor noen begynner på dag 3 og andre på dag 5?
Har det noe hvor lang syklus man har i utgangspunktet? Eller hva spiller inn på på hvilken dag man begynner på?
Lurer egentlig på hvorfor noen skal ta pergo noen måneder på rad,mens andre får beskjed om annenhver måned?
Mye rart jeg skulle lure på idag, men håper noen har noen gode svar
Jeg har lest at grunnen til at noen begynner forskjellig er for at de som starter tidlig skal få større sjanse for fler egg mens de som begynner senere så er det mer for å få et "kick" på egget. Så som regel de som har el på egenhånd begynner senere. Men om det stemmer det vet jeg.
Jeg får jo el av meg selv, bare ikke sånn til normal tid. Jeg begynner dag 4. aner ikke hvorfor, men dag 4 både mer pergo og letrozol. Det er IKKE et ønske om at jeg skal få flere egg, men at jeg skal få el til relativt nortmal tid, av god "kvalitet", vil jeg tro...
Litt lange, ikke veldig. Sånn 35-40 til vanlig, opp mot 60+ til tider, daHar du i utgangspunktet lange sykluser?
Kanskje grunnen til at vi begynner forskjellig er at gynekologer har forskjellige meninger om det, rett og slett.
Det er ikke ønske med flere egg her heller, hvis jeg blir gravid blir det uansett et risikosvsngerskap. Trenger ikke dobbel risiko