Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg på min første dobbelkur med Pergo for denne gang. Men da lurer jeg jenter når ca. el er? Sist jeg prøvde pergo var i fjor, så det er lenge siden nå. Jeg har også bestilt el-tester, men tviler på de blir brukt ettersom jeg alltid får så mange positive tester etter hverandre.
Noen som har erfaringer med dobbel dose letrozol? Skal begynne med det neste pp. Prøvd pergo tidligere å da ble jeg og satt rett på dobbel dose. Føler meg litt skeptisk til alle disse hormonene/pillene.
Ok, så da er det ikke vits å hoppe i høyet hele perioden, hehe,, venter til litt nærmere El jeg da..EL vil komme dine faste 14 dager før mens (eller, dvs, jeg får mens en dag senere på pergo i forhold til el) Men, det er ikke sikkert at mensen kommer helt når du forventer, om du hadde regelmessig syklus av deg selv.
EL kommer ikke i gytt og pine, men normalt sett rundt dag 14-20 av syklusen, det vil dog være noe individuelt.
Hehe,, ja.. skal ha El 20/21/22 des... men kan vel kanskje begynne å kjøre annenhver dag nå..så er man litt mer safe iallefall...Bare pass på å begynne tidlig nok.
Hilsen hun som sa "det haster ikke enda" inntil hun sa "oi da, godt vi lot oss friste i går. Tempen spratt rett til værs"....
Jeg hadde jo "pausemåned" sist. Da fikk jeg el sånn... Ca som jeg pleier uten pergo