Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Nå har jeg brukt letrozol i 2 mnd... forrige mnd var vi syke så ble ikke noe kos. Men el er om noen dager så håper det blir til noe da. Mens var lenger denne gangen også. Kan det ha med tablettene å gjøre?
Har time på sykehuset igjen i desember så håper disse tablettene er alt jeg trengte for å få den lille ekstra hjelpen til at dette kan fungere.
 
Noen som temper i tillegg til å ta Letrozol?

Jeg opplever at tempen min i DPO-dagene er veldig jevn denne gangen, tidligere har det vært litt mer opp og ned.
 
Noen som temper i tillegg til å ta Letrozol?

Jeg opplever at tempen min i DPO-dagene er veldig jevn denne gangen, tidligere har det vært litt mer opp og ned.

Jeg tok tempen i tillegg. Vil ikke si min ble spesielt jevn i DPO-land, men jeg ble gravid i hvert fall. Mistet dessverre rundt 4+3. Legger ved grafen.
 

Vedlegg

  • E3EC6C8A-EB43-48BE-82EE-7CB54D1B0F5D.jpeg
    E3EC6C8A-EB43-48BE-82EE-7CB54D1B0F5D.jpeg
    70,1 KB · Visninger: 61
Jeg tok tempen i tillegg. Vil ikke si min ble spesielt jevn i DPO-land, men jeg ble gravid i hvert fall. Mistet dessverre rundt 4+3. Legger ved grafen.

Takk for svar :) Topp med klaff første gang, selv om spiren ikke satt. Tvi tvi for denne pp’en!


Da er det kanskje bare tilfeldig! Like spennende hver morgen å se hva den er. Tempet en halvtime senere i dag, så vet ikke hvor korrekt det ble. Enda mer spenning i morgen :nailbiting:
 
Sikker noe som har blitt spurt om mange ganger før, men når starter dere å teste etter EL?
Jeg har startet i på CD 8 (selv om det er tidlig), men fikk beskjed av gyn og begynne med samleie annehver dag fra cd 9 og ta blodprøver på cd 21. Jeg ser en stigning på el testene nå og er på CD 10 nå. Så bli spennende når el kommer denne runden.
 
PP 3 på letrozol. Jeg reagerer veldig mye på hormoner, så håper virkelig det skjer noe snart. Vi har prøvd så lenge, men ikke sett en eneste positiv test siden januar 2011, så det er vanskelig å holde motet oppe
Men.. Krysser fingrene fordet.
 
Last edited:
Første runde med Letrozol ga dessverre ikke det ønskede resultatet. MEN syklusen min ble nesten halvert og el var mest sannsynlig på CD17 eller CD25.
Fikk litt slim med noen tynne blodstriper i CD27, litt brunt slim og lysebrun utflod CD28 og litt brun spotting som ble litt mer rosa/gul/brunrød på kvelden.
Er på CD30 i dag har tatt negativ g-test og tror tanta er rett rundt hjørnet så håper el var CD17, hvis ikke har jeg altfor kort lutealfase. Hvis el var da har lutealfasen også økt litt fra sist da den bare var på 10 dager. Så alt i alt har Letrozol gitt meg kortere sykluser som gjør at jeg i det minste kan prøve oftere og kanskje lengre lutealfase som kanskje er bra. Ble gravid med kort lutealfase sist, men det kan jo bare ha vært flaks. Samtidig har jeg mistet litt håpet siden jeg trodde Letrozol skulle ha mer effekt. Bør jeg ta dobbel dose neste gang? Gynekologen sa det var litt opp til meg.
 
Første runde med Letrozol ga dessverre ikke det ønskede resultatet. MEN syklusen min ble nesten halvert og el var mest sannsynlig på CD17 eller CD25.
Fikk litt slim med noen tynne blodstriper i CD27, litt brunt slim og lysebrun utflod CD28 og litt brun spotting som ble litt mer rosa/gul/brunrød på kvelden.
Er på CD30 i dag har tatt negativ g-test og tror tanta er rett rundt hjørnet så håper el var CD17, hvis ikke har jeg altfor kort lutealfase. Hvis el var da har lutealfasen også økt litt fra sist da den bare var på 10 dager. Så alt i alt har Letrozol gitt meg kortere sykluser som gjør at jeg i det minste kan prøve oftere og kanskje lengre lutealfase som kanskje er bra. Ble gravid med kort lutealfase sist, men det kan jo bare ha vært flaks. Samtidig har jeg mistet litt håpet siden jeg trodde Letrozol skulle ha mer effekt. Bør jeg ta dobbel dose neste gang? Gynekologen sa det var litt opp til meg.

topp letrozol ga god effekt, selv om spiren ikke satt! Har TR kommet nå?

Da blir det ekstra spennende neste runde, håper du både får EL til normal tid OG at spiren sitter :)
 
Til dere som har gått på samme dose i flere sykluser. Hvilke dager fikk dere EL de ulike syklusene? Var det ca. til samme tid?

Lag gjerne en slik liste hvis dere har tid:
PP1: CD16
PP2: CD?
Jeg temper ikke, så vet ikke nøyaktig. Men..

PP1: positiv EL test på CD17
PP2: positiv EL test på CD18 og 19
 
topp letrozol ga god effekt, selv om spiren ikke satt! Har TR kommet nå?

Da blir det ekstra spennende neste runde, håper du både får EL til normal tid OG at spiren sitter :)
Nei. Så kanskje jeg hadde el senere og spotter allerede 2-5 dpo?
 
Er jo så vanskelig å sk det her! Er jo dessverre kun én ting å gjøre: vente:nailbiting::banghead::bored:
Ja og det er jeg ikke så god på kjenner jeg!! Får bare bestemme meg for å ta en test 30/11 dersom ikke tanta har kommet enda, men tviler på at jeg klarer å vente. Har brent av mange tester allerede da jeg faktisk følte og føler meg gravid, men bare negative resultater dessverre.
Har du hatt god effekt på Letrozol?
 
Nå er jeg spent når el kommer. Test streken er sterkere og sterkere for hver dag som går nå. Er på CD 11 nå. Krysser fingrene for at el kommer i løpet av uken.
 

Vedlegg

  • 20191121_092126.jpg
    20191121_092126.jpg
    13,6 KB · Visninger: 60
Back
Topp