Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Er på CD 8 i pp 3, når ville dere begynt å teste med el-tester? Fikk EL rundt CD21 forrige periode. Har ClearBlue Advance Monitor, er det andre her som har testet med den? Er veldig spent og håper så på at det skal klaffe denne perioden
 
Er på CD 8 i pp 3, når ville dere begynt å teste med el-tester? Fikk EL rundt CD21 forrige periode. Har ClearBlue Advance Monitor, er det andre her som har testet med den? Er veldig spent og håper så på at det skal klaffe denne perioden

Jeg fikk EL CD16 sist. Vurderer å begynne testingen 3 dager før :)
 
Hva er det egentlig som avgjør hvor mange dager man skal gå på letrozol pr. syklus? Jeg har fått beskjed om 5 dager, fra cd4. Fristende å ta et par dager til, bare for å makse sjansene - men det er vel ikke lurt?
 
Jeg har hatt EL på dag 21 begge rundene hittil. Dobbel dose letrozol. Tester digitalt fra 14, når det er blunkende smilefjes på den så går jeg over til billige strimler to ganger i døgnet. Når de viser lh-stigning, dobbeltsjekker jeg med den digitale
 
Dere som har tatt flere kurer, får dere eggløsning til ca. samme tid hver syklus? Jeg skal begynne på kur nummer to i morgen, og er spent på når jeg kan forvente eggløsning ☺️
Har bare gått på det i to sykluser, men i første syklus fikk jeg positiv EL test på CD17. Syklusen ble på 32 dager, så EL var kanskje på CD19 da? I denne syklusen fikk jeg positiv EL test på CD18 og CD19. Gjenstår å se om mensen kommer etter hvert. CD22 i dag.
 
DD227918-C237-49CF-A6FA-1D7BD299EAD9.jpeg
CD 10, begynte med Letrozol CD2/3. Ikke heelt der, men nesten? Den er sterkere enn i går. Skal prøve på nytt i kveld. Aldri fått pos el-test så litt spent :smiley-bounce012
 
Back
Topp