Er på CD 8 i pp 3, når ville dere begynt å teste med el-tester? Fikk EL rundt CD21 forrige periode. Har ClearBlue Advance Monitor, er det andre her som har testet med den? Er veldig spent og håper så på at det skal klaffe denne perioden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er på CD 8 i pp 3, når ville dere begynt å teste med el-tester? Fikk EL rundt CD21 forrige periode. Har ClearBlue Advance Monitor, er det andre her som har testet med den? Er veldig spent og håper så på at det skal klaffe denne perioden
Jeg fikk EL CD16 sist. Vurderer å begynne testingen 3 dager før
Jeg var på UL på cd12, begynte å teste dagen etterpå. Fikk EL på cd16.Når begynner dere å teste med el test etter letrozol kuren?
Jeg var på UL på cd12, begynte å teste dagen etterpå. Fikk EL på cd16.
Hvir lang syklus hadde du før letrozol kur?Jeg var på UL på cd12, begynte å teste dagen etterpå. Fikk EL på cd16.
Hva er det egentlig som avgjør hvor mange dager man skal gå på letrozol pr. syklus? Jeg har fått beskjed om 5 dager, fra cd4. Fristende å ta et par dager til, bare for å makse sjansene - men det er vel ikke lurt?
30 dager!Hvor lange sykluser har du?
30 dager!Hvor lange sykluser har du?
30 dager. Samme nåHvir lang syklus hadde du før letrozol kur?
Har bare gått på det i to sykluser, men i første syklus fikk jeg positiv EL test på CD17. Syklusen ble på 32 dager, så EL var kanskje på CD19 da? I denne syklusen fikk jeg positiv EL test på CD18 og CD19. Gjenstår å se om mensen kommer etter hvert. CD22 i dag.Dere som har tatt flere kurer, får dere eggløsning til ca. samme tid hver syklus? Jeg skal begynne på kur nummer to i morgen, og er spent på når jeg kan forvente eggløsning
Den er veldig nær. Ville tatt en ny i ettermiddag eller kveld.Vis vedlegget 312627 CD 10, begynte med Letrozol CD2/3. Ikke heelt der, men nesten? Den er sterkere enn i går. Skal prøve på nytt i kveld. Aldri fått pos el-test så litt spent
Dere som har hatt SA, når begynte dere på letrozol?