Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeEn liten bildeserie, siste digital "2-3" tatt idag.
PP2 med Provera og Letrozol. Jeg vil bare komme med en liten oppmuntring til dere <3
I 5 år har jeg gått og vært redd for å aldri oppleve en positiv graviditetstest, hatt masse cyster på begge eggstokkene, og utallige besøk hos lege, gynekolog, endokrinolog, vært i MR, blodprøver hit og dit.. vært en lang reise. Til slutt dro jeg privat, etterspurte Provera og Letrozol, fikk eggløsning på PP1 med enkel men ble ikke gravid, nå på PP2, da dobbel, og den satt! Jeg er såklart redd for å miste så tørr ikke glede meg enda, men jeg gleder meg virkelig av tanken på at jeg faktisk kan bli gravid.
Ikke mist håpet, før eller siden dukker det nok opp to streker <3
Får du ringt de som skrev det ut til deg? Tryggest detHei!
For en uke siden startet jeg på provera, skulle ta det i ti dager. I går tok jeg tabletten 8 timer senere fordi jeg glemte å ta den før jeg reiste på jobb, avsluttet så tidlig som mulig og skyndet meg hjem. Da vi hadde sex på kvelden kom det litt blod, og i dag virker det som en lett menstruasjon. Skal jeg fortsette med provera eller slutte, og anse dette som syklusdag én?
Skulle ta resten av pillene men om det bare fortsatte skulle jeg anse i dag som første syklusdagFår du ringt de som skrev det ut til deg? Tryggest det
Da hadde jeg satt i går.Hadde dere regnet CD1 i dag eller i går? I går hadde jeg rosa utflod hele dagen og frisk blødning to ganger. Det har tatt seg opp i dag, måtte stappe inn tampong i stad
Okei Takk for svarDa hadde jeg satt i går.
Men jeg har sparsommelig blødning til vanlig, så for meg blir det sånn. Men mange sier første dag med skikkelig blødning.Okei Takk for svar
Sånn er det hos meg ogsåMen jeg har sparsommelig blødning til vanlig, så for meg blir det sånn. Men mange sier første dag med skikkelig blødning.
Skjønner, takkerFemar er bare merket på en type, letrozol er virkestoffet, hvis du skjønner? Lykke til
Jeg er også i første PP med Letrozol Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men forhåpentligvis blir min syklus kortere i hvert fall. Har hatt syklus på over 80 og 90 dager. Hvilken CD er du på nå?Hei igjen, dere. Dette er min første PP med letrozol, så har jo flere spørsmål... Ble lengden på deres syklus endret? Hører at noen får EL senere enn vanlig, men forskyver hele syklusen seg? Lurer jo på når jeg kan forvente mensen...
Ja, forstår håpet ditt. Jeg har syklus på ca27-30 dager vanligvis. Tok (etter råd fra gynekologen) ikke EL-tester denne runden, så vet ikke når EL var. Er på syklusdag 24 nå Hvor er du?Jeg er også i første PP med Letrozol Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men forhåpentligvis blir min syklus kortere i hvert fall. Har hatt syklus på over 80 og 90 dager. Hvilken CD er du på nå?
Oi, snart så du kan teste da? Jeg er bare på CD5, dag to med LetrozolJa, forstår håpet ditt. Jeg har syklus på ca27-30 dager vanligvis. Tok (etter råd fra gynekologen) ikke EL-tester denne runden, så vet ikke når EL var. Er på syklusdag 24 nå Hvor er du?
Lurer på å teste i morgen tidlig, men er vel litt for tidlig uansett. Har masse stikking i magen, men når jeg sjekker hvilke symptomer jeg har lagt inn tidligere PP, så er ikke det noe nyttOi, snart så du kan teste da? Jeg er bare på CD5, dag to med Letrozol