Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Hadde litt menssmerter i stad og har økt utflod. Det må vel være et godt tegn på at bortfallsblødningen kommer snart :woot:
 
En liten bildeserie, siste digital "2-3" tatt idag.

PP2 med Provera og Letrozol. Jeg vil bare komme med en liten oppmuntring til dere <3
I 5 år har jeg gått og vært redd for å aldri oppleve en positiv graviditetstest, hatt masse cyster på begge eggstokkene, og utallige besøk hos lege, gynekolog, endokrinolog, vært i MR, blodprøver hit og dit.. vært en lang reise. Til slutt dro jeg privat, etterspurte Provera og Letrozol, fikk eggløsning på PP1 med enkel men ble ikke gravid, nå på PP2, da dobbel, og den satt! Jeg er såklart redd for å miste så tørr ikke glede meg enda, men jeg gleder meg virkelig av tanken på at jeg faktisk kan bli gravid.

Ikke mist håpet, før eller siden dukker det nok opp to streker <3
 

Vedlegg

  • 20190920_095123.jpg
    20190920_095123.jpg
    17,6 KB · Visninger: 134
  • 20190921_081340.jpg
    20190921_081340.jpg
    12,5 KB · Visninger: 138
  • 20190921_144558.jpg
    20190921_144558.jpg
    8,9 KB · Visninger: 131
  • 20190925_085400.jpg
    20190925_085400.jpg
    15,5 KB · Visninger: 139
  • 20190926_093254.jpg
    20190926_093254.jpg
    8,9 KB · Visninger: 135
En liten bildeserie, siste digital "2-3" tatt idag.

PP2 med Provera og Letrozol. Jeg vil bare komme med en liten oppmuntring til dere <3
I 5 år har jeg gått og vært redd for å aldri oppleve en positiv graviditetstest, hatt masse cyster på begge eggstokkene, og utallige besøk hos lege, gynekolog, endokrinolog, vært i MR, blodprøver hit og dit.. vært en lang reise. Til slutt dro jeg privat, etterspurte Provera og Letrozol, fikk eggløsning på PP1 med enkel men ble ikke gravid, nå på PP2, da dobbel, og den satt! Jeg er såklart redd for å miste så tørr ikke glede meg enda, men jeg gleder meg virkelig av tanken på at jeg faktisk kan bli gravid.

Ikke mist håpet, før eller siden dukker det nok opp to streker <3
Gratulerer så mye :Heartred

Er selv på PP9 med Letrozol og har mistet håpet for at det skal fungere for meg :/ Er nok andre ting som må til verks ser det ut som. Men gleder meg veldig til den dagen jeg også får oppleve positiv test.
 
Hei!
For en uke siden startet jeg på provera, skulle ta det i ti dager. I går tok jeg tabletten 8 timer senere fordi jeg glemte å ta den før jeg reiste på jobb, avsluttet så tidlig som mulig og skyndet meg hjem. Da vi hadde sex på kvelden kom det litt blod, og i dag virker det som en lett menstruasjon. Skal jeg fortsette med provera eller slutte, og anse dette som syklusdag én?:confused004
 
Hei!
For en uke siden startet jeg på provera, skulle ta det i ti dager. I går tok jeg tabletten 8 timer senere fordi jeg glemte å ta den før jeg reiste på jobb, avsluttet så tidlig som mulig og skyndet meg hjem. Da vi hadde sex på kvelden kom det litt blod, og i dag virker det som en lett menstruasjon. Skal jeg fortsette med provera eller slutte, og anse dette som syklusdag én?:confused004
Får du ringt de som skrev det ut til deg? Tryggest det :shy:
 
Lurer på om jeg kan si det er CD1 i dag :rolleyes: Rosa utflod på formiddagen. Lett blødning på ettermiddagen/kvelden. Har ikke behov for bind/tampong enda. Bruker truseinnlegg, gjør det til vanlig også.
 
Hadde dere regnet CD1 i dag eller i går? I går hadde jeg rosa utflod hele dagen og frisk blødning to ganger. Det har tatt seg opp i dag, måtte stappe inn tampong i stad :)
 
Hadde dere regnet CD1 i dag eller i går? I går hadde jeg rosa utflod hele dagen og frisk blødning to ganger. Det har tatt seg opp i dag, måtte stappe inn tampong i stad :)
Da hadde jeg satt i går. :)
 
Okei :woot: Takk for svar :D
Men jeg har sparsommelig blødning til vanlig, så for meg blir det sånn. Men mange sier første dag med skikkelig blødning.
 
Hei igjen, dere. Dette er min første PP med letrozol, så har jo flere spørsmål... Ble lengden på deres syklus endret? Hører at noen får EL senere enn vanlig, men forskyver hele syklusen seg? Lurer jo på når jeg kan forvente mensen...
 
Hei igjen, dere. Dette er min første PP med letrozol, så har jo flere spørsmål... Ble lengden på deres syklus endret? Hører at noen får EL senere enn vanlig, men forskyver hele syklusen seg? Lurer jo på når jeg kan forvente mensen...
Jeg er også i første PP med Letrozol :) Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men forhåpentligvis blir min syklus kortere i hvert fall. Har hatt syklus på over 80 og 90 dager. Hvilken CD er du på nå? :)
 
Jeg er også i første PP med Letrozol :) Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men forhåpentligvis blir min syklus kortere i hvert fall. Har hatt syklus på over 80 og 90 dager. Hvilken CD er du på nå? :)
Ja, forstår håpet ditt. Jeg har syklus på ca27-30 dager vanligvis. Tok (etter råd fra gynekologen) ikke EL-tester denne runden, så vet ikke når EL var. Er på syklusdag 24 nå:nailbiting: Hvor er du?
 
Ja, forstår håpet ditt. Jeg har syklus på ca27-30 dager vanligvis. Tok (etter råd fra gynekologen) ikke EL-tester denne runden, så vet ikke når EL var. Er på syklusdag 24 nå:nailbiting: Hvor er du?
Oi, snart så du kan teste da? :woot: Jeg er bare på CD5, dag to med Letrozol :)
 
Oi, snart så du kan teste da? :woot: Jeg er bare på CD5, dag to med Letrozol :)
Lurer på å teste i morgen tidlig, men er vel litt for tidlig uansett. Har masse stikking i magen, men når jeg sjekker hvilke symptomer jeg har lagt inn tidligere PP, så er ikke det noe nytt:hilarious:
 
Back
Topp