Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man regner 24-36 timer etter den første dagen med max.Maksimal i dag også CD 15. Regner man at egget slippes etter den først har gått ned til høy igjen? Altså som vanlig el tester 20 - 36 timer etter posetiv test?
Vis vedlegget 269723
Man regner 24-36 timer etter den første dagen med max.
Hvis den ikke kommer innen da så må du vente til neste syklus. Lykke til med monitoren!Jeg bestilte meg monitor i dag, og håper veldig at den kommer senest tirsdag, for hvis ikke har det vel nesten ikke noe for seg?! Tirsdag er CD4...
Hvis den ikke kommer innen da så må du vente til neste syklus. Lykke til med monitoren!
Kjøpte det selv i fjor på tilbud og måtte vente en pp for den kom forsent til oppstart.Crap... da er jo hele poenget borte
Var tilbud på komplettapotek i dag, så prisen var så innmari god!
Kjøpte det selv i fjor på tilbud og måtte vente en pp for den kom forsent til oppstart.
Det skal detMen det skal jo klaffe denne pp [emoji57] haha.
Kan man bruke g-testene selv om man ikke får brukt EL-testene?
Det skal det
Ja du kan bruke g-testene men du må bare starte en syklus for å bruke de, trenger ikke være riktig i forhold til hvor du er i syklusen. Men når du starter en syklus så vil den stå å blinke fra den syklusdagen den ønsker du skal begynne å teste, så da ville jeg ha ventet med å starte den opp hvis du ikke får den før cd4 denne syklusen. Man må også sette opp en testperiode innenfor 6 timer som man skal teste, og det går ikke an å teste med noen slags test utenom den tiden.
Tror de jobber litt i helgene men når de har 30-40% salg så kan det ta noen dager ekstra siden så mange handler da. Jeg bestilte noe søndag for en uke siden og det ble ikke sendt før nå på fredag.Skjønner
Da blir det spennende å se hvor raskt Komplettapotek klarer å levere. Synd de ikke har folk på jobb i dag, så den allerede hadde vært sendt [emoji51] Har så lyst til å prøve med monitor!
Skjønner
Da blir det spennende å se hvor raskt Komplettapotek klarer å levere. Synd de ikke har folk på jobb i dag, så den allerede hadde vært sendt [emoji51] Har så lyst til å prøve med monitor!
Crap... da er jo hele poenget borte
Var tilbud på komplettapotek i dag, så prisen var så innmari god!
Du kan sette syklusen et par dager tilbake, altså om den starten og du glemmer kan du allikevel sette opp syklus. Usikker men tror det er 4 dager?