Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

NY MED MONITOR!

monitoren viste høy først i går, samt i dag. I dag er syklusdag 17.

Mitt spørsmål er: hvor lenge har dere høy før den blir max?
Første PP med monitor fikk jeg ikke max, men ellers har det variert fra en til 5 dager hvis jeg husker riktig.

Hei. Har den gamle fertilitetsmonoitoren. I pakkene med testpinner følger det med graviditetstester også, men de funker jo bare på den nye advanced. Noen som vet om graviditetstestene kan brukes uten monitoren?
Muligens, men jeg får alltid en svak strek på den selv om jeg ikke er gravid, så hadde ikke stolt på den hvis det var en svak strek der. Er den sterk så er det noe annet :)

Jeg endte opp med å avbryte denne syklusen og begynner med dag 1 på mandag denne uken (dag 4 idag) grunnet økende blødninger.. så tenker den reagerte på at tr var rett rundt hjørnet. Igrunn godt å få mensen så jeg kan begynne å få oversikt og en ny pp igjen :happy: veeldig spent på første pp med monitor og lurer på om slik jeg har tolket min syklus og el osv stemmer med hvordan mobitoren tolker den :p:eek::D:rolleyes: Er ihvertfall veldig fornøyd så langt jeg har prøvd ut, myee enklere enn jeg hadde sett for meg:rolleyes::D

Stemmer denne fertilitet monitoren ?? Syns det er så rart at jeg får høy allerede på cd6(?) og får Max noen dager etter det, da viser det at jeg liksom har eggløsning. Men er det ikke vanlig at en får mensen 10-14 dager etter eggløsning har vært ? Jeg får den etter 16-17. Men har regelmessig på 28 dager? På apper og eggløsningskalkulator så skulle jeg ikke hatt eggløsning før noen dager etter monitoren blir høy...

Jeg endte opp med å avbryte denne syklusen og begynner med dag 1 på mandag denne uken (dag 4 idag) grunnet økende blødninger.. så tenker den reagerte på at tr var rett rundt hjørnet. Igrunn godt å få mensen så jeg kan begynne å få oversikt og en ny pp igjen :happy: veeldig spent på første pp med monitor og lurer på om slik jeg har tolket min syklus og el osv stemmer med hvordan mobitoren tolker den :p:eek::D:rolleyes: Er ihvertfall veldig fornøyd så langt jeg har prøvd ut, myee enklere enn jeg hadde sett for meg:rolleyes::D
Lykke til denne pp med monitor og EL jakten :)

Stemmer denne fertilitet monitoren ?? Syns det er så rart at jeg får høy allerede på cd6(?) og får Max noen dager etter det, da viser det at jeg liksom har eggløsning. Men er det ikke vanlig at en får mensen 10-14 dager etter eggløsning har vært ? Jeg får den etter 16-17. Men har regelmessig på 28 dager? På apper og eggløsningskalkulator så skulle jeg ikke hatt eggløsning før noen dager etter monitoren blir høy...
Har ikke opplevd å få høy på cd6 selv men ser at det er noen andre som har opplevd det. Det som betegnes som normal lutealfase er 10-18 dager så du er innafor. "Standaren" er 12-16 dager, gjennomsnittet er 14 dager.

Image1532751386.055182.jpg
første dag med maksimal:))) regna med jeg fikk det før jeg testa, da keg oppdaget el slim :) så da blir det å legge inn aksjer de 3 neste dagene:)

Prøvde å ta en graviditetstest i dag. Testen ser slik ut. Monitoren sier ikke gravid!? Litt forvirret. Må vel stole på den og vente da men for meg synes det to streker. Ser jeg syner???
2018073109394200.jpg
2018073109394200.jpg

Vedlegg

• 2018073109385200.jpg
    2018073109385200.jpg
    51,9 KB · Visninger: 90
Cd19 og dag sju med høy på monitoren. Testpinnen viser svakere strek enn de to siste dagene. Kan EL ha vært uten at monitoren har fått det med seg?

Ok :) var dette jeg ikke kunne forstå :) da får jeg nok bare vente på menstruasjon de neste dagene
Lykke til med ventinga, enten TR eller en positiv test :)

Dag 9 og fått HØY :D Forstår at den kun fanger opp at EL er på vei, men når begynner dere for fult å legge inn aksjer?!:rolleyes: Det er vell kanskje greit å ha sex hver 3 dag med HØY på monitoren?! :p:rolleyes:

CE26943D-6FAE-48DD-99CD-73BA65466808.jpeg

Back
Topp