Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Så rart, jeg bestilte på søndag og fikk mine testpinner i går kveld på posten. Og jeg bor på landet :p

Jeg fikk pakken med vitaminer som jeg bestilte dagen etter i dag. Nå er monitoren sendt, men nå føles det ikke som jeg får noe bruk for den [emoji28]

Hadde vært gøy å få brukt den da... [emoji51]

Jeg fikk pakken med vitaminer som jeg bestilte dagen etter i dag. Nå er monitoren sendt, men nå føles det ikke som jeg får noe bruk for den [emoji28]

Hadde vært gøy å få brukt den da... [emoji51]

Bruk den evt neste pp :) Jeg hadde min liggende uåpnet i 6 mnd tror jeg :p Var fint å ta den frem nå forrige pp, ny motivasjon på en måte :)

Hei dere. Jeg kjøpte en monitor brukt for en tid tilbake. Og oppdaget nå at testpinnene har utløpsdato på seg. Eller det ser i allefall slik ut...det står 02/17 på dem. Kan man risikere at fargestoffet blir dårligere etter den datoen? Og at man dermed får f.eks falskt negativt resultat? Kunne liksom ikke tenke meg til noen annen grunn for at dem skulle måtte ha utløpsdato [emoji4]
Noen som vet?

Hei dere. Jeg kjøpte en monitor brukt for en tid tilbake. Og oppdaget nå at testpinnene har utløpsdato på seg. Eller det ser i allefall slik ut...det står 02/17 på dem. Kan man risikere at fargestoffet blir dårligere etter den datoen? Og at man dermed får f.eks falskt negativt resultat? Kunne liksom ikke tenke meg til noen annen grunn for at dem skulle måtte ha utløpsdato [emoji4]
Noen som vet?

Vet ikke lurer på det samme selv:)

Hei damer[emoji4]Jeg er på min første syklus med monitor. Skjønner at det er individuelt men når man får høy men når pleier dere få det? Jeg er på syklusdag 12 og fortsatt lav[emoji57]

Hei damer[emoji4]Jeg er på min første syklus med monitor. Skjønner at det er individuelt men når man får høy men når pleier dere få det? Jeg er på syklusdag 12 og fortsatt lav[emoji57]
Jeg bruker å få det 0-5 dager før max (får max på cd12-14 ca)

Jeg bruker å få det 0-5 dager før max (får max på cd12-14 ca)

Tusen takk for svar[emoji4] Håper jeg får det i løpet av et par dager. Plutselig blitt redd for at jeg ikke lenger får EL. Begynner å stresse litt over å få det til igjen siden vi vet det fort kan bli mange aborter før en frisk spire sitter[emoji45]

Jeg har ikke så lang erfaring med monitoren. Men jeg har oppdaget at min lh topp er ganske kort. Så jeg har hatt lav på monitoren helt til 2 dager før el. Så går jeg direkte på maks dagen før el.

I begynnelsen ble jeg veldig stressa av det, og tenkte at egget ikke kom til å slippe osv. Men har nå lært meg til å vente i tålmodighet:)

Lykke til ;)

Er det noen som har lange sykluser og har erfart at man ikke får max på første pp med monitoren og at den neste periode justerer seg slik og spør om tester senere slik at man rekker å få max? Hvis man forstod hva jeg mente..

Er det noen som har lange sykluser og har erfart at man ikke får max på første pp med monitoren og at den neste periode justerer seg slik og spør om tester senere slik at man rekker å få max? Hvis man forstod hva jeg mente..
Spørs vel hvor lang syklus du har. Er vel max 42 dager tror jeg det er for å bruke monitor.
Første pp med monitor så fikk jeg ikke max, men pp etter det fikk jeg max og da justerte den utifra når jeg fikk max til når jeg da skulle begynne å teste. Har ikke lang syklus selv så vet ikke hvordan det blir da.

Tusen takk for svar[emoji4] Håper jeg får det i løpet av et par dager. Plutselig blitt redd for at jeg ikke lenger får EL. Begynner å stresse litt over å få det til igjen siden vi vet det fort kan bli mange aborter før en frisk spire sitter[emoji45]
Håper max er like rundt hjørnet :)
Prøvde dere lenge på førstemann?

Jeg har ikke så lang erfaring med monitoren. Men jeg har oppdaget at min lh topp er ganske kort. Så jeg har hatt lav på monitoren helt til 2 dager før el. Så går jeg direkte på maks dagen før el.

I begynnelsen ble jeg veldig stressa av det, og tenkte at egget ikke kom til å slippe osv. Men har nå lært meg til å vente i tålmodighet:)

Lykke til ;)

Tusen takk for svar[emoji4] Kanskje det gjelder meg også da[emoji4] Tålmodighet er ikke nødvendigvis min største styrke[emoji23]

Håper max er like rundt hjørnet :)
Prøvde dere lenge på førstemann?

Ja det får vi tro[emoji16]
Nei egentlig ikke. Sett forholdene i betraktning var veldig heldige der. Ble gravid i første pp men det var en MA. Så tok det vel kanskje fem pp etter det før lille S satt. Er forberedt på at vi ikke nødvendigvis er like heldig denne gangen da jeg har en greie med et par av kromosomene mine som heter balansert translokasjon. Det kan føre til at fostrene mine får en ubalansert translokasjon som gjør at de ikke er levedyktige og jeg aborterer eller at det blir oppdaget på morkakeprøve at ting ikke er som de skal.

Har du prøvd lenge og er det den første?

Back
Topp