4 dager i dag, og de har ikke en gang sendt monitoren
Håper jeg må selge den før neste måned [emoji23] *lov å drømme*
Kjedelig. Krysser fingrene for du kan selge den ubrukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart, jeg bestilte på søndag og fikk mine testpinner i går kveld på posten. Og jeg bor på landet
Jeg fikk pakken med vitaminer som jeg bestilte dagen etter i dag. Nå er monitoren sendt, men nå føles det ikke som jeg får noe bruk for den [emoji28]
Hadde vært gøy å få brukt den da... [emoji51]
Maksimal i dag på dag 15) første gang den yr blitt maksimal så tidlig)
Så bra!! kos dere
Hei dere. Jeg kjøpte en monitor brukt for en tid tilbake. Og oppdaget nå at testpinnene har utløpsdato på seg. Eller det ser i allefall slik ut...det står 02/17 på dem. Kan man risikere at fargestoffet blir dårligere etter den datoen? Og at man dermed får f.eks falskt negativt resultat? Kunne liksom ikke tenke meg til noen annen grunn for at dem skulle måtte ha utløpsdato [emoji4]
Noen som vet?
Idag fikk jeg endelig maks på monitoren, selv med "gamle" tester.Vet ikke lurer på det samme selv
Idag fikk jeg endelig maks på monitoren, selv med "gamle" tester.
Så da har det nok ikke så mye å si [emoji4]
Jeg bruker å få det 0-5 dager før max (får max på cd12-14 ca)Hei damer[emoji4]Jeg er på min første syklus med monitor. Skjønner at det er individuelt men når man får høy men når pleier dere få det? Jeg er på syklusdag 12 og fortsatt lav[emoji57]
Jeg bruker å få det 0-5 dager før max (får max på cd12-14 ca)
Hei damer[emoji4]Jeg er på min første syklus med monitor. Skjønner at det er individuelt men når man får høy men når pleier dere få det? Jeg er på syklusdag 12 og fortsatt lav[emoji57]
Spørs vel hvor lang syklus du har. Er vel max 42 dager tror jeg det er for å bruke monitor.Er det noen som har lange sykluser og har erfart at man ikke får max på første pp med monitoren og at den neste periode justerer seg slik og spør om tester senere slik at man rekker å få max? Hvis man forstod hva jeg mente..
Håper max er like rundt hjørnetTusen takk for svar[emoji4] Håper jeg får det i løpet av et par dager. Plutselig blitt redd for at jeg ikke lenger får EL. Begynner å stresse litt over å få det til igjen siden vi vet det fort kan bli mange aborter før en frisk spire sitter[emoji45]
Jeg har ikke så lang erfaring med monitoren. Men jeg har oppdaget at min lh topp er ganske kort. Så jeg har hatt lav på monitoren helt til 2 dager før el. Så går jeg direkte på maks dagen før el.
I begynnelsen ble jeg veldig stressa av det, og tenkte at egget ikke kom til å slippe osv. Men har nå lært meg til å vente i tålmodighet
Lykke til
Håper max er like rundt hjørnet
Prøvde dere lenge på førstemann?