Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Æsj... idag er dag 5 med HØY. Hvor blir det av MAKSIMAL?

Forrige pp kom MAKSIMAL etter 3 dager med HØY...
Idag er CD 16 og har ikke kjent noen EL smerter ennå.
Forrige pp fikk jeg MAKSIMAL på CD 18.
Maximal gjemmer seg hos meg og. Er flere dager forsinket. Blir gal. Nå har det bikket at det er fysisk mulig å ha blitt gravid etter sist gang vi hadde sex. Siden mannen er offshore.
 
Maximal gjemmer seg hos meg og. Er flere dager forsinket. Blir gal. Nå har det bikket at det er fysisk mulig å ha blitt gravid etter sist gang vi hadde sex. Siden mannen er offshore.
Mannen reiser også bort i helgen, så enten må den komme snart eller så syns jeg den skal vente til neste uke :)
 
Mannen reiser også bort i helgen, så enten må den komme snart eller så syns jeg den skal vente til neste uke :)
Nå sitter jeg å tenker at det hadde vært praktisk med en sånn lang pp på 48 dager. Da rekker han hjem igjen. Vi blir nok aldri fornøyde.
 
Nå sitter jeg å tenker at det hadde vært praktisk med en sånn lang pp på 48 dager. Da rekker han hjem igjen. Vi blir nok aldri fornøyde.
Da kom Max endelig etter 7 dager med Høy!

Tok en strimmel lørdag kveld og så begynnelsen på økning og neste morgen var monitor maks.

Heldigvis rakk mannen å komme hjem og vi la inn aksjer på søndag kveld.

Da er det bare å vente i 2 uker på at mensen ikke skal dukke opp!
 
Da kom Max endelig etter 7 dager med Høy!

Tok en strimmel lørdag kveld og så begynnelsen på økning og neste morgen var monitor maks.

Heldigvis rakk mannen å komme hjem og vi la inn aksjer på søndag kveld.

Da er det bare å vente i 2 uker på at mensen ikke skal dukke opp!
Ble ikke en lang pp. Max kom på samme CD som sist pp. Hadde bare ikke like mange høye dager før Max.
 
Har en fertilitetsmonitor som jeg rakk å bruke en syklus, jeg fikk den av ei som ikke rakk å bruke den og j ønsker å gi den videre:) ikke den nyeste typen. Har fire graviditetstester til den nye typen til overs også. Send mld v interesse :)
 
Jeg blir aldri klok på dette... :smiley-ashamed005
Høy i går, maks i dag. Når er el da? I dag? I morra? :confused013
 
Jeg blir aldri klok på dette... :smiley-ashamed005
Høy i går, maks i dag. Når er el da? I dag? I morra? :confused013
Det kan variere, men mest sannsynlig i morgen. Jeg har tempet i tillegg så da har det variert med første dag med max til monitoren sier lav igje, men som regel dag to med max eller når den sier høy etter max.
 
Det kan variere, men mest sannsynlig i morgen. Jeg har tempet i tillegg så da har det variert med første dag med max til monitoren sier lav igje, men som regel dag to med max eller når den sier høy etter max.
Trooor jeg pleier å få høy, maks, maks, høy. Så da er nok el i morra ja.
 
Trooor jeg pleier å få høy, maks, maks, høy. Så da er nok el i morra ja.
Etter første dag med max så er den programert til en dag til med max, så høy og så lav, samme om man tester eller ikke.
 
Etter første dag med max så er den programert til en dag til med max, så høy og så lav, samme om man tester eller ikke.
Så det vil
Også si at når jeg har gått fra maks til høy, så trenger jeg ikke teste mer?
 
Så det vil
Også si at når jeg har gått fra maks til høy, så trenger jeg ikke teste mer?
Etter første dag med max er det ikke nødvendig å teste mer egentlig.
 
Når pleier deres monitorer si at dere skal begynne å teste. Fødte pp ville den starte dag 7. Så dag 9 og denne gang og dag 9. men jeg hadde Max på dag 16 og 17. Da er det jo mange dager å teste. Vil den ikke redusere antall dager? Tror jeg hadde 5-6 dager før jeg fikk høy så Max.
 
Når pleier deres monitorer si at dere skal begynne å teste. Fødte pp ville den starte dag 7. Så dag 9 og denne gang og dag 9. men jeg hadde Max på dag 16 og 17. Da er det jo mange dager å teste. Vil den ikke redusere antall dager? Tror jeg hadde 5-6 dager før jeg fikk høy så Max.
Når jeg brukte monitoren så begynte jeg testinga på CD6 og fikk Max enten på CD12,13 eller 14. I begynnelsen så endret den fra CD6 til CD7/8 siden jeg fikk max på CD16 men så gikk den tilbake til CD6.
 
Back
Topp