Hva var greia med den boka? Klarte ikke å fatte om det var bra eller dårlig :/
Egentlig ikke jeg heller, men tror den er bra om den som har den ikke blir "bøsta"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den uka som var nå var ekstremt kjedelig, og den parseremonien så utrolig forutsigbar...
Er som hele produksjonen var lagt opp til at både Sandra og Malin skulle få bli.
Håper Stine er kul nok til å gi boka til Eileen, men den går sikkert til S eller M :/
Aaahh!At den som har boka kan skrive to navn i den og djevelen (eyeroll..) kommer og henter en og en og de må sjekke ut. Men hvis folk finner ut av hvem som har boka så må eieren av boka sjekke ut. Jeg så M og S gråte på reklamen så håper hvertfall en av de går..
Nei kan ikke huske det jeg heller. Tror jeg skal skrive sinnamail til tv3Helt enig! Kan ikke huske at det har vært så "tydelig" tidligere år..
Wææ sjukt om det ER han som har sendt ut caJeg tror det er Øystein som har den
Men er ikke Nina "fredet" imorgen også? Eller er det samme amuletten som nå skal til guttene?Jeg syns det er så kult om det er Øystein
Jeg tror han tar Nina eller Mikaela om det er han..
Usikker, men jeg tror kanskje han velger Sandra, siden hun er så stor trussel for EileenWææ sjukt om det ER han som har sendt ut ca
Hvilken jente tror du han isåfall vil ha ut?
Men er ikke Nina "fredet" imorgen også? Eller er det samme amuletten som nå skal til guttene?
Har noen av oss gjetta riktig? ikke si hvem isåfall da, men ja eller neiSett på viaplay og er sjokket