Vi Paradise tittere

Hva var greia med den boka? Klarte ikke å fatte om det var bra eller dårlig :/

At den som har boka kan skrive to navn i den og djevelen (eyeroll..) kommer og henter en og en og de må sjekke ut. Men hvis folk finner ut av hvem som har boka så må eieren av boka sjekke ut. Jeg så M og S gråte på reklamen så håper hvertfall en av de går..
 
Den uka som var nå var ekstremt kjedelig, og den parseremonien så utrolig forutsigbar...
Er som hele produksjonen var lagt opp til at både Sandra og Malin skulle få bli.
Håper Stine er kul nok til å gi boka til Eileen, men den går sikkert til S eller M :/

Helt enig, asså det var jo ingenting som skjedde på onsdag meen on another note: er det bare meg eller er det allerede lave nivået av kjekke gutter enda lavere i år? Synes alltid at danskene og svenskene lykkes her men ikke norge og i år ser og oppfører alle guttene seg som barn (kanskje fordi jeg har blitt eldre og da) jentene derimot oppfører seg relativt bra ifht andre sesonger (nok takket være eileen og nina)
 
At den som har boka kan skrive to navn i den og djevelen (eyeroll..) kommer og henter en og en og de må sjekke ut. Men hvis folk finner ut av hvem som har boka så må eieren av boka sjekke ut. Jeg så M og S gråte på reklamen så håper hvertfall en av de går..
Aaahh!
Ja da gir hun vel boka til S eller M da, kan ikke fatte noe annet.
Rart de skulle gråte da men. Blir vel Eileen og Jonas som drar.
 
Sniker fra juli....Så morsom tråd, PH er perfekt underholdning når man er gravid og sykemeldt ;) Og i dag er lykken stor over at CA ENDELIG røk ut :) Heia verdens vakreste Eileen, hun Jar virkelig vært seg selv der inne ( ja, vet hvem hun er i virkeligheten :) ). Ellers heier jeg på Jonas og Nina, dem er virkelig verdige vinnere. Ang boka har jeg en følelse på at det er Mikela som har den, selv om jeg ikke forstår hvorfor hun skulle ha fått den fra Stine :/ Tror dette blir en bra uke :)
 
Jeg syns det er så kult om det er Øystein :p
Jeg tror han tar Nina eller Mikaela om det er han..
 
Nei dere der tar dere alle feil :p hehe. Jeg tror at det er Eileen som har den! Så sandra drar i dag. Eventuelt mulig sandra har den og tok CA for å få alle av sporet...men nei jeg tipper Eileen hun har boka. Håper bare ikke det blir sånn at om djevelen nå kommer for sandra at de kan gjette hvem har boka, og om de gjetter riktig så må den personen sjekke ut og ca sjekke inn igjen...

P.S pains me to say it men er også villig til å vedde stort på at CA kommer inn igjen før finale, dere vet helt mot slutten kan gamle deltakere spille seg inn igjen.
 
Sett på viaplay og er sjokket:angry9
 
Back
Topp