Vi Paradise tittere

Ms.ink

Forelsket i forumet
Egen PH tråd :D :p

Sånn bortsett fra at vi er enige i at C-A er en ekkel, slem klyse, hva syns dere om de andre og hvem er favorittene?
 
Syns hun Celester er fryktelig irriterende,men samtidig fantastisk morsom! Ler virkelig så jeg griner av hun :D
Ellers så liker jeg Eileen veldig godt :) syns hun er så snill og søt :)
 
Liker Eileen best, så Nina og Jonas :)
Enig i at Celester er både morsom og irriterende, men mest irriterende for jeg blir gaaaal av sånn norsk engelsk opplegg :p
Hva syns dere om hu nye da?
 
Håper også Jonas og Nina vinner. Eileen er utrolig skjønn dame. :)
Håper virkeliiig CA ryker denne uka! Makan til usjarmerende type!
 
Liker Eileen best, så Nina og Jonas :)
Enig i at Celester er både morsom og irriterende, men mest irriterende for jeg blir gaaaal av sånn norsk engelsk opplegg :p
Hva syns dere om hu nye da?
Hun nye synes jeg er litt småklein, virker utilpass, i forhold til andre som har vært nye og sjekket inn.

Nå blir jeg irritert av at CA får makt og blir kåret til alle titler gang på gang...
 
Satser på at den "makta" han har fått egentlig er en ulempe. Det virker jo litt som at de bygger det opp til det i alle fall
 
Får vondt av Eileen som bare er snill med stine, når stine og øystein planlegger som de gjør...
 
Ja off, vet ikke helt om jeg liker Øystein så godt jeg når han holder på sånn med alle jenter som han gjør

Liker han ikke litt engang siden han roter rundt som han vil, men hvis Eilen gjør det så skal han kaste hu ut og få seg ny partner. At han ikke ser det sjøl at det er helt på trynet med en slik tankegang!
 
Åhh elsker at Jonas fikk bli, men ikke like fornøyd med at Celester dro, ville heller hatt ut teite Stine...
 
Rart at Jørgen ikke selv ser at han også blir brukt som brikke av C-A.. Jørgen virker jo egentlig ganske smart, men tydeligvis ikke. Skjønner ikke hvorfor folk ikke ser at c-a bare tar ut en og en av de han spiller med så lenge han selv kommer mot toppen *frustrerende*
 
Kom over denne gruppen! Gøy! Når man er sykemeldt er Paradise skikkelig tidsfordriv..... Sniker fra juli :p Vet dere hvor lenge det er igjen av PH? Klarer ikke finne det noe sted!
 
Nina og Jonas all the way! Han er så morsom hver gang han sier " næi æ e ikje noe spent før dagens parseremoni" xD mn Eileen er også supersøt og så vakker <3 må si jeg liker at Mikela "grew some balls".

Håper litt på at malin kommer inn neste uke, så carl ditcher hu nye og jørgen "tar henne" så stine endelig får se hvor dum hun var som valgte CA
OG Celester hadde ikke måtte dra i går om hun valgte mayo den gangen...mn er vel for dum hele gjengen det til å se at de bare er "bruk og kast" for CA.

Men uansett hvor enn mye vi missliker den lille hypokriten/ draco malfoy lookalike x) så må dere innrømme at han virkelig spiller bra. Han tar tak i nye folk fort og det fungerer fordi de fleste der er for dumme til å skjønne hva som skjer x) mn fyi jeg irriterer også vettet av meg hver gang han snakker! Jørgen er teit og blir nok "skippet ut" snart av CA og Øystein og Stine er bare clueless. (sorry for å ha tatt en Celester og brukt noen eng ord mn av og til må man bare xD)
 
Back
Topp