Vi Paradise tittere

Kan Sandra være mer bitter? :D det er finale uke!! Blir oppgitt over folk som melder seg på paradise og ikke er klar over at det er et spill :p
Hahah I know :p
Off fatter ikke at hun ikke forsto at såklart vil Øystein stå med Eileen.

Er forøvrig kjempehappy med at Nina er ute, alltid likt henne men fikk henne ekstremt i vranghalsen da hun gjorde det hun gjorde mot Eileen.
 
Nei uff teit.. Nina og jonas fortjener virkelig å være i topp 3! Dette er bull**** jørgen og stine...uff nikkedukker fortjener ikke det mer. Håper Eileen vinner mn uff ikke Øystein. Eller skjønner om ca vinner..men malin eh :/
 
Jeg var så uheldig å komme over bildet fra finalen på facebook... :( så jeg vet hvem som vinner, men gleder meg til å se hvordan de kommer seg dit!
 
Eileen og Øystein. Mye pga Eileen, men Øystein også. Han er den eneste som ikke ble kasta ut og måtte bli redda inn igjen de siste to ukene :p
 
Heier på Carl Aksel og Stine, jeg :p har mislikt CA sterkt hele sesongen, men han har jo trossalt spilt seg til topps så føler nesten han fortjener det.
 
Tror ikke CA hadde sluppe kula til syvende og sist :p Eileen fortjente det virkelig! Medt oppriktige mennesket som har vært med noen gang:)
 
Back
Topp