Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!!!Falskere kjerring skal man lete lenge etter!
Jepp!!!
Herre, alle fatter jo at hun juger så det renner av hu
Hu er sjukt god til å spille den dama altså! Slutter aldri å overraske! Selv om det var dritt gjort mot Eileen så er det jo et spill, der det kun kan være ei jente og en gutt til slutt. Hadde hu stått mot Eileen i finalen hadde hu tapt. Men fy søren! - Var ikke forventa!
Hu er sjukt god til å spille den dama altså! Slutter aldri å overraske! Selv om det var dritt gjort mot Eileen så er det jo et spill, der det kun kan være ei jente og en gutt til slutt. Hadde hu stått mot Eileen i finalen hadde hu tapt. Men fy søren! - Var ikke forventa!
Enig! Bra spilt synes jeg x) selv om jeg er ganske sikker på at CA (om ikke også Eileen) klarer å spille seg inn igjen. Og bra gjort av Stine alt det hun sa mot slutten
Haha glemte noe helt i kaoset...hva med Øysteins kommentar om at han og CA er mest likbare folk da? Omg jeg lo godt...
Haha, likbare folk ja Han ser vel selv at de kanskje ikke er så likbare likevel hvis han følger med på tv'en
Ja du det er noe jeg tenkte på her om dagen. Øystein går egentlig frem som et utrolig dårlig eksempel for unge gutter! Flere av jentene han har ligget med har først sagt nei, Eileen sa nei om og om igjen og jeg skjønner jo at de alle er keen på han og sier bare først nei fordi det er på tv. Men uansett et nei er et NEI uansett bakgrunn og han presset stadig på, synes han slapp billig unna uten noe offentlig debatt. Fordi sånn kan voldtekter starte...
Blir ikke dagens episode lagt ut tidligere?
Enig! Bra spilt synes jeg x) selv om jeg er ganske sikker på at CA (om ikke også Eileen) klarer å spille seg inn igjen. Og bra gjort av Stine alt det hun sa mot slutten
Haha glemte noe helt i kaoset...hva med Øysteins kommentar om at han og CA er mest likbare folk da? Omg jeg lo godt...