Vi Paradise tittere

Åååhh fyy faen for ei falsk kjerring. Er så sykt forbanna...
Hun kunne lett tatt Mikela istedet.
Null respekt her i gården for å dolke sin beste venninne der inne i ryggen og i tillegg gråte når hun drar.

Jadajada bra spilt av Nina blablabla *himler med øya*
 
Hu er sjukt god til å spille den dama altså! Slutter aldri å overraske! Selv om det var dritt gjort mot Eileen så er det jo et spill, der det kun kan være ei jente og en gutt til slutt. Hadde hu stått mot Eileen i finalen hadde hu tapt. Men fy søren! - Var ikke forventa! :p
 
Hu er sjukt god til å spille den dama altså! Slutter aldri å overraske! Selv om det var dritt gjort mot Eileen så er det jo et spill, der det kun kan være ei jente og en gutt til slutt. Hadde hu stått mot Eileen i finalen hadde hu tapt. Men fy søren! - Var ikke forventa! :p

Jeg var såå sikker på at Eileen hadde boka, så switcha jeg over til Nina når hu røk ut. Skjønte vel nesten det siden jeg hadde gjort nøyaktig det samme som Nina når det er så tett opp mot finalen. God taktikk er å sende ut noen i sin egen allianse også, men kunne jo ikke kasta ut partneren sin og Mikela er/var jo så mislikt :p
 
Last edited:
Hu er sjukt god til å spille den dama altså! Slutter aldri å overraske! Selv om det var dritt gjort mot Eileen så er det jo et spill, der det kun kan være ei jente og en gutt til slutt. Hadde hu stått mot Eileen i finalen hadde hu tapt. Men fy søren! - Var ikke forventa! :p

Enig! Bra spilt synes jeg x) selv om jeg er ganske sikker på at CA (om ikke også Eileen) klarer å spille seg inn igjen. Og bra gjort av Stine alt det hun sa mot slutten :D

Haha glemte noe helt i kaoset...hva med Øysteins kommentar om at han og CA er mest likbare folk da? Omg jeg lo godt...
 
Synes Nina gjorde det bra jeg! Ja, hun kunne ha sendt ut hvem som helst andre, men da hadde de også hatt større grunn til å tro at det var henne... Hun gjorde det riktige ;)
 
Enig, selvom det var kjipt at hun røk så var det riktig for Nina å sende henne ut om hun skal ha en mulighet til å vinne i en finale..
 
Det var riktig valg av Nina, hun ville ikke hatt sjans i en finale mot Eileen. Og tviler på at Nina får en fordel i finaleuka som hun kan bruke for å hive ut de sterkeste konkurrentene.
 
Enig! Bra spilt synes jeg x) selv om jeg er ganske sikker på at CA (om ikke også Eileen) klarer å spille seg inn igjen. Og bra gjort av Stine alt det hun sa mot slutten :D

Haha glemte noe helt i kaoset...hva med Øysteins kommentar om at han og CA er mest likbare folk da? Omg jeg lo godt...

Haha, likbare folk ja :p Han ser vel selv at de kanskje ikke er så likbare likevel hvis han følger med på tv'en :p
 
Haha, likbare folk ja :p Han ser vel selv at de kanskje ikke er så likbare likevel hvis han følger med på tv'en :p

Ja du det er noe jeg tenkte på her om dagen. Øystein går egentlig frem som et utrolig dårlig eksempel for unge gutter! Flere av jentene han har ligget med har først sagt nei, Eileen sa nei om og om igjen og jeg skjønner jo at de alle er keen på han og sier bare først nei fordi det er på tv. Men uansett et nei er et NEI uansett bakgrunn og han presset stadig på, synes han slapp billig unna uten noe offentlig debatt. Fordi sånn kan voldtekter starte...
 
Ja du det er noe jeg tenkte på her om dagen. Øystein går egentlig frem som et utrolig dårlig eksempel for unge gutter! Flere av jentene han har ligget med har først sagt nei, Eileen sa nei om og om igjen og jeg skjønner jo at de alle er keen på han og sier bare først nei fordi det er på tv. Men uansett et nei er et NEI uansett bakgrunn og han presset stadig på, synes han slapp billig unna uten noe offentlig debatt. Fordi sånn kan voldtekter starte...


Der er både jeg og sambo enig! Han oppfører seg utrolig respektløst overfor kvinner! Han jeg har vært i rettsak mot var nøyaktig sånn som Øystein oppfører seg og syns det er rart at ingen har grepet inn å sagt no...
 
Enig! Bra spilt synes jeg x) selv om jeg er ganske sikker på at CA (om ikke også Eileen) klarer å spille seg inn igjen. Og bra gjort av Stine alt det hun sa mot slutten :D

Haha glemte noe helt i kaoset...hva med Øysteins kommentar om at han og CA er mest likbare folk da? Omg jeg lo godt...


Haha jeg lo så godt av den kommentaren! Fysøren!! Likbare my ass, nesten alle (føler jeg) liker Nina&Jonas og ikke de andre!
 
Hah ah hahaaa fryder meg nå jeg. :p
Jaa Nina, du sender ut partneren til Øystein og Malin, men forventer at din egen partner skal stå trygt hos Malin da. Jeppda. *ler*
Burn bitch
 
Back
Topp