Vi Paradise tittere

Diiiigga twisten og forventet meg ikke den! Litt rart da hvordan Nina kan gå fra å være smart og spille bra til å bli så dum og naiv å tro at Jonas ble å stå trygt bak sine motstandere..
 
Jaaja, gir opp hele greia, glad det bare er ei uke igjen :p
Merker at jeg tåler ikke dette når jeg er pregzilla hahahh :D
Kjenner jeg bare blir sur for at Nina, som nå har dolka begge venninnene sine i ryggen, ikke skulle få en smell idag, selv om jeg ikke syns Jonas fortjente å ryke.

Håper bare Eileen kommer inn igjen for hun er den eneste jeg vil skal vinne nå.
Hvis ikke så driter jeg i hvem som vinner akkurat nå :p haha sur hormonella her i gården :p offf
 
Hah ah hahaaa fryder meg nå jeg. :p
Jaa Nina, du sender ut partneren til Øystein og Malin, men forventer at din egen partner skal stå trygt hos Malin da. Jeppda. *ler*
Burn bitch

Såå glad Jonas ikke røk ut men utrooolig dumt spill av Nina! Skuffende. Her hadde hun sjansen til å spille ut øystein OG malin - to spillere som står sterkt. Da hadde hun bare måttet spille mot sandra og jørgen for mikela og daniel hadde ikke vært farlig i en finale. Utrolig tåpelig spilt av Nina...
 
Såå glad Jonas ikke røk ut men utrooolig dumt spill av Nina! Skuffende. Her hadde hun sjansen til å spille ut øystein OG malin - to spillere som står sterkt. Da hadde hun bare måttet spille mot sandra og jørgen for mikela og daniel hadde ikke vært farlig i en finale. Utrolig tåpelig spilt av Nina...

Der er jeg så utrolig enig. ble skikkelig oppgitt når Nina valgte de som truer hennes plass i finalen over de som er/har vært i hennes "allianse"! Hun hadde en gylden mulighet nok en gang til å spille ut sterke spillere som har all grunn til å dolke henne (og Jonas) i ryggen...

Nå er jeg ganske sikker på hva som skjer neste uke på ph, så er ikke fullt så spennende lenger..
 
Hadde Nina gitt amuletten til Mikela, hadde hun både fått sendt ut sterke konkurrenter OG hatt evt Mikela med seg inn i finalen. Med tanke på hvor mislikt Mikela er/var, hadde det ikke vært noe problem for Nina å vinne over henne. Nei, hun var dum og naiv. Selv heier jeg på henne til siste slutt, kanskje det bare er nordlendingen i meg :p
 
Gårdagens parsermoni va så braa!! Utrykke til Malin og Øystein når Jonas fikk bli va priceless! Nu måå Jonas og Nina vinne, og det e fortjent!! De har begge vært på hotellet fra dag 1, og de har vært partnera omtrent hele oppholde også! Litt skittent spill må til om man vil vinne :-D
 
Fått det med meg men ikke navnene :p
Stakkars person som har lekket det altså

Jeg har dessverre fått med meg det men skal uansett følge med og ofc ikke avsløre :) synes for øvrig at det er mer interresant "story" fir avisene HVEM det var som avslørte og hvilken tilknytning de har til showet.
 
Jaa tror jeg også med mindre det bare er en som får sjekke inn. Da kommer det jo an på hvem som er kjappest å slippe kula :p

Tror det er helt lik opplegg som ifjor. Da var det sånn at alle de som var raskest fikk velge ny partner. Feks hvis Nina og Øystein er raskere enn Sandra og Daniel til å slippe kula så får de velge, mens de andre to må sjekke ut.
 
Kan Sandra være mer bitter? :D det er finale uke!! Blir oppgitt over folk som melder seg på paradise og ikke er klar over at det er et spill :p
 
Back
Topp