Steinbukken'90
Forelsket i forumet
Jeg VISSTE at Jonas ikke kom til å ryke!! I såfall hadde det vært tidenes kjedligste episode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hah ah hahaaa fryder meg nå jeg.
Jaa Nina, du sender ut partneren til Øystein og Malin, men forventer at din egen partner skal stå trygt hos Malin da. Jeppda. *ler*
Burn bitch
Såå glad Jonas ikke røk ut men utrooolig dumt spill av Nina! Skuffende. Her hadde hun sjansen til å spille ut øystein OG malin - to spillere som står sterkt. Da hadde hun bare måttet spille mot sandra og jørgen for mikela og daniel hadde ikke vært farlig i en finale. Utrolig tåpelig spilt av Nina...
Nei, heldigvis ikke! Så ikke avslør det for oss andre!Flere her som har fått med seg at årets vinnere ble avslørt i helgen?
Fått det med meg men ikke navneneFlere her som har fått med seg at årets vinnere ble avslørt i helgen?
Fått det med meg men ikke navnene
Stakkars person som har lekket det altså
Nei, heldigvis ikke! Så ikke avslør det for oss andre!
Phew! Da får jeg bare glede meg til de kommende episodeneEr ikke en som spoiler for andre da jeg absolutt haaater det selv
Jaa tror jeg også med mindre det bare er en som får sjekke inn. Da kommer det jo an på hvem som er kjappest å slippe kulaTror nok Jonas, Carl Aksel og Eileen kommer inn igjen imårn. Muligens Mikela
Jaa tror jeg også med mindre det bare er en som får sjekke inn. Da kommer det jo an på hvem som er kjappest å slippe kula
JaFlere her som har fått med seg at årets vinnere ble avslørt i helgen?