Vi Paradise tittere

Vel, han spiller jo bra, men veldig uærlig. Misliker sterkt at han sier at alle andre lyver og spiller så uærlig, når det eneste han er konge i er å lyve.

Hahah sambo mente jeg skulle ringe tv3 og spørre hvor lenge ca skulle være med så jeg visste hvor lenge jeg skulle droppe å se ph :p
 
Jeg synes og at Carl-Aksel er teit og uærlig..men ærlig talt så vil jeg ikke at han skal gå ut! Han er morsom, flink å spille spillet og det er han som skaper mye drama..og DET er bra tv altså!! :-D Håper IKKE Malin kommer inn igjen, henne likte jeg ikke!
 
må nok si som lilleekorn jeg også, at uten carl aksel så ville det jo ikkje blitt noe liv der inne...han står jo for omtrent all underholdning.. uansett kor uærlig han er, så lager han jo drama, og det er jo det som er meninga med paradise er det ikke? ellers så hadde jeg håpet at vegard skulle vinne hele driten. syns mikaela burde bruke huet sitt litt mer jeg da, og dumt at celester måtte reise :-(
 
Haha told u so girls ;) der er malin og sandra omg, mannen ble deprimert for han ble så glad når de røk ut x) men nå får stine en lekse ser det ut til ;)
 
Sniker fra oktober :) PH er min guilty pleasure :p og jeg må bare si at det faktum at Sandra kom inn igjen - jeg ble skikkelig skuffa, syns hun virker som en utspekulert en...hun og C-A er de to jeg virkelig ikke håper vinner
 
Samme... Klager på andres uærlige og skitne spill når det er det eneste han er konge av.

Så enig med dere! Også Øystein da æsj- har seg med sandra, bli sugd av og kysser med stine SÅ kysse Eileen og alle tre er uvitende om de to andre.. Håper virkelig det kommer frem at han igjen hadde seg med sandra, det rører nok ikke eileen (smart) men Jørgen kommer til å se rødt.

Sier det igjen..håper sandra og malin nå kaster ut stine så hun lærer. Jeg savner intervju med stine i dag om hva hun synes om situasjonen, for hun må jo skjønne at hun ikke har sjangs med verken CA eller Jørgen...
 
Bye bye stine. Hvem vil dere se i en finale? Jeg vil virkelig se nina/jonas vs carl aksel/sandra(?) hehe. Men tenker at Eileen og Øystein kanskje hadde hatt bedre sjangs mot CA (med mindre Øystein gjør noe dumt da..)
 
Jeg håper inderlig at Carl Aksel kommer til finalen mot Jonas og Nina. Alle CA har vært i "alianse" med har han sørga for at har ryki ut så han selv kommer seg videre. Dette innser de jo alle og enhver etter hver parsermoni. Så det fantastiske er jo at juryen kommer til å bestå av mennesker som ikke kommer til å unne CA en seier (om de ikke er helt fjerne da) og da kommer alle til å velge Jonas og Nina! Gleder meg :p
 
Jeg håper inderlig at Carl Aksel kommer til finalen mot Jonas og Nina. Alle CA har vært i "alianse" med har han sørga for at har ryki ut så han selv kommer seg videre. Dette innser de jo alle og enhver etter hver parsermoni. Så det fantastiske er jo at juryen kommer til å bestå av mennesker som ikke kommer til å unne CA en seier (om de ikke er helt fjerne da) og da kommer alle til å velge Jonas og Nina! Gleder meg :p

Ser den og jeg håpet på dette selv men det er dessverre ikke en selvfølge. Altså bare se på stine, ja hun innså at hun var dum men til syvende og sist vil hun gå for CA. MEN blir spennende å se om hun har baller nok til å gi den boka til eileen, da blir det nok fun neste uke :D
 
Ser den og jeg håpet på dette selv men det er dessverre ikke en selvfølge. Altså bare se på stine, ja hun innså at hun var dum men til syvende og sist vil hun gå for CA. MEN blir spennende å se om hun har baller nok til å gi den boka til eileen, da blir det nok fun neste uke :D

Satser på at Eileen eller Mikela får den! :D Tror det skjer noe negativt for CA neste uke
 
Den uka som var nå var ekstremt kjedelig, og den parseremonien så utrolig forutsigbar...
Er som hele produksjonen var lagt opp til at både Sandra og Malin skulle få bli.
Håper Stine er kul nok til å gi boka til Eileen, men den går sikkert til S eller M :/
 
Den uka som var nå var ekstremt kjedelig, og den parseremonien så utrolig forutsigbar...
Er som hele produksjonen var lagt opp til at både Sandra og Malin skulle få bli.
Håper Stine er kul nok til å gi boka til Eileen, men den går sikkert til S eller M :/
Tror produksjonen er lagt opp til at Sandra, Malin og C-A skal så langt så overhodet mulig. Føler hele dritten er forhåndsbestemt.
 
Bye bye stine. Hvem vil dere se i en finale? Jeg vil virkelig se nina/jonas vs carl aksel/sandra(?) hehe. Men tenker at Eileen og Øystein kanskje hadde hatt bedre sjangs mot CA (med mindre Øystein gjør noe dumt da..)
Vil se Øystein og Eileen/Nina og Jonas :D
C-A fortjener ikke å stå i en finale
 
Ser den og jeg håpet på dette selv men det er dessverre ikke en selvfølge. Altså bare se på stine, ja hun innså at hun var dum men til syvende og sist vil hun gå for CA. MEN blir spennende å se om hun har baller nok til å gi den boka til eileen, da blir det nok fun neste uke :D
Hva var greia med den boka? Klarte ikke å fatte om det var bra eller dårlig :/
 
Back
Topp