Det bruker å være 3 runder med uttak. Noen plasser får man byttet et forsøk med to frysforsøk feks.Hei! Jeg slenger meg på i denne tråden. Opprettet bruker på forumet her i januar, da jeg som 40-åring og single skulle prøve få mitt første barn, gjennom IVF i Danmark (Maigaard). Alt gikk bra med stimuleringen, fikk ut 15 egg, men kun 4 ble normalt befruktet. Av disse satte jeg inn et 2-dagers embryo. Ble ikke gravid. Men..det ble også en blastocyst av god kvalitet av dette forsøket. Den har ligget på frys siden januar, men nå i september skal jeg ha et fryseforsøk med denne. Hvis alt går som planlagt. Skal ha kontroll av livmorslimhinnen nå på tirsdag og for å planlegge når Ovitrelle skal settes.
Jeg kjøpte en "3-pakk løsning" hos Maigaard, men er usikker på om fryseforsøket teller som ett forsøk, eller er det snakk om 3 runder med stimulering og egguttak? Jeg vurderer å droppe videre behandling hos Maigaard etter dette kommende fryseforsøket. Selv om hormonnivåene mine er gode, er jeg nå nærmere 41 år enn 40.. Jeg tror jeg satser på eggdonasjon/dobbeldonasjon dersom kommende fryseforsøk ikke går riktig veg..
Er egentlig skikkelig trist og nedstemt om dagen, og det hjelper sikkert ikke på. Hadde aldri trodd jeg skulle sitte her som 40-åring, uten mann og barn.
Heier på dere alle!
Krysser fingrene for at en spire klamrer seg fast i september! Lykke til!