Nå fikk du meg til å le her Saltvann, ser hele situasjonen for meg og kan forstå at det ble litt klabb utav det Gull verdt sånne greie og forståelsesfulle camping-eiere da! Og en god historie å mimre tilbake på!
Det høres jo ut som et positivt førsteinntrykk fra Maigaard, så spennende å høre hans konklusjon om hva dere bør gjøre, og om det er stor forskjell fra praksisen i Norge!
Ikke tenk på noe av det du skrev kjære deg, jeg synes det var så fantastisk fint skrevet og det traff meg rett i hjertet! Jeg tenker akkurat som deg: er bare overlykkelig for at det ikke er spredning, for det har jeg absolutt ikke tid til akkurat nå
Skal ha møte med kirurger og team imorgen tidlig for å gå igjennom behandlingen fremover, så her går det unna! Nyt feriedagene og masse lykke til med svar fra Maigaard!
Jeg syns du også er rimelig festlig, "rett og slett ikke tid til spredning akkurat nå" Det er godt man har humoren i behold, da kommer man så mye bedre ut av ting Det tenker jeg iallfall! Håper dagen gikk bra og at planen fremover er satt!