Det var akkurat slik jeg tenkte sist, greiest å legge alle kortene på bordet. Men så skjedde det ting mens jeg lå sykemeldt på sykehuset som jeg syns var veldig lite greit gjort, så mistet en del tillitt. Jeg er i utgangspunktet ganske åpen, og jeg "skammer" meg aldeles ikke over at vi trenger hjelp, på ingen måte. Jeg bare føler ikke at de "fortjener" min åpenhet og sårbarhet. Om det virker forståelig. Hvis det ikke hadde vært slik at vi planlegger et barn til, hadde jeg funnet på noe annet å gjøre
Sorry syting
Ja, det forstår jeg veldig godt! Er stor forskjell på relasjonen man får med sjefen og jeg har selv opplevd å miste tillit i tidligere jobber. Det er vanskelig og gjør at man verner om privatlivet sitt med nebb og klør.
Ja, synd når det blir slik. De prøvde rett å slett å lure meg. Det finner jeg meg ikke i. Dessuten er det så som så med "taushetsplikten" der, så tenker jeg holder munn. Nok om det Jeg er i dialog med Maigaard og de ønsker journalen min fra Hausken! Den skal jeg få tak i på mandag