Vi over 38

Det var akkurat slik jeg tenkte sist, greiest å legge alle kortene på bordet. Men så skjedde det ting mens jeg lå sykemeldt på sykehuset som jeg syns var veldig lite greit gjort, så mistet en del tillitt. Jeg er i utgangspunktet ganske åpen, og jeg "skammer" meg aldeles ikke over at vi trenger hjelp, på ingen måte. Jeg bare føler ikke at de "fortjener" min åpenhet og sårbarhet. Om det virker forståelig. Hvis det ikke hadde vært slik at vi planlegger et barn til, hadde jeg funnet på noe annet å gjøre:)

Sorry syting
Ja, det forstår jeg veldig godt! Er stor forskjell på relasjonen man får med sjefen og jeg har selv opplevd å miste tillit i tidligere jobber. Det er vanskelig og gjør at man verner om privatlivet sitt med nebb og klør.

Ja, synd når det blir slik. De prøvde rett å slett å lure meg. Det finner jeg meg ikke i. Dessuten er det så som så med "taushetsplikten" der, så tenker jeg holder munn. Nok om det :) Jeg er i dialog med Maigaard og de ønsker journalen min fra Hausken! Den skal jeg få tak i på mandag :)
 
Så bra, da skjer det ting! Hva ligger prisen på hos Maigaard? Vil tro de er billigere enn Hausken? En Danmarksrur kan jo være kjekt også oppi det hele. Heller mot å prøve det en siste gang, dersom vi ikke lykkes i det offentlige. Time will show. Masse lykke til ihvertfall i møtet ditt med Maigaard, håper de lager en suveren plan for deg videre :Heartred

Ja, synd når det blir slik. De prøvde rett å slett å lure meg. Det finner jeg meg ikke i. Dessuten er det så som så med "taushetsplikten" der, så tenker jeg holder munn. Nok om det :) Jeg er i dialog med Maigaard og de ønsker journalen min fra Hausken! Den skal jeg få tak i på mandag :)[/QUOTE]
 
Så bra, da skjer det ting! Hva ligger prisen på hos Maigaard? Vil tro de er billigere enn Hausken? En Danmarksrur kan jo være kjekt også oppi det hele. Heller mot å prøve det en siste gang, dersom vi ikke lykkes i det offentlige. Time will show. Masse lykke til ihvertfall i møtet ditt med Maigaard, håper de lager en suveren plan for deg videre :Heartred

Ja, synd når det blir slik. De prøvde rett å slett å lure meg. Det finner jeg meg ikke i. Dessuten er det så som så med "taushetsplikten" der, så tenker jeg holder munn. Nok om det :) Jeg er i dialog med Maigaard og de ønsker journalen min fra Hausken! Den skal jeg få tak i på mandag :)
[/QUOTE]
Ja, vi får se. De skal gi oss vår vurdering på bakgrunn av journalen de får tilsendt på mandag. Der bruker de ikke Dhea, ikke lov i DK. Jeg startet på dhea ifjen igår. Vrir hjernen min rundt i forhold til jobb og DK tur, så hadde vært topp om jeg hadde fått det til iløpet av ferien! Skal jobbe fra 3-7 august, så 3 uker ferie. Men hvis jeg skal dit iløpet av ferien, rekker jeg ikke å gå på Dhea i 8 uker først... Men får bare roe ned litt i hodet og se hva de sier. Ordner seg vel :) Håper det går greit med deg og at mandagen blir en bra dag :)
 
Ja, vi får se. De skal gi oss vår vurdering på bakgrunn av journalen de får tilsendt på mandag. Der bruker de ikke Dhea, ikke lov i DK. Jeg startet på dhea ifjen igår. Vrir hjernen min rundt i forhold til jobb og DK tur, så hadde vært topp om jeg hadde fått det til iløpet av ferien! Skal jobbe fra 3-7 august, så 3 uker ferie. Men hvis jeg skal dit iløpet av ferien, rekker jeg ikke å gå på Dhea i 8 uker først... Men får bare roe ned litt i hodet og se hva de sier. Ordner seg vel :) Håper det går greit med deg og at mandagen blir en bra dag :)

Spennande, Saltvann! Hald oss oppdaterte om erfaringane med Maigaard. Spesielt at DHEA ikkje er lov i DK, men i Norge på resept. Hmmm... Eg går jo også på DHEA no, har lest at ein bør gå på det minimum 6 veker for at det skal ha effekt, så kanskje det går bra i august likevel. Kven som har gitt deg råd om åtte veker? For min del blir deg nok sju veker med DHEA før sprøytestart.
 
Takk det samme, håper på en fin og avslappende helg med lite tankekjør, og en god mandag med mange positive tilbakemeldinger for oss:Heartred

Ja, vi får se. De skal gi oss vår vurdering på bakgrunn av journalen de får tilsendt på mandag. Der bruker de ikke Dhea, ikke lov i DK. Jeg startet på dhea ifjen igår. Vrir hjernen min rundt i forhold til jobb og DK tur, så hadde vært topp om jeg hadde fått det til iløpet av ferien! Skal jobbe fra 3-7 august, så 3 uker ferie. Men hvis jeg skal dit iløpet av ferien, rekker jeg ikke å gå på Dhea i 8 uker først... Men får bare roe ned litt i hodet og se hva de sier. Ordner seg vel :) Håper det går greit med deg og at mandagen blir en bra dag :)[/QUOTE]
 
Spennande, Saltvann! Hald oss oppdaterte om erfaringane med Maigaard. Spesielt at DHEA ikkje er lov i DK, men i Norge på resept. Hmmm... Eg går jo også på DHEA no, har lest at ein bør gå på det minimum 6 veker for at det skal ha effekt, så kanskje det går bra i august likevel. Kven som har gitt deg råd om åtte veker? For min del blir deg nok sju veker med DHEA før sprøytestart.
Selvfølgelig! Ja, det hadde vært fint, så slipper jeg å tenke noe mer på det. Det er klinikken som sier det, minimum 8 uker.
 
Selvfølgelig! Ja, det hadde vært fint, så slipper jeg å tenke noe mer på det. Det er klinikken som sier det, minimum 8 uker.
Hmmm, eg er også hos Hausken, så det var jo rart. Eg fekk ikkje samme beskjed. Uansett, satsar på at det fører til fleire og betre egg for oss begge! :flower
 
Hmmm, eg er også hos Hausken, så det var jo rart. Eg fekk ikkje samme beskjed. Uansett, satsar på at det fører til fleire og betre egg for oss begge! :flower

Ja, det er litt rart. Jeg fant dette. " Studies have demonstrated that supplementation for at least 6 weeks is required before, based on improved egg quality, statistically significant improvements in female fertility can be observed in women with low androgen levels.* Peak effectiveness is reached between 16-20 weeks of DHEA supplementation." Ja!!! HÅPER!! :)
 
Så bra, da skjer det ting! Hva ligger prisen på hos Maigaard? Vil tro de er billigere enn Hausken? En Danmarksrur kan jo være kjekt også oppi det hele. Heller mot å prøve det en siste gang, dersom vi ikke lykkes i det offentlige. Time will show. Masse lykke til ihvertfall i møtet ditt med Maigaard, håper de lager en suveren plan for deg videre :Heartred

Ja, synd når det blir slik. De prøvde rett å slett å lure meg. Det finner jeg meg ikke i. Dessuten er det så som så med "taushetsplikten" der, så tenker jeg holder munn. Nok om det :) Jeg er i dialog med Maigaard og de ønsker journalen min fra Hausken! Den skal jeg få tak i på mandag :)
[/QUOTE]

Prisen blir omtrent det samme. 22 000 DKK. + 2000 for assisted hat. Det blir omtrent det samme som hos Hausken. Så kommer reise og hotell i tillegg.
 
Ja, det er litt rart. Jeg fant dette. " Studies have demonstrated that supplementation for at least 6 weeks is required before, based on improved egg quality, statistically significant improvements in female fertility can be observed in women with low androgen levels.* Peak effectiveness is reached between 16-20 weeks of DHEA supplementation." Ja!!! HÅPER!! :)
Ja, det er den referansen eg også har sett. Så då satsar me på at 6-7 veker med DHEA gjer susen!:hello2
 
Å nei, så trist å lese Blåklokke78, sender deg en god trøsteklem...ta vare på deg selv! :HeartredHva tenker du om veien videre nå?
Vet virkelig ikke. Må rett og slett høre litt hva de sier på klinikken når vi kommer på oppsummeringssamtalen i august. Men usikker på om vi har råd også. Hadde egentlig satt 42 års dagen min kommende uke som siste frist for meg selv, for er så redd for den økte sykdomsfaren hos fosteret jo eldre jeg blir, og mannen fyller tross alt 50 i mars. Men jeg har egentlig litt lyst på et siste forsøk. Men da blir det vel ikke før i sept.
 
Vet virkelig ikke. Må rett og slett høre litt hva de sier på klinikken når vi kommer på oppsummeringssamtalen i august. Men usikker på om vi har råd også. Hadde egentlig satt 42 års dagen min kommende uke som siste frist for meg selv, for er så redd for den økte sykdomsfaren hos fosteret jo eldre jeg blir, og mannen fyller tross alt 50 i mars. Men jeg har egentlig litt lyst på et siste forsøk. Men da blir det vel ikke før i sept.


Hei blåklokke. Tenkt på deg de siste dagene. Jeg forstår deg veldig godt, ikke så lett å vite hva man skal gjøre. Håper du klarer å slappe av og nyte sommeren likevel, selv om jeg skjønner det er vanskelig. Jeg har våknet opp de siste dagene og vært litt deppa jeg også, men har nå lagt opp en foreløpig plan i hodet mitt. Jeg ønsker deg iallfall fine dager fremover, så faller nok det rette valget på plass etterhvert :Heartred
 
Vårsol! Håper du får sove godt i natt:Heartred Sender avgårde alle gode tanker for morgendagen og skal tenke på deg og håpe på positive nyheter. Om ikke, så ordner det seg også. Sterke jente!! :wav
 
Vårsol! Håper du får sove godt i natt:Heartred Sender avgårde alle gode tanker for morgendagen og skal tenke på deg og håpe på positive nyheter. Om ikke, så ordner det seg også. Sterke jente!! :wav
Støttar Saltvann her. Lykke til i morgon, Vårsol, me sender mange gode tankar din veg og håpar på positive nyheiter. ❤️
 
Jeg forstår deg, og hvor utrolig vanskelig det må være å komme til den konklusjonen, håper du kan nyte sommeren også og få lagt en plan til høsten, masse lykke til uansett valg!:Heartred

Vet virkelig ikke. Må rett og slett høre litt hva de sier på klinikken når vi kommer på oppsummeringssamtalen i august. Men usikker på om vi har råd også. Hadde egentlig satt 42 års dagen min kommende uke som siste frist for meg selv, for er så redd for den økte sykdomsfaren hos fosteret jo eldre jeg blir, og mannen fyller tross alt 50 i mars. Men jeg har egentlig litt lyst på et siste forsøk. Men da blir det vel ikke før i sept.
 
Nå ble jeg litt blank i øynene her og varm i hjertet, dere fine folk! :Heartred
Ja, imorgen blir en viktig og merkelig dag, jeg ber og håper på det beste også, både på sykehuset og med utviklingen av eggene. Roer ned med et glass rosevin og lett underholdning, trenger ikke noe spenning på TV ihvertfall med dette livet her:knegg:

.
Vårsol! Håper du får sove godt i natt:Heartred Sender avgårde alle gode tanker for morgendagen og skal tenke på deg og håpe på positive nyheter. Om ikke, så ordner det seg også. Sterke jente!! :wav
 
Da ruger jeg på en perfekt blasto. Og forhåpentligvis en på frys:p Spennende dager fremover.
 
Back
Topp